-
-
Rustig, denk aan je hart Geert!
En hij zegt zolangzamerhand precies wat het is? Je hebt toch wel indruk gemaakt. http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
pannekoek
Heeft tremolo van vóór 2006 productiemodellen. Die is gemaakt van slechter metaal ;) Uiteindelijk word die vervangen, maar zal het er wel eerst mee moeten doen!!
En ik vind het jammer dat er dan weer mee geknutseld is, ik wil de extra controls niet en waar moet ik in godsnaam een zwarte nieuwe slagplaat weghalen voor een rr3?
Word me uiteindelijk te gek, liever €50,- meer voor een betere tremolo, nieuw, en geen gezooi met de controls, en de kleur van de trem en slagplaat.
-
Citaat:
Pepe
Weet ik wel, maar moet je die biedingen zien, gvd is gewoon een Squier hals, ben benieuwd waar de rest uit bestaat, durf bijna een Squier in mijn reet te drukken dat die body ook niet Fender is en die brug? ik twijfel, vlgs mij geen USA
bah bah bah ik kan er echt niet tegen als iemand de boel zo loopt te belazeren, moest het even kwijt
-
Citaat:
Quicksilver
Heeft tremolo van vóór 2006 productiemodellen. Die is gemaakt van slechter metaal ;) Uiteindelijk word die vervangen, maar zal het er wel eerst mee moeten doen!!
En ik vind het jammer dat er dan weer mee geknutseld is, ik wil de extra controls niet en waar moet ik in godsnaam een zwarte nieuwe slagplaat weghalen voor een rr3?
Word me uiteindelijk te gek, liever €50,- meer voor een betere tremolo, nieuw, en geen gezooi met de controls, en de kleur van de trem en slagplaat.
die schakelaar voor coilsplitting moet je als voordeel zien. is ie extra veelzijdig.
en die tremolo is prima hoor. niet de beste op de markt maar voorlopig wel even voldoende. helemaal als je toch wel van plan bent om hem te vervangen ;)
-
Citaat:
pannekoek
die schakelaar voor coilsplitting moet je als voordeel zien. is ie extra veelzijdig.
en die tremolo is prima hoor. niet de beste op de markt maar voorlopig wel even voldoende. helemaal als je toch wel van plan bent om hem te vervangen ;)
Ja, maar voor 50 euro meer heb ik een gloednieuwe! En deze is van voor 2006! De tremolo werd toen van slechter metaal gemaakt (nogmaals), nu van beter metaal!
Edit: en ja, ik ben gewoon een zeikerd en betweter, ik vind die extra splitters foeilelijk en ik wil ze niet :seriousf::chicken:
-
Citaat:
Quicksilver
Ja, maar voor 50 euro meer heb ik een gloednieuwe! En deze is van voor 2006! De tremolo werd toen van slechter metaal gemaakt (nogmaals), nu van beter metaal!
Edit: en ja, ik ben gewoon een zeikerd en betweter, ik vind die extra splitters foeilelijk en ik wil ze niet :seriousf::chicken:
ik zie maar 1 extra schakelaartje erbij
-
Citaat:
pannekoek
ik zie maar 1 extra schakelaartje erbij
Ik zie een extra schakelaartje, en een ontbrekende tone knop.
http://www.dolphinmusic.co.uk/shop_i...b2da8410a1.jpg
Nogmaals, zwarte hardware>chromen hardware en hij heeft het bouwjaar niet mee.
En de slagplaat wil ik zwart hebben, en waar ik in godsnaam originele replacement daarvoor kan vinden..
Hij heeft het ook over een tremolo die is geblokkeerd omdat hij anders snel ontstemd. Dat is een teken van nogal wat wear op die tremolo want het zijn prima tremolos, beste gelicenseerde die ik bespeeld heb, maar ook de nieuwe versie gaat naar verloop van tijd minder. Je kent mijn speelstijl nu zonbeetje wel, dus ik neem aan dat de tremolo die niet omhoog kan gewoon geen optie is, ookal kun je hem makkelijk deblokkeren (tenzij die gast heeft zitten lijmen? :???:)
-
Citaat:
Pepe
Ik heb 'm gister nog een mailtje gestuurd. 't Is de laatste die hij heeft en hij houdt er dan mee op. Zegt hij...
Gr. C.
-
Citaat:
guitarkid
Ik heb 'm gister nog een mailtje gestuurd. 't Is de laatste die hij heeft en hij houdt er dan mee op....
Gr. C.
Helaas heeft er inmiddels wel een behoorlijk aantal verkocht , dus zitten er een aantal met een neppert thuis.
Hij mailde mij dat hij ze ook in vertrouwen had gekocht en dat hij het grootste slachtoffer is, blabla,bla.
-
Citaat:
xaviervr
Die strat uit de jaren '80 beschouwd de verkoper al als vintage :o
man man man, waar gaan we toch naar toe
Om even de discussie over al dan niet vintage op te rakelen... Bedoelt de verkoper niet dat de KLEUR 'vintage white' is? Hij is namelijk wel van dat gelige wit.... Misschien niet helemaal lekker uitgedrukt, en daarna nog wat gezanik over zeldzaam enzo, maar bedoelt hij/zij niet gewoon de kleur?
-
-
Is dit ook wat voor deze rubriek?
-
-
Citaat:
Bram+
Waar twijfel je over?
Over de echtheid... ik las iets over volume- en toonpots die op 1 lijn moeten staan en nou heb ik toch het idee dat dat hier niet het geval is....
-
Citaat:
Bernardduur
lijkt me een zelfbouw met een fender logo op. hij ontkent het niet maar zou het toch beter vermelden
-
Citaat:
Jappiedepappie
Over de echtheid... ik las iets over volume- en toonpots die op 1 lijn moeten staan en nou heb ik toch het idee dat dat hier niet het geval is....
Kun je echt helemaal niks over zeggen tenzij de foto recht van voren is gemaakt.
-
Citaat:
Spitfire
Kun je echt helemaal niks over zeggen tenzij de foto recht van voren is gemaakt.
1 foto van linksvoor en 1 foto van rechtsvoor met beide dezelfde afwijking...
-
-
Citaat:
Jappiedepappie
Volgens mij is hij echt. Bij Epiphone nemen ze het niet zo nauw met de afwerking en zitten de potmeters wel vaker niet goed uitgelijnd...
Idealiter lopen de bovenste 2 potmeters in een rechte lijn naar het schroefje van de (denkbeeldige) slagplaat.
-
Citaat:
HaroldAling
Volgens mij is hij echt. Bij Epiphone nemen ze het niet zo nauw met de afwerking en zitten de potmeters wel vaker niet goed uitgelijnd...
Idealiter lopen de bovenste 2 potmeters in een rechte lijn naar het schroefje van de (denkbeeldige) slagplaat.
Deze stond te koop, die is nu van mij ;)
En inderdaad, dit is een orginele Epiphone. Epiphone neemt het niet zo nauw met de maten. Ik heb 5 Epiphone Les Pauls en allemaal verschillen ze wel iets.
-
Citaat:
robert-gitarist
Deze stond te koop, die is nu van mij ;)
En inderdaad, dit is een orginele Epiphone. Epiphone neemt het niet zo nauw met de maten. Ik heb 5 Epiphone Les Pauls en allemaal verschillen ze wel iets.
Dan zeg ik niets meer....
-
Robert-gitarist,
nog een klein vraagje: is het wat, die Epi Slash Sig in verhouding tot andere Epi's?
-
Yep, hele toffe plank! Ik vind als nog de elementen wel ietjes modderig klinken maar verder een prettige gitaar! Looks vind ik prachtig maar ook de hals is net een stukje platter als een Epiphone LP Standaard. Breedte van de hals is vrijwel het zelf maar de hals is ietjes platter, meer het gevoel van een Gibson SG hals lijkt het wel :)
Nu ik deze Slash heb, ben ik eigelijk wel benieuwd naar de nieuwe soorten van de LP Slash die op moment geproduceerd worden. Met name de tabacco burst.
-
Citaat:
robert-gitarist
Yep, hele toffe plank! Ik vind als nog de elementen wel ietjes modderig klinken maar verder een prettige gitaar! Looks vind ik prachtig maar ook de hals is net een stukje platter als een Epiphone LP Standaard. Breedte van de hals is vrijwel het zelf maar de hals is ietjes platter, meer het gevoel van een Gibson SG hals lijkt het wel :)
Nu ik deze Slash heb, ben ik eigelijk wel benieuwd naar de nieuwe soorten van de LP Slash die op moment geproduceerd worden. Met name de tabacco burst.
Jammer, ik had gehoopt dat hij nep was... nu blijkt hij echt te zijn, is iemand mij voor geweest en is het ook nog eens een lekkere gitaar...
Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe modellen en baal ervan dat je ze nergens ziet/kunt vinden.
Maar gefeliciteerd met je aankoop!
Ik ga morgen shoppen voor een nieuwe plank en twijfel nog steeds (heb een Gibson SG Special Faded 3 pickups op het oog, maar ook nog wat Epi's...morgen moet ik maar eens een lastige klant zijn en alles willen proberen....)
-
Citaat:
richwoodplayer
hoe oud moet iets dan zijn om vintge te zijn?
bij versterkers wordt hier op het forum t/m 1983 gerekend, lijkt mij verstandig om dit ook bij gitaren te doen.
-
http://link.marktplaats.nl/273831964
Ik heb gemaild met de persoon. Ze heeft geen papieren van de gitaar, wel een case.
Het serialnumber dat ze mij gaf, toonde aan dat de gitaar uit 2003 komt.
En toch klopt er iets niet. Die slagplaat lijkt niet te kloppen, geen plastieken ring rond de switch,
Wat vinden jullie ervan?
-
Citaat:
xaviervr
Is dat een rosewood toets ipv ebben? :???:
-
Voor zover ik kan zien heeft deze 'Gibson' een palisander toets en volgens mij hebben de Gibson customs altijd een ebben toets.
edit: daarnaast lijkt het logo op de kop ook niet geheel te kloppen, is te klein
-
Citaat:
xaviervr
Ik heb gemaild met de persoon. Ze heeft geen papieren van de gitaar, wel een case.
En toch klopt er iets niet. Die slagplaat lijkt niet te kloppen, geen plastieken ring rond de switch,
Wat vinden jullie ervan?
Volgens mij mis ik ook de fret binding, moeilijk te zien eigenlijk..
er staat welliswaar geen jaartal bij dus dan zou het een ouwetje kunnen zijn die een keer een herfret heeft gehad..
-
Citaat:
xaviervr
Wat vinden jullie ervan?
Hahahh Neppert, duidelijk twee dingen die niet kunnen ( en niet de twee die jij aangeeft), even goed kijken Xavier !!
-
Citaat:
benwave
Hahahh Neppert, duidelijk twee dingen die niet kunnen ( en niet de twee die jij aangeeft), even goed kijken Xavier !!
Je kunt het bijna niet zien, maar volgens mij loopt de kopbinding door tot halverwege de eerste fret. Dat is ook een v/d kenmerken van een nepper...
-
Nee, daar zou ik mijn hand niet voor in het vuur durfen steken.
-
Citaat:
xaviervr
Wat vinden jullie ervan?
Het 'Les Paul Custom' vind ik er raar uit zien persoonlijk :???: Het ziet er opgepropt uit en het is wit in plaats van goud.
http://i4.photobucket.com/albums/y12...mHeadstock.jpg
Deze headstock is volgens de maker van de foto van een LP Custom uit 2003 en daar ziet het er toch anders uit.
-
Zijn jullie nou gewoon blind of lezen jullie niet wat er staat?
Hij zegt zelf dat het een imitatie is.
-
Citaat:
Resonare
Die is goed, dat stond er daarstraks niet bij toen ik keek
En het bod van 1000 euro is ook snel weg
-
Citaat:
Rubster
edit: daarnaast lijkt het logo op de kop ook niet geheel te kloppen, is te klein
Dat zeker voor een LP Custom!!! Gibson heeft echter wel gitaren met een kleiner "pentograph-logo", o.a. de vroege Super 400 CESN. Die ring van de switch kan er natuurlijk afgehaald zijn. Neemt niet weg dat ik er geen goed gevoel bij heb.....
Gr. C.
http://i681.photobucket.com/albums/v...er400-1937.jpg
-
Citaat:
Resonare
Dat stond er net inderdaad nog niet....
Ok, duidelijk...!!!
Maarre...., ben jij nou blind of zag je niet dat ze Angelique heet....??? :) ;)
Gr. C.
-
Citaat:
guitarkid
Dat stond er net inderdaad nog niet....
Ok, duidelijk...!!!
Gr. C.;)
Aah, dan heb ik niets gezegd. Wat een vieze oplichter dan...
-
Citaat:
Resonare
Aah, dan heb ik niets gezegd. Wat een vieze oplichter dan...
Vers in m'n mailbox:
Citaat:
hoi Harold,
mijn excuses voor mijn advertentie,
Ik heb gehoord dat het dus een imitatie is ,door dat ik geen verstand heb van gitaren .
Mvg angelique
Of het de waarheid is zullen we nooit te weten komen...