Oorspronkelijk geplaatst door
Jasper.
Gewoon lekker oefenen in de auto. Zo ben ik ook begonnen, niemand die je dan hoort haha. Telkens 10 minuutjes ofzo. Stoppen als het zeer gaat doen en de volgende dag je techniek misschien wat aanpassen en weer proberen. Het belangrijkste voor mij was dat ik door kreeg dat je hetzelfde moet doen als dat je een hele diepe, geërgerde, zucht slaakt. En dan proberen er steeds meer 'stem' bij te krijgen.
Zingen kan ik ook niet, maar een beetje grunten lukt als snel.