Oorspronkelijk geplaatst door EDV die tweede zin net begon al beter...die met "ik vind" Verder vraag ik me gewoon af who the f*ck beter dan hij is! Onmogelijk naar mijn mening...
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers