Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cocobolo Bekijk bericht
Hij is waanzinnig goed gelukt, heel mooi! En ik vind die inlays zo enorm goed kloppen bij je headstock en de rest, dat ik (als ik jou was) hier ook je handelsmerk van zou maken en deze veel vaker (misschien wel altijd) toepassen
helemaal mee eens. die inlay maakt dit model (samen met de slagplaat) visueel compleet.