Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 2514

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB Bekijk bericht
    @ Morris: zie ik nou goed dat je een 6HE + 7HE rackje hebt, of vertel ik me?
    Staat je rack nog ergens uitgelegd? Ik ben heel benieuwd wat die apparaatjes doen die ik niet ken (2e van boven)
    als ik het goed heb, is de rechter een CAE VCA-module, om via MIDI je volume te regelen (?) en de linker een Super Tremolo (ook CAE), maar ik zie in het onderste rack ook al een line mixer zitten (boven de Furman), om zijn G-Force bij de rest te duwen...

als het 'n rack van Lukather zou zijn, zou het inderdaad een tremolo of vibe/chorus-unit zijn..

Morris heeft goed gekeken naar de andere rack-mensen en er een mooie draai aan gegeven..
    met als extraatje dat het er echt heeeel 'netjes-netjes' uit ziet..

heel geinig, Morris' racks waren destijds mijn eerste kennismaking met het hele rack-gebeuren; ik heb toen nog lopen sparen voor een Engl 580/Gforce/Mod Pro + Octafuzz/vibe/chorus combinatie..
    en stuk voor stuk (behalve Gforce en Engl) zijn ze ook wel door mijn handen geslopen..
    maar 't zal nog wel even duren voor ik het aandurf om met meer dan 2he te gaan slepen...

op de site van Paul Lenders is het rack in meer detail te zien, inclusief inhoud van pedalen-lade.. toffe pedalenkeuze, gelijkend op de pedalen die mijn 'kleine boardje' bevolken..
    Laatst gewijzigd door Nitefly7; 29 oktober 2008 om 19:58
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten