Ik zie dat niet iedereen even gecharmeerd is van mijn persoonlijke voorkeur.
Oorspronkelijk is dit een zwarte studio geweest met ebben toets voordat iemand hem van z'n kleur ontdeed. Ik heb geen idee wat die persoon bezielde, misschien was hij zwaar beschadigd ? Dus wat maakt het uit dat ik hem nu probeer te "verfraaien"?

Die andere heeft ook verschillende reakties teweeg gebracht en via pm heb ik er zelfs biedingen op gehad. Smaken verschillen.

Zoals Kim Wilson al aangaf, die goldtop is zo ontzettend goed dat er geen haar op m'n hoofd eraan denkt die te verkloten. De studio die ik nu aan het veranderen ben was zo erg verkloot dat het nooit veel slechter kan worden. Er zaten humbuckers in die ik tamelijk kut vond klinken, het waren ook niet de orgiginele. Op de achterkant van de buckers was het Gibson logo gestanst. Ik weet niet welke dit zijn maar ze komen er niet terug in. In de brug komt een sd pearley gate en in de neckpositie een dimarzio super dist, dat word afwachten of dit een beetje gaat klinken. Zo niet dan haal ik een setje humbucker sized P90.

Deze week veel overwerk dus het weekend maar weer reserveren voor brandwerkzaamheden.

Mocht het resultaat niet mooi zijn dan spuit ik hem gewoon zwart.

Bedankt voor julie positieve input!