Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
pff wat jij beschrijft, daar zou ik mijn haren van uittrekken. de settings van vandaag zijn morgen ook nog lekker en gelden morgen en overmorgen ook nog.
jawel, ik heb er zelf geen last van, om vanalles na te jagen, maar die "mood" verandering wat je beschrijft heeft hier ook min of meer mee te maken...

ik doe alles op 1 versterker en heb niet de luxe om voor elke sound een andere amp te gebruiken... iets wat ik ook absoluut niet zou willen... om dezelfde reden heb ik ook maar 1 gitaar, waar ik kortgeleden die SD triple shots opgezet heb... mogelijkheden zat en de geluiden die ik krijg zijn naar volle tevredenheid

de variac gebruik ik puur om de versterker elke keer dezelfde spanning te geven... het wil nogal eens 20 volt schelen van plaats tot plaats en de voedingstrafo van de JVM heeft eigenlijk al 240Vac (wat ze op de meeste plaatsten in engeland nog steeds hebben) nodig, om alle interne spanningen precies op specificatie te hebben... de variac stel ik in op 235Vac en heb daar ook de bias op ingesteld...
het mooist zou spanningsregelaar zijn, maar voor de prijs van zo'n kreng koop je al gauw een nieuwe versterker