Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 13 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 126
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Als je 16 bent ja, op latere leeftijd is het meer een overweging wat wel en niet te gaan doen. En nadenken voor je iets doet is meestal niet verkeerd.
    Dat heeft geen fluit met leeftijd te maken, maar het gaat er gewoon om hoe ik het in dit topic ervaren heb :P Je bent harstikke blij met het ding wat je gekocht hebt, oh oh het zal toch geen nepper zijn, twijfel, jeuj echt. Dat tussenstation is gewoon kut En ja ik had zelf ook gekeken en had er zelf geen rede meer voor om te twijfelen aan de echtheid van deze. Alleen de reacties hier deden me toch twijfelen, temeer omdat dit de eerste LP is die ik bezit!

Ik begin me toch wel af te vragen hoeveel van de tot op heden als nep verklaarde Epi's hier op het forum ten onrechte bestempeld zijn als nep. Ik krijg bijna het idee dat elke epi op marktplaats hier als verdachtt wordt aangemerkt en veroordeeld.
    Eigelijk ben ik daar ook wel eens nieuwsgierig naar, maar denk wel dat het overgrote deel terecht als neppert wordt aangwezen.

Ik had meer het idee dat de stellige uitspraken van diverse leden hier wat afgevlakt werden om de aankoop van de TS niet meteen de grond in te boren. Ik bedoel als er een link op marktplaats gepost wordt (met onduidelijke fotos) heeft iedereen toch direct een oordeel.
    Ja dat is even lastig, gelukkig waren er ook wat relativerende posts

Het is zeker spannend een nieuwe gitaar, duurt nu wel weer even voordat ik een nieuwe ga kopen
    Laatst gewijzigd door Schuey; 1 december 2009 om 13:26

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schuey Bekijk bericht
    Dat heeft geen fluit met leeftijd te maken, maar het gaat er gewoon om ik het in dit topic ervaren heb :P Je bent harstikke blij met het ding wat je gekocht hebt, oh oh het zal toch geen nepper zijn, twijfel, jeuj echt. Dat tussenstation is gewoon kut En ja ik had zelf ook gekeken en had er zelf geen rede meer voor om te twijfelen aan de echtheid van deze. Alleen de reacties hier deden me toch twijfelen, temeer omdat dit de eerste LP is die ik bezit!.

Ik snap het hoor, het waren ook meer goed bedoelde algemene uitspraken. Ik zou zelf precies hetzelfde hebben als jij. Misschien zou ik eerst alleen de fotos posten en de uitspraken afwachten en daarna om geen gezichtsverlies te lijden in het geval van nep niet zeggen dat hij van mij is
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Haha, waarschijnlijk zouden de meesten dat doen Maar gezichtsverlies of niet boeit me niet, ik heb toch geen reputatie hoog te houden hier

Ik ben iig heel goed geholpen, bedankt allemaal

Standaard

mooie gitaar hoor
    wat kost ie nieuw ?

Senior Member

Standaard

Ik krijg bijna het idee dat elke epi op marktplaats hier als verdachtt wordt aangemerkt en veroordeeld.
    Het lijkt er ook steeds meer op dat nieuwe Epi's dezelfde kwaliteiten als de nepperts meekrijgen, misschien dat de nep-fabrikant nu wel een Epi deal heeft gescoord? Of misschien zelfs als onderaannemer?

Ik vind ze in de loop der jaren in ieder geval visueel wel erg op achteruit gegaan, te beginnen met de potmeter plaatsing en de lelijke dikke binding.

Maar ja: een gitaar is niet bedoeld om naar te kijken, je moet er op spelen en naar luisteren!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Orange Bekijk bericht
    mooie gitaar hoor
    wat kost ie nieuw ?
    Thx, nieuw is hij fors aan de prijs voor 550 euro ongeveer.

Senior Member

Standaard

leuk ding, maar voor 550 zou ik wel mooi doorgespaard hebben voor een gibson les paul studio
    Toooooooooooooooone!!!

Senior Member

Standaard

Dat zou ik ook doen idd, gelukkig heb ik hem daar ook bij lange na niet voor gekocht Maar idd ik heb al hele mooie studio's gezien voor 700/800 euro ongeveer.

Senior Member

Standaard

ik heb een Chinese Epi LP Standard, maar ik moet zeggen, die is ook geen Gibson, en heeft ook geen headstock bindings, maar is wel geometrisch correct hoor. Je moet er misschien gewoon wat geluk mee hebben? En zeker zelf checken en testen etc... Maar zolang 'ie goed speelt, is er eigenlijk toch niks aan de hand.
    Te koop: Randall RX 15W oefenampje in nieuwstaat, mag weg voor €30... Niet misse prijs voor een oefenampje!
    Gezocht: tweedehands V30 2x12 / Dunlop Crybaby Wah tegen een goeie prijs.

Senior Member

Standaard

testen ook altijd ZONDER versterker.. dan kun je de werkelijke klank van de gitaar pas horen.
    Toooooooooooooooone!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten