Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 34 van 35 EersteEerste ... 2432333435 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 331 t/m 340 van 346

Discussie: AC/DC gaat toeren!

Senior Member

Standaard

Wij reden om 23:30 weg, en waren op tijd thuis (Den Bosch), zo rond 00:45. Viel wel mee volgens mij!

Maar de Arena blijft een k*ttent...zit dan nog liever in de Heineken Bierhal aan de overkant!

Senior Member

Standaard

Het Arena gebash is behoorlijk overdreven.

€20 voor 8 bier valt voor concerten erg mee en als je ver weg woont ben je inderdaad wel eens wat later thuis. Heb ik ook als ik naar een concert in Nijmegen ga. Een paar jaar geleden was ik na Arrow Classic Rock in Biddinghuizen, toch ook niet ver van Amsterdam, ook pas om een uur of 1 thuis

Ik had zelf een tribuneplaats op de eerste ring (ter hoogte van het middenpodium) en ik vond het geluid bij AC/DC prima. Bij The Answer was het waardeloos.

En nu ga ik weer na genieten.

Standaard

Gisteren om 14u00 vertrokken vanuit het zuiden van Belgisch Limburg. Tussenstop gemaakt in het noordelijke deel van de provincie waar we zouden overstappen op een bus. Flink wat pinten later vertrok de bus dan om 16u30 richting de Arena. Onderweg nog een pak pinten binnengekapt terwijl AC/DC door de bus schalde!

Een hoop wegenwerken tegengekomen met hier en daar wat vertraging, maar al bij al viel het nog mee. Door de vele pispauzes waren we wel pas rond 20u00 aan de Arena. Snel een hot-dog naar binnengeworsteld en de zaal in. Na het kopen van drankbonnen en de eerste pinten begon de intro en waren we vertrokken voor 2 uur rock n roll madness. Wat als allereerste (spijtig genoeg) opviel was het absolute kutgeluid. Geef me dan toch maar het Sportpaleis (waar we dus normaal gezien zouden zijn geweest als het concert niet afgelast werd).

Na enkele nummers verbeterde het wel een beetje (ofwel raak je aan zoiets gewend). Het heeft de pret wel niet erg gedrukt. Feest van begin tot het einde!!!!

Jammer dat mijn absolute AC/DC topper (Riff Raff) de setlist nooit meer haalt.

Om 4u30 thuisgekomen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blokkie Bekijk bericht
    Het Arena gebash is behoorlijk overdreven.

€20 voor 8 bier valt voor concerten erg mee en als je ver weg woont ben je inderdaad wel eens wat later thuis. Heb ik ook als ik naar een concert in Nijmegen ga. Een paar jaar geleden was ik na Arrow Classic Rock in Biddinghuizen, toch ook niet ver van Amsterdam, ook pas om een uur of 1 thuis

Ik had zelf een tribuneplaats op de eerste ring (ter hoogte van het middenpodium) en ik vond het geluid bij AC/DC prima. Bij The Answer was het waardeloos.

En nu ga ik weer na genieten.

Geluid kan zeker afhankelijk zijn van je plaats, ik stond op't veld, rechts naast het "angus" podium. Maar het geluid was zonder te overdrijven slecht.
    Maar neemt inderdaad niet weg dat ik genoten heb van de geweldige show.
    Gear:

Gibson Les Paul Goldtop, Fender Strat Classic Player 60 & Squier superstrat rond 1990....

Vox AD30VT, Digitech GNX2 en paar zelfbouwpedalen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superstick Bekijk bericht
    Even nog over die dramatische Amsterdam ArenA. Ik kom daar nog weleens als ajax speelt, en dan mag je er ook niet meer roken. Hoe zit dat tijdens concerten?
    Ook bij concerten mag niet gerookt worden. Maar de handhaving is een stuk minder dan bij wedstrijden, dus je kan wel gewoon roken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkV Bekijk bericht
    Ook bij concerten mag niet gerookt worden. Maar de handhaving is een stuk minder dan bij wedstrijden, dus je kan wel gewoon roken.
    Mocht dat dan niet? Heb nergens een verbodsbord gezien, maar dat kan ook liggen aan de staat waarin ik me reeds bevond bij het binnengaan van de Arena. In ieder geval zat iedereen rondom mij en ikzelf ook er rustig op los te roken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Pafke Bekijk bericht
    Mocht dat dan niet? Heb nergens een verbodsbord gezien, maar dat kan ook liggen aan de staat waarin ik me reeds bevond bij het binnengaan van de Arena. In ieder geval zat iedereen rondom mij en ikzelf ook er rustig op los te roken.
    Natuurlijk mag het niet. Er staan overal verboden te roken borden, staat op de monitors, etc. Je mag nergens meer roken, dus ook niet in de Amsterdam Arena.

Senior Member

Standaard

Ik heb ook niks gezien eigenlijk van rookverbod en werd idd vollop gerookt. maar ach ik rook zelf niet en vind het geen probleem.

Het geluid was idd niet optimaal. maar goed het is een stadion en geen concertgebouw.

De show was super gaaf en vind het geweldig dat ik acdc toch een keer gezien heb.

De drinkpasjes is een ramp want als je een pasje hebt waar nog 2 euro op staat zit je ermee. je kon niet het geld van 2 pasjes combineren en er was niks van 2 euro. wel leuk pasje om te bewaren trouwens.

En idd beetje jammer van de file naar huis. ik moest naar Roosendaal. normaal red je dat wel in 1,5 uur en gistere heb ik er 3 uur over gedaan. Flinke file met ontzettend veel asociaal rijdende mensen die niemand een plaatsje om te ritsen gunde. vooral de belgen reden als gekken. Maar goed na de file met 160/170 laagvliegend naar huis om wat tijd in te halen. me bed in en vandaag weer lekker tentame achter de rug. dus helemaal top!
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Standaard

Het geluid bij stadionoptreden is over het algemeen gewoon minder, het geluid bij grote vehallen is ook minder dan een een medium sized club. Het geluid bij AC/DC in de ahoy was prima te verteren trouwens, ik hoorde van een vriend die in de Arena geweest is dat het prima was als je op een goede plek stond en minder vooral op de tribunes.
    strakke bassist gevonden!
    http://www.deanguitars.com
    http://www.enforcer-metal.com
    http://www.myspace.com/thrashcorefanatics

SPAM: 2005 USA Dean Razorback V NAMM prototype back/yellow bevels EMG/Floyd Rose etc. € 1950 spotptrijs!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkV Bekijk bericht
    Natuurlijk mag het niet. Er staan overal verboden te roken borden, staat op de monitors, etc. Je mag nergens meer roken, dus ook niet in de Amsterdam Arena.
    Ach zo, tsja ik ben van Belgie en ik denk dat het rookbeleid nog net iets minder streng is als bij jullie. Maar zoals gezegd, ik was al redelijk in de wind en "verboden te roken" borden zijn dan echt wel het laatste waar ik op let.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten