Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 234

Discussie: warmoth #15 en #16

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    doe even een stap naar achter, haal diep adem, en bekijk jezelf zoals vrijwel ieder ander op deze aardkloot 16 warmoths zou bekijken. Ja ... nog een stapje naar achter, nog een keer adem halen, nee niet zoals jij je gitaren bekijkt maar zoals een ander ze zou bekijken. Ja .. heb je het. Nou dan kun je ook zien dat het wel een beetje uit de hand is gelopen.

Maar dat zijn natuurlijk wel de leukste dingen.
    En jij kunt het je kennelijk veroorloven, prima. Het is zelfs leuk om te lezen hoeveel je ervan weet en waar je naar zoekt. Nogmaals: mooie collectie.

(maar echt: wel een beetje uit de hand gelopen hoor).

kon het niet laten maar dit vind ik zo'n ongelooflijke bullshit. Elke collectie is dan uit de hand gelopen. Dan is elke vorm van verzamelen dus uit de hand gelopen.

Uit de hand gelopen is pas iets als je er geen controle meer overhebt.

Dit is gewoon een zorgvuldig naar persoonlijke smaak aangelegde collectie. Eentje die ik hoewel mijn smaak niet meer af kan wijken dan die van Orph wel heel erg kan waarderen. Het oog voor detail in de collectie. Het vooronderzoek etc.

hulde en respect.
    Laatst gewijzigd door Saf; 16 mei 2011 om 18:24
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten