Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 45 van 85 EersteEerste ... 35434445464755 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 441 t/m 450 van 842

Discussie: Over de moderatie

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Nee. Geen idee. Ik ben namelijk van mening dat er niet zoveel mis is, m.u.v. zaken waar het gehele mod-team niet bij kan omdat geen van hen admin rechten heeft. Daarmee heb ik ook geen behoefte aan directe verbetering.
    Heeft een mod-team admin-rechten nodig om consequenter te handelen? Of om regels omtrent onfatsoenlijk gedrag en platvloersheid die de spuigaten uit lijken te lopen meer aan te pakken?
    Hebben we admin-rechten nodig om eventueel elkaar als mods ook iets zichtbaarder aan te spreken als we in een schemergebied tussen mod en gebruiker de grenzen van onze eigen regels opzoeken?
    Lijkt me niet.

Ik kan het volledig met je eens zijn dat het overgrote deel van het forum goed loopt en dat de discussie hier een uitvergroting is van redelijk lokale problemen. Vooral in Off Topic gelokaliseerd.
    Tegelijk zijn de geintjes, discussies en andere sociale verschijnselen rond onze gemeenschappelijke hobby, die vooral in Off Topic gebeuren, wat mij betreft een aanwinst voor het forum. Misschien zelfs wat dit forum z'n identiteit geeft.

Discussies als deze hier kunnen helpen om als forum als geheel van mods EN gebruikers die meerwaarde te bewaren, terwijl de negatieve effecten ervan (die ik echt niet ga ontkennen) goed en netjes beperkt kunnen worden.

Als je het als de grote afrekening van de mods wilt zien, is dat jammer voor jou. Ik zie dit hier graag als mogelijkheid om wederzijds kritieken en ideeen uit te wisselen. Zonder garantie van beter resultaat, maar wel met garantie van inspanning tot beter resultaat. Dat mag toch van ons mods gevraagd worden? Pas dan kunnen we ook zo'n inspanning van de leden terug verlangen.

Als jij niet wilt zien dat mensen die jij nu gemakshalve kwalificeert als jankerds en zeikerds plots bijdragen in de discussie zodra ze niet bij voorbaat worden gediskwalificeerd als jankerds en zeikerds... dan lijkt me dat vooral jou aan te rekenen.

In je eigen woorden: flikker dan op ... uit dit topic.
    Ga ergens anders zitten janken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Ik begrijp niet waarom de foto die ik vanavond plaatste in het "trotse vader en moeder" topic tot twee keer toe verwijderd is. Het betrof een foto van mijn kinderen die gekke bekken aan het trekken en hun vader die meedeed. Nu ben ik al niet knap en op die foto helemaal niet, maar dat het nou zo schokkend was kan ik me ook niet weer voorstellen.
    Was helemaal fout van me. Vergissing, ga ik meteen rechtzetten. Sorry.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir Bekijk bericht
    misschien om Akira iets meer ruimte te geven zijn nieuwe spruit te tonen.
    dat zou ook een achterlijke reden zijn....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Was helemaal fout van me. Vergissing, ga ik meteen rechtzetten. Sorry.
    Hehehe, lutser!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Nee beste vriend, nou zit je eigen vooringenomen, op de man spelende post recht te lullen en mij dingen in mijn schoenen te schuiven die er niet thuishoren.
    Je hakt vol in op G.G. en ik vraag je daarmee te stoppen. Dan kun je dat negatief opvatten als "jullie dekken elkaar" maar misschien ligt daar wel de heel simpele gedachte achter dat het niet handig is als G.G. zelf gaat reageren op een dergelijke persoonlijke aanval. Wordt hier niet keer op keer gezegd dat mods geen grote mond moeten hebben over leden? Andersom dus blijkbaar wel, maar als dan om verantwoording wordt gevraagd is er ineens niemand thuis? Zo maar wat roepen is natuurlijk erg makkelijk, maar dit is een serieuze discussie. Je hoeft er ook geen letter van terug te nemen, maar ik vraag wel om opheldering. Wat is er machtsmisbruik aan?
    A. Ik ben je beste vriend niet en dat beoog ik ook zeker niet te worden.

B. Dit hele topic zit vol met om de man spelende posts. Beledigen en de grond in trappen over iemands vragen omtrent een aankoop is hier op GN gemeengoed. Ik heb daar in een enkel geval ook al eens iets van gezegt. Maar alleen mij pik je eruit voor je stadgenootje. Wij noemen dat dekken in Friesland. Ja de waarheid klikt soms schel ik weet 't. Overigens heeft dekken hier ook nog een andere betekenis

C. Mijn vermoeden (?) is dat G.G. kennelijk achter de schermen de mond is "gesnoerd" omdat hij jullie andere mods (al jullie betogen ten spijt) niet in de kaart speeld met zijn gedrag. Das mijn vermoeden heh

D. Ik ben altijd thuis voor verantwoordig alleen de afgelopen twee dagen niet vanwege paasvakantie van de kinderen vandaar mijn verlate reactie.

E. Hoewel ik nog niet lang lid ben van dit forum, lees ik al een tijdje mee en meen sommige mods al aardig te kennen gebaseerd op opmerkingen die ze zelf doen. Dat zijn volgens mij juist diegenen die zich mogelijk voelen aangesproken in deze discussie. (zitten overigens ook genoeg goede bij)

F. Titels als dictator, Directeur/nachtmodt etc, enfin je kent al die verschillende titels wel, die mods hier gebruiken boezemen ook al niet veel vertouwen en eenheid in.

G. Meer verantwoording van me nodig. Ik hoor 't wel

(Dictator is een voorbeeld, niets persoonlijks. Ik hoor deze mod zelden of nooit. Ook in deze discussie niet. Dat zijn m.i. de besten.)
    Laatst gewijzigd door stikel; 16 april 2009 om 01:57
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

Moderator

Standaard

Leuk al die puntjes, Stikel... maar je vergeet belangrijkste vraag te beantwoorden: Wat is er machtsmisbruik aan?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stikel Bekijk bericht
    .. Maar alleen mij pik je eruit voor je stadgenootje. Wij noemen dat dekken in Friesland. Ja de waarheid klikt soms schel ik weet 't.
    Nou sleep je opeens iemands afkomst erbij. Waar komt dat vandaan? We spelen hier geen Friesland - Holland spelletje.

C. Mijn vermoeden (?) is dat G.G. kennelijk achter de schermen de mond is "gesnoerd" omdat hij jullie andere mods (al jullie betogen ten spijt) niet in de kaart speeld met zijn gedrag. Das mijn vermoeden heh
    Je vermoedt van alles, maar waarom? Niemand wordt hier de mond gesnoerd. Er wordt wel gediscussieerd en soms ruzie gemaakt. Was het nog niet bij je opgekomen dat GG de discussie gewoon zat kan zijn?

F. Titels als dictator, Directeur/nachtmodt etc, enfin je kent al die verschillende titels wel, die mods hier gebruiken boezemen ook al niet veel vertouwen en eenheid in.
    Die fantasietitels zijn bedoeld als humor. Als je er niet om kan lachen, so be it. Maar wat ik niet snap is dat je op het ene moment de mods kliekvorming verwijt, en nu opeens een gebrek aan eenheid. Wat is het nou? Of het één, of het ander.

Waarom is je eerste insteek de hele tijd wantrouwen? Kan je nou niet begrijpen dat ook de mods gitaristen zijn die hier gewoon voor hun plezier komen? Meer dan leesplezier en het ontmoeten van andere mensen is hier trouwens niet te vinden, welke macht zouden wij moeten misbruiken, en met welke reden?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Moderator

Standaard

Ik kom echt niet meer bij hier, wat een onbegrip. Voor de duidelijkheid: ik ben directeur van mijn eigen bedrijf en dat nachtmodt is een grapje. Ik zal het even uitleggen: ik ben vaak 's nachts nog aanwezig en dus nachtmod(erator) en een nachtmot is een soort vlinder welke in het donker actief is. Het is dus een combinatie van die twee. Nou hoop ik echt dat het duidelijk is.

Maar als er mensen zijn die daar moeite mee heben wil ik het wel weer veranderen in 'moderator' of 'supermoderator'. Of heb je liever dat ik 'idioot' onder mijn nick zet? (is overigens mijn echte naam)

En die 'dictator' mod, nou, dat is me er eentje hoor.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Stikel,

los van het feit of je argumenten wel of geen hout snijden: de mods doen hun best om GN een zo aangenaam mogelijk forum te maken (en te houden), maar, en dit zal misschien als een schok komen voor sommige mensen, het zijn ook maar mensen

Soms gaan er dingen verkeerd, soms zegt een mod iets wat hij beter niet had moeten zeggen, maar dat hebben we allemaal.

Als je zo'n problemen hebt met de moderatie/mods hier dan kun je vast wel een ander forum vinden op 'het interwebs' waar je je draai beter kunt vinden. Niemand verplicht je om hier te lezen en te posten.

...Okay?...mooi

En nu weer verder met over gitaren en toebehoren praten.

Banned

Standaard

Als er geen mod's waren geweest hier dan had ik wel zo ontzettend de controle verloren over wat ik allemaal zei dat gitaarnet binnen de kortste keren leegliep...

Mod's motten nou eenmaal...

Dat gezegd, kan er iemand eindelijk " LiMpMeMbEr " onder m'n nickname zetten?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten