Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 12 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 112
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zou die moog electronica misschien beter reageren op een paar andere elementen? Zodat je er toch nog wat aan hebt en met een switch te by-passen is?
    Dat wordt moeilijk. Er zitten al hele vage meerpolige 3-standen switches in (2-polig voor element switch en 3-polig als effect keuze schakelaar) dus een 'true bypass' switch kan er niet meer bij, of ik moet er een extra gat in boren, wat echt niet gaat gebeuren. De bass-knop vind ik nog het ergste van heel het Moog bordje.

D'r komt nog eens bij dat ik niet afhankelijk wil zijn van een batterij of er geluid uit m'n gitaar komt. Ik ben bijvoorbeeld een held in het laten zitten van de kabel zodat hij lekker snel leeg loopt als ik 'm niet gebruik.

Als het goed is zitten er 2 T-buckers in, tenzij de Series VI er precies hetzelfde uit zien. Ik heb ook een T-Bucker in halspositie in m'n Les Paul zitten en die vind ik erg lekker klinken. Nu nog hopen dat deze elementen zonder zo veel elektronica ook nog een lekker geluidje voort kunnen brengen!

Standaard

gaaf ding!
    super vette vorm ook!

beetje zelfde kleur burst als mijn LP?
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer Bekijk bericht
    gaaf ding!
    super vette vorm ook!

beetje zelfde kleur burst als mijn LP?
    Tnx! Volgens mij is de mijne iets donkerder, maar dat kan ook door de glanzende lak vs mat komen...

Ook bestaat de gitaar uit 1 deel dus zijn er ook niet 2 verschillende "vlakken" te zien.

Senior Member

Standaard

Vandaag de mijne opgehaald

De Custom uitvoering (niet zo mooi als die van Harold)

Bij mij zat de originele koffer er wel bij.

Stem vast is die wel: opgehaald in Zoetermeer, daarna lekker naar Scheveningen geweest (gitaar bleef in de koffer in de achterbak), daarna terug naar Nunspeet en eenmaal uit de koffer was die nog steeds zuiver...

Moet nog wel even wennen aan het geluid, maar voor de rest speelt die als een trein.

leuke gitaar, die al even in de planning zat maar vandaag pas is opgehaald.

Laatst gewijzigd door geert1976; 19 juli 2010 om 14:04

Senior Member

Standaard

IK WIST HET!!

Geert
    leuk ding
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    IK WIST HET!!

Geert
    leuk ding
    Wat wist je

Senior Member

Standaard

dat je die ging halen
    je zei vandeweek al iets over een grote aanwinst. maar ging je niet posten. maar nu in het geheim toch gepost.

en deze zag ik idd op mp staan, wel zo'n Geert modelletje weer
    (edit: die plank ziet er ook nog eens verdraaid goed uit nog "verbaasde smiley")

vette plank ja . al moet ik eerlijk zeggen dat ik de kleur van degene van de topicstarter mooier vind
    Laatst gewijzigd door nickofzo; 18 juli 2010 om 20:08

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    dat je die ging halen
    je zei vandeweek al iets over een grote aanwinst. maar ging je niet posten. maar nu in het geheim toch gepost.

en deze zag ik idd op mp staan, wel zo'n Geert modelletje weer

vette plank ja . al moet ik eerlijk zeggen dat ik de kleur van degene van de topicstarter mooier vind
    Klopt die van Harold is ook mooier, dat is een Artist versie, ik moet het doen met een Custom

Dit was inderdaad de gitaar op MP en vorige week was eea al rond, ik moest alleen de gitaar nog ophalen.

Wel een aparte gitaar, de geluiden zijn ook net even anders, de booster is grappig.

Deze gitaar is ook nog in een prima staat, beter dan dat die op de foto's op MP stond

Moet alleen even de geluiden uitvogelen.
    Ik heb ook even naar het spulletje van Moog gekeken, je kunt er bijna een partij voetbal op spelen, wat een plaat zeg

Senior Member

Standaard

Geweldig mooie plank, Geert!
    En i.t.t. wat de meeste anderen hier schijnen te vinden, ben ik juist een groot liefhebber van deze uitvoering. Cool!

Gefeliciteerd.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Wel een aparte gitaar, de geluiden zijn ook net even anders, de booster is grappig.

Deze gitaar is ook nog in een prima staat, beter dan dat die op de foto's op MP stond
    Moet alleen even de geluiden uitvogelen.
    Ik heb ook even naar het spulletje van Moog gekeken, je kunt er bijna een partij voetbal op spelen, wat een plaat zeg
    dit stuk maakt mij wel nieuwsgierig, erg benieuwd naar t geluid namelijk. (grappig gitaargeluid ken ik niet) hoewel 12 snarig electrisch met wahwah pedaal en een slide.. maardan toch

haha agja de achterkant van de gitaar kan je ook als schoolbord gebruiken om nummers uit te schrijven.

ik geloof best, van dat partijtje voetbal

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten