Ik heb gemaild met de persoon. Ze heeft geen papieren van de gitaar, wel een case.
Het serialnumber dat ze mij gaf, toonde aan dat de gitaar uit 2003 komt.
En toch klopt er iets niet. Die slagplaat lijkt niet te kloppen, geen plastieken ring rond de switch,
Wat vinden jullie ervan?
Hahahh Neppert, duidelijk twee dingen die niet kunnen ( en niet de twee die jij aangeeft), even goed kijken Xavier !!
Ik heb gemaild met de persoon. Ze heeft geen papieren van de gitaar, wel een case.
Het serialnumber dat ze mij gaf, toonde aan dat de gitaar uit 2003 komt.
En toch klopt er iets niet. Die slagplaat lijkt niet te kloppen, geen plastieken ring rond de switch,
Wat vinden jullie ervan?
Het 'Les Paul Custom' vind ik er raar uit zien persoonlijk Het ziet er opgepropt uit en het is wit in plaats van goud.
Deze headstock is volgens de maker van de foto van een LP Custom uit 2003 en daar ziet het er toch anders uit.
edit: daarnaast lijkt het logo op de kop ook niet geheel te kloppen, is te klein
Dat zeker voor een LP Custom!!! Gibson heeft echter wel gitaren met een kleiner "pentograph-logo", o.a. de vroege Super 400 CESN. Die ring van de switch kan er natuurlijk afgehaald zijn. Neemt niet weg dat ik er geen goed gevoel bij heb.....
Favorieten/bladwijzers