Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
Het zou fijn zijn als iemand dan iets van versterkers meeneemt, of we hangen alle gitaren in de PA met een 16 kanaals mengpaneel en iedereen neemt dan z'n eigen overdrive pedaal mee
Sowieso amps. Mengpaneel of prutversterkerstjes: dan blijf ik thuis.
Ik wil m'n CMW wel meenemen, maar dat is nou niet bepaald een versterker waar iedereen wat aan heeft (het heeft nou niet bepaald een typische marshall sound oid).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
leuke suggesties maar bij een stratmeeting wil je strats horen en dan wel via een goeie verstker, niet via brolversterkers of een mengpaneel.
Als het enigszins aan te rijden is wil ik wel langskomen met een dikke strat.
We gaan wel samen, lijkt me wel eens leuk praten met jou

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wabbie Bekijk bericht
Een paar goede versterkers zou wel fijn zijn inderdaad. Mijn Koch staat in mijn berging bij de studio's, mijn Kitty Hawk M3 heeft verrotte eindbuizen en moet eigenlijk in onderhoud. Blijft mijn Fender Champion 600 over :S.

Qua lokatie, is het een optie om eens te inventariseren wat er mogelijk is? Ik zou kunnen kijken of ik hier in de oefenruimtes bij Atak wat kan regelen ( is in Enschede, ook niet echt centraal maar vooruit). Dan hebben we iig de beschikking tot een volledig gemobiliseerde studio met twee Koch's naar smaak, een Eden Nemisis fullstack, Pearl drumkit en een PA.
Waar Koch's zijn, kom ik liever niet. Die dingen klinken zo vreselijk steriel en schel! Beter zoeken we gewoon een 'ruimte' waar iedereen in kan. De amps, dat komt altijd wel goed.