Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 112

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    dit stuk maakt mij wel nieuwsgierig, erg benieuwd naar t geluid namelijk. (grappig gitaargeluid ken ik niet) hoewel 12 snarig electrisch met wahwah pedaal en een slide.. maardan toch

haha agja de achterkant van de gitaar kan je ook als schoolbord gebruiken om nummers uit te schrijven.

ik geloof best, van dat partijtje voetbal
    Tja het geluid is een beetje moeilijk te omschrijven, hij klinkt niet zoals je next door Gibson, tikkeltje klinisch, door de electronika.

De mijne is geen bruller zoals een LP, als je hem boost is die boost wel duidelijk in één keer aanwezig, oppassen met optredens.
    Want het risico is daar dat als je de booster aanzet, je de andere gitarist wegboost

Voor metall is die wel geschikt denk ik, maar ik moet hem nog testen met een distortion.
    Ik heb ook al snode gedachten hoe die klinkt, met booster icm met mijn Shin-ei Fuzz-Wah
    De mijne heeft nog een extra gimmick die achteraf door iemand is ingebouwd, een tweede schakelaartje, als je die omzet gaat die opeens heel hard

geinige is wel dat de man waarvan ik hem heb overgenomen, nog een exemplaar heeft, dezelfde als van Harold...
    Laatst gewijzigd door geert1976; 19 juli 2010 om 14:06

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten