Ik vond het echt geweldig, het geluid viel me best wel mee, ligt er volgens mij aan waar je staat. Angus is echt een gitaarshowmaster. Vandaag lekker bijkomen.
Ik vond het echt geweldig, het geluid viel me best wel mee, ligt er volgens mij aan waar je staat. Angus is echt een gitaarshowmaster. Vandaag lekker bijkomen.
Ibanez RG570L + OBL Pickups, Vantage 118T LH,
Samick Greg Bennett Malibu Strat LH,Samick SW115 Acoustic LH, Line 6 Toneport UX1 + Gearbox Gold Edition, Vox AD5 AMP
I`m an Ambidexter but only play on Lefties!
Ik heb me geweldig vermaakt. Bij The Answer was het geluid inderdaad erg slecht. Bij AC/DC vond ik het wel meevallen. In een stadion is het geluid altijd slechter dan in Carré. Wat is die Angus geweldig. Nooit verwacht dat ik zou juichen voor een oud lelijk klein mannetje dat aan het strippen is.
Hmmm precies dezelfde show als in Ahoy als ik het zo hoor![]()
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
Carré? Is er iemand hier die ooit wel eens in Carré is geweest? Ik weet niet eens waar Carré is en ik heb al zoveel concerten mee mogen maken.
Het geluid vond ik niet goed genoeg, maar de band had er zin in!! Jammer dat er weinig verassingen in de setlist zaten - tijdens de stadiontour in 2001 en tijdens de shows in 2002/2003 met de Stones (en een paar one-off shows, zoals in de Hammersmith) speelden ze paar oudjes die we al lange tijd niet meer gehoord hebben, zoals Gone Shootin', If You Want Blood, Up To My Neck In You en zelfs Ride On. Had stilletjes gehoopt dat ze nu weer een konijn uit de hoge hoed zouden trekken, maar nee (Dog Eat Dog kwam nog het dichtste in de buurt).
Jammer van The Answer. Hele goede band, maar er bleef niks van over. Ze hadden maar een deel van PA, zonder alle clusters die her en der waren opgehangen. Dat gaat gewoon niet in een bak als de Arena. Zonde.
Al met al heel blij dat ik geweest ben, maar de niet de beste AC/DC show die ik gezien heb.
Shut up 'n play yer git'r.
Gisteren even lekker naar dè numero uno hoeketakehoeketake rock band geweest:
AC/DC
En dit heeft me er toch weer aan doen herineren dat ik nooit (lees: never,niemals) meer naar die K*T Arena toe ga.
(überhaupt amsterdam moet ik nog heel hard over nadenken)
Wat een geklooi om überhaupt daar te komen.
De hele A2 is gewoonweg een grote bouwput.
Gewoon 3 uur onderweg geweest op een takke stukje van +/-150 kilometer.
Met een gangetje van 120 ben je er in een uur en een kwartier.
Dan kom je in de Arena en moet je € 20.= dokken voor 8 potten bier.
Waarvan er vier al zowat op de grond liggen omdat ze geen fatsoenlijke bierdragers kunnen maken in amsterdam.
Majortom (normaliter erg lekkere dames met een biertank op hun rug) heeft de winst volgens mij ook binnen want die liepen ook voor geen meter door en waren meer leeg dan gevuld, plus ze hebben alle lekkere wijven daaro ontslagen.
Dan het concert:
Gewoon AC/DC.
Goed,redelijk oud maar heavy en snoeihard.
We laten de discussies qua geluid maar achterwege.
(het blijft gewoon een blikken trommel en ik verlang met weemoed terug naar die goeie ouwe kuip en dan maar nat als het regent maar dat geluid is er gewoon stukken beter)
Daarna uit die chaos zien te komen.
Let wel: concert afgelopen om 23.00 uur.
23.30 de auto gevonden in de parkeergarage.
En weer in de buidel tasten ( € 8.80)
Van 23.30 - 0.30 welgeteld 6 hele kilometers verwijderd van die ajakkes galmbak.
(Ik had beter met de trein van Eindhoven naar Heerlen kunnen gaan.)
D e h e l e w e g i n d e f u c k i n g f i l e g e s t a a n .
Om 02.30 draaide ik eindelijk de sleutel om in het slot.
Ze kunnen daar nog veel , heel veel leren w.b.t. logistiek management.
Conclusie:
Concert: super, had het niet willen missen.
Heen, terug & locatie: Nooit (lees: never,niemals) zien ze me nog in de Arena na na na na na na na na.
Laatst gewijzigd door Hellsbellsnl; 24 juni 2009 om 13:44
mmmm... Da's inderdaad balen, ik was rond half 2 terug in sittard, da's 20 min verder rijden als weert. Ok, A2 is puinhoop, maar had meer last van spits voor het concert, terugweg was gewoon cruise control aan en rollen (even aanpassen bij werkzaamheden uiteraard).
Wat het parkeren betreft, dat is op elke locatie overal een puinhoop. Gisteren viel het mee, stond op P2 vlak bij de bussen, na concert naar de auto gelopen en kon zo wegrijden, even rond arena gecirkelt om te zoeken naar de A2, maar ook dat ging vrij soepel.
Wat geluid betreft heb je helemaal gelijk, ben echt aan't balen dat ik geen U2 kaarten voor gelsenkirchen heb gekocht. Alhoewel in gelsenkirchen heb ik 4 jaar (vorige U2 tour) geleden 2 uur op parkeerplaats vast gestaan omdat zo nodig enkele duitsers elkaar geen voorrang wilde verlenen op de parkeerplaats en het ter plekke aan het regelen waren.
Voorlopig koop ik geen kaarten meer voor Arena-concerten, mja, dat riep ik voor ACDC ook![]()
Gear:
Gibson Les Paul Goldtop, Fender Strat Classic Player 60 & Squier superstrat rond 1990....
Vox AD30VT, Digitech GNX2 en paar zelfbouwpedalen
Favorieten/bladwijzers