Ik vond het echt geweldig, het geluid viel me best wel mee, ligt er volgens mij aan waar je staat. Angus is echt een gitaarshowmaster. Vandaag lekker bijkomen.
Printable View
Ik vond het echt geweldig, het geluid viel me best wel mee, ligt er volgens mij aan waar je staat. Angus is echt een gitaarshowmaster. Vandaag lekker bijkomen.
Ik heb me geweldig vermaakt. Bij The Answer was het geluid inderdaad erg slecht. Bij AC/DC vond ik het wel meevallen. In een stadion is het geluid altijd slechter dan in Carré. Wat is die Angus geweldig. Nooit verwacht dat ik zou juichen voor een oud lelijk klein mannetje dat aan het strippen is.
Hmmm precies dezelfde show als in Ahoy als ik het zo hoor :D
Carré? Is er iemand hier die ooit wel eens in Carré is geweest? Ik weet niet eens waar Carré is en ik heb al zoveel concerten mee mogen maken.
Het geluid vond ik niet goed genoeg, maar de band had er zin in!! Jammer dat er weinig verassingen in de setlist zaten - tijdens de stadiontour in 2001 en tijdens de shows in 2002/2003 met de Stones (en een paar one-off shows, zoals in de Hammersmith) speelden ze paar oudjes die we al lange tijd niet meer gehoord hebben, zoals Gone Shootin', If You Want Blood, Up To My Neck In You en zelfs Ride On. Had stilletjes gehoopt dat ze nu weer een konijn uit de hoge hoed zouden trekken, maar nee (Dog Eat Dog kwam nog het dichtste in de buurt).
Jammer van The Answer. Hele goede band, maar er bleef niks van over. Ze hadden maar een deel van PA, zonder alle clusters die her en der waren opgehangen. Dat gaat gewoon niet in een bak als de Arena. Zonde.
Al met al heel blij dat ik geweest ben, maar de niet de beste AC/DC show die ik gezien heb.
Gisteren even lekker naar dè numero uno hoeketakehoeketake rock band geweest:
AC/DC
En dit heeft me er toch weer aan doen herineren dat ik nooit (lees: never,niemals) meer naar die K*T Arena toe ga.
(überhaupt amsterdam moet ik nog heel hard over nadenken)
Wat een geklooi om überhaupt daar te komen.
De hele A2 is gewoonweg een grote bouwput.
Gewoon 3 uur onderweg geweest op een takke stukje van +/-150 kilometer.
Met een gangetje van 120 ben je er in een uur en een kwartier.
Dan kom je in de Arena en moet je € 20.= dokken voor 8 potten bier.
Waarvan er vier al zowat op de grond liggen omdat ze geen fatsoenlijke bierdragers kunnen maken in amsterdam.
Majortom (normaliter erg lekkere dames met een biertank op hun rug) heeft de winst volgens mij ook binnen want die liepen ook voor geen meter door en waren meer leeg dan gevuld, plus ze hebben alle lekkere wijven daaro ontslagen.
Dan het concert:
Gewoon AC/DC.
Goed,redelijk oud maar heavy en snoeihard.
We laten de discussies qua geluid maar achterwege.
(het blijft gewoon een blikken trommel en ik verlang met weemoed terug naar die goeie ouwe kuip en dan maar nat als het regent maar dat geluid is er gewoon stukken beter)
Daarna uit die chaos zien te komen.
Let wel: concert afgelopen om 23.00 uur.
23.30 de auto gevonden in de parkeergarage.
En weer in de buidel tasten ( € 8.80)
Van 23.30 - 0.30 welgeteld 6 hele kilometers verwijderd van die ajakkes galmbak.
(Ik had beter met de trein van Eindhoven naar Heerlen kunnen gaan.)
D e h e l e w e g i n d e f u c k i n g f i l e g e s t a a n .
Om 02.30 draaide ik eindelijk de sleutel om in het slot.
Ze kunnen daar nog veel , heel veel leren w.b.t. logistiek management.
Conclusie:
Concert: super, had het niet willen missen.
Heen, terug & locatie: Nooit (lees: never,niemals) zien ze me nog in de Arena na na na na na na na na.
mmmm... Da's inderdaad balen, ik was rond half 2 terug in sittard, da's 20 min verder rijden als weert. Ok, A2 is puinhoop, maar had meer last van spits voor het concert, terugweg was gewoon cruise control aan en rollen (even aanpassen bij werkzaamheden uiteraard).
Wat het parkeren betreft, dat is op elke locatie overal een puinhoop. Gisteren viel het mee, stond op P2 vlak bij de bussen, na concert naar de auto gelopen en kon zo wegrijden, even rond arena gecirkelt om te zoeken naar de A2, maar ook dat ging vrij soepel.
Wat geluid betreft heb je helemaal gelijk, ben echt aan't balen dat ik geen U2 kaarten voor gelsenkirchen heb gekocht. Alhoewel in gelsenkirchen heb ik 4 jaar (vorige U2 tour) geleden 2 uur op parkeerplaats vast gestaan omdat zo nodig enkele duitsers elkaar geen voorrang wilde verlenen op de parkeerplaats en het ter plekke aan het regelen waren.
Voorlopig koop ik geen kaarten meer voor Arena-concerten, mja, dat riep ik voor ACDC ook :sssh:
Wij reden om 23:30 weg, en waren op tijd thuis (Den Bosch), zo rond 00:45. Viel wel mee volgens mij!
Maar de Arena blijft een k*ttent...zit dan nog liever in de Heineken Bierhal aan de overkant!
Het Arena gebash is behoorlijk overdreven.
€20 voor 8 bier valt voor concerten erg mee en als je ver weg woont ben je inderdaad wel eens wat later thuis. Heb ik ook als ik naar een concert in Nijmegen ga. Een paar jaar geleden was ik na Arrow Classic Rock in Biddinghuizen, toch ook niet ver van Amsterdam, ook pas om een uur of 1 thuis
Ik had zelf een tribuneplaats op de eerste ring (ter hoogte van het middenpodium) en ik vond het geluid bij AC/DC prima. Bij The Answer was het waardeloos.
En nu ga ik weer na genieten.
Gisteren om 14u00 vertrokken vanuit het zuiden van Belgisch Limburg. Tussenstop gemaakt in het noordelijke deel van de provincie waar we zouden overstappen op een bus. Flink wat pinten later vertrok de bus dan om 16u30 richting de Arena. Onderweg nog een pak pinten binnengekapt terwijl AC/DC door de bus schalde!
Een hoop wegenwerken tegengekomen met hier en daar wat vertraging, maar al bij al viel het nog mee. Door de vele pispauzes waren we wel pas rond 20u00 aan de Arena. Snel een hot-dog naar binnengeworsteld en de zaal in. Na het kopen van drankbonnen en de eerste pinten begon de intro en waren we vertrokken voor 2 uur rock n roll madness. Wat als allereerste (spijtig genoeg) opviel was het absolute kutgeluid. Geef me dan toch maar het Sportpaleis (waar we dus normaal gezien zouden zijn geweest als het concert niet afgelast werd).
Na enkele nummers verbeterde het wel een beetje (ofwel raak je aan zoiets gewend). Het heeft de pret wel niet erg gedrukt. Feest van begin tot het einde!!!!
Jammer dat mijn absolute AC/DC topper (Riff Raff) de setlist nooit meer haalt.
Om 4u30 thuisgekomen.
Ik heb ook niks gezien eigenlijk van rookverbod en werd idd vollop gerookt. maar ach ik rook zelf niet en vind het geen probleem.
Het geluid was idd niet optimaal. maar goed het is een stadion en geen concertgebouw.
De show was super gaaf en vind het geweldig dat ik acdc toch een keer gezien heb.
De drinkpasjes is een ramp want als je een pasje hebt waar nog 2 euro op staat zit je ermee. je kon niet het geld van 2 pasjes combineren en er was niks van 2 euro. wel leuk pasje om te bewaren trouwens.
En idd beetje jammer van de file naar huis. ik moest naar Roosendaal. normaal red je dat wel in 1,5 uur en gistere heb ik er 3 uur over gedaan. Flinke file met ontzettend veel asociaal rijdende mensen die niemand een plaatsje om te ritsen gunde. vooral de belgen reden als gekken. Maar goed na de file met 160/170 laagvliegend naar huis om wat tijd in te halen. me bed in en vandaag weer lekker tentame achter de rug. dus helemaal top!
Het geluid bij stadionoptreden is over het algemeen gewoon minder, het geluid bij grote vehallen is ook minder dan een een medium sized club. Het geluid bij AC/DC in de ahoy was prima te verteren trouwens, ik hoorde van een vriend die in de Arena geweest is dat het prima was als je op een goede plek stond en minder vooral op de tribunes.
Geweldig concert mijn vriendin heeft ook genoten maar ja idd alleen jammer van die galmbak was voor mij de eerste keer in de Arena.
We hadden jammer genoeg geen veldkaarten door dat klote gedoe op internet met dat doorverwijzen van livenation naar een andere site terwijl ik daar onmiddelijk had kunnen inloggen maar ja da's achteraf gelul.
Stonden nu op de eerste ring bijna achterin rechts van het podium.
Tja de Arena kaart het is duur maar je kan niet anders als je wat te zuipen wilt.
Daarna terug wat een klotezooi, eerst op het parkeer terrein stond alles vast omdat schijnbaar opeens een parkeerkaart nodig was, was me niet vertelt hadden ze wel eens mogen zeggen s'middags met het parkeerterrein op loodsen maar meer mensen hadden dat niet meegekregen en waren ook erg pissed off.
We stonden op zo'n dor grasveld een eindje van de Arena af.
Ben op een gegeven moment er gewoon vanaf gereden daar achter een belg aan want we hadden contant niets bij.
Ja sorry dan wordt ik pissed moeten ze maar duidelijker in zijn ik pin eigenlijk altijd en heb zodoende niets contant bij.
Maakte dit ook verontwaardigd duidelijk aan de jongen die ons na rende waarop we mochten doorrijden.
Verder nog in die kolere file gestaan waar er langs de weg een paar stonden te kotsen maar afgezien van die ellende was het toch een mooi concert.
Wat een heerlijk concert, oke geluid was niet fantastisch, en het voorprogramma klonk waardeloos, maar wat hebben we genoten! Het was geweldig. We stonden op het veld recht voor het podium aan het hek van het tweede gedeelte, en 2 meter langs de catwalk en 5 meter voor de 'Angus' stage. Heb dus mooie foto's en filmopnamen kunnen maken van Angus en Brian die langs kwamen.
Vervoer was geen enkel probleem. Het vervoer hadden we geregeld via Tripticket. Werden keurig in een taxi opgehaald in Tiel en een uurtje later recht voor de arena afgezet. Nog even wat telefoonnummers van de andere passagiers uitgewisseld en om 23:30 weer keurig opgehaald, zonder gedoe bij de parkeerplaats om weer na een klein uurtje weer uit te stappen in Tiel.
Thuis met mijn kameraad nog heerlijk wat pilsjes gedronken en heerlijk genoten van het concert. GESLAAGDE AVOND DUS!
:hippie:
Ik stond vooraan!
Niet te geloven, vootr Angus tegen het hek:crazyhappy:.
En wat waren ze weer goed!:rockon:
Geluid was wel minder dan in Ahoy..
Hoe kom je daarbij? Ik had 2 biertjes gehaald met 3 pasjes, op de 1 stond nog maar 50 cent, de ander 2 euro en de rest op de 3e. Gewoon 3x op OK drukken.
Wat betreft het parkeren hebben we de auto gewoon op een bedrijventerrein gezet, ten eerste was dat gratis, ten tweede waren we binnen no time op de snelweg, het was maar 10 minuutjes lopen van en naar de arena.
http://94.100.116.71/627200001-62725...37_6_nIVZ.jpeg
Whole Lotta Rosie!!!
Wow, wat ziet dat er bruut uit. Ik kan niet wachten! :blast: