Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 126

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Als je 16 bent ja, op latere leeftijd is het meer een overweging wat wel en niet te gaan doen. En nadenken voor je iets doet is meestal niet verkeerd.
    Dat heeft geen fluit met leeftijd te maken, maar het gaat er gewoon om hoe ik het in dit topic ervaren heb :P Je bent harstikke blij met het ding wat je gekocht hebt, oh oh het zal toch geen nepper zijn, twijfel, jeuj echt. Dat tussenstation is gewoon kut En ja ik had zelf ook gekeken en had er zelf geen rede meer voor om te twijfelen aan de echtheid van deze. Alleen de reacties hier deden me toch twijfelen, temeer omdat dit de eerste LP is die ik bezit!

Ik begin me toch wel af te vragen hoeveel van de tot op heden als nep verklaarde Epi's hier op het forum ten onrechte bestempeld zijn als nep. Ik krijg bijna het idee dat elke epi op marktplaats hier als verdachtt wordt aangemerkt en veroordeeld.
    Eigelijk ben ik daar ook wel eens nieuwsgierig naar, maar denk wel dat het overgrote deel terecht als neppert wordt aangwezen.

Ik had meer het idee dat de stellige uitspraken van diverse leden hier wat afgevlakt werden om de aankoop van de TS niet meteen de grond in te boren. Ik bedoel als er een link op marktplaats gepost wordt (met onduidelijke fotos) heeft iedereen toch direct een oordeel.
    Ja dat is even lastig, gelukkig waren er ook wat relativerende posts

Het is zeker spannend een nieuwe gitaar, duurt nu wel weer even voordat ik een nieuwe ga kopen
    Laatst gewijzigd door Schuey; 1 december 2009 om 13:26

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten