Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
Ik snap het nog niet helemaal. Zó grof is het hier toch ook weer niet? Of ik bevind me in het echte leven in totaal verkeerde kringen, dat kan ook.
Dat is dus het grappige; dat denk ik ook. Ik ben al 12 jaar lid en lees al mee vanaf dag een of twee dat het forum bestaat. Kijk soms kan er wel groffe taal geuit worden, maar daar prik je zo doorheen denk ik dan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk