Tjeez die is echt mooi!! Chrome en glitters past echt goed bij elkaar.
Oh yeah!
Tjeez die is echt mooi!! Chrome en glitters past echt goed bij elkaar.
Oh yeah!
Erg gaaf hoor!
Inlays maken em toch wel echt af. Ik was wat sceptisch t.o.v. de spikkels, maar het is toch wel erg tof geworden.
Echt wel born to shine deze Bling King ! Letterlijk en figuurlijk schitterend...
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
Ik vind hem ook echt heel tof![]()
Hey Barno,
Heel mooi geworden .
groetjes Charlotte![]()
WEBSITE:http://www.charlottemijnders.nl
Hij is echt te gek.
Erg mooi Barno.
Ga je nog een filmpje maken, om die sparkles wat beter te kunnen laten zien?
Ja dat is mooi man!
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Favorieten/bladwijzers