Ghehehe, dat weten wij electrische gitaar speulers nou weer net niet.
Printable View
Nee inderdaad niet :seriousf: Nou nu wel dan, maar toch.
Ik dacht eigenlijk dat simon& Patrick een duo uit Volendam is maar nu blijken er dus ook al gitaren naar ze vernoemd te zijn maar niet deze zwarte ivm dat het een staalsnarige dreadlock moet zijn en niet zo'n veredeld sigaren kistje met nylon touwtjes en alles.
Dude wat een vooroordelen weer hier op het forum ,Heb ik je al vaker gezegd heb jou pickups nooit voor orginele Fender 70ies pickups verkocht ben toch niet gek?en de mensen ook niet ,Staan notabene jaartallen op 70ies pickups,heb daarom tegen jou ook gezegd dat ik op alles wat ik lief heb durf te zweren dat ik zon ad nooit heb geplaatst,Ben altijd eerlijk in mijn ads en mensen kunnen de hele gitaar uit elkaar halen als ze willen Nu een vraag aan jou durf jij te zweren op alles wat jou liefhebt te beweren voor de volle 100% dat ik het was geweest??Dan zou ik maar heel goed nadenken want ik was het zeker niet ,Heb ook nooit gehakt in een body freezing ,Erg makkelijk om iemands naam in slecht daglicht te zetten ,kan ik bij ieder willekeurig iemand hier op het forum doen,Zijn ook de mensen die mijn gitaren nooit in het echt hebben gezien of iets van mij hebben gekocht ook nooit problemen mee gehad achteraf ,dus kom met feiten dude
Hmm, ik bespeur enige onenigheid in dit koninkrijk.
Welkom Pff,
Saf heb nooit spullen verkocht voor wat ze niet zijn,dit is met de kudde meelopen en iemand lekker makkelijk een slechte naam bezorgen,Mensen die 70ies Fender pickups kopen weten echt wel wat ze kopen staan datums op dus heb dit ook nooit gedaan en zal dit ook niet doen
Pakt een biertje en chips en wacht tot een quote van hemzelf naar boven gehaald wordt. Volgens mij heb ik ene P ook weleens afgezeken.
Nou vind dat ik me nog netjes heb gedragen ,als er zoveel bullshit over je wordt geschreven en waar de vriendelijkheid ver te zoeken is Over smaak valt niet te twisten PUNT mening oke maar ga geen onwaarheden vertellen of suggestieve opmerkingen maken als je diegene niet kent, en die alles altijd duidelijk vermeld in zn ads wat er tk wordt aangeboden