Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 289 van 1797 EersteEerste ... 1892392792872882892902912993393897891289 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.881 t/m 2.890 van 17961

Standaard

@quicksilver:

of wat dacht je gewoon van dit???
    http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=1&fs=1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Rustig, denk aan je hart Geert!
    En hij zegt zolangzamerhand precies wat het is? Je hebt toch wel indruk gemaakt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    @quicksilver:

of wat dacht je gewoon van dit???
    http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=1&fs=1
    Heeft tremolo van vóór 2006 productiemodellen. Die is gemaakt van slechter metaal Uiteindelijk word die vervangen, maar zal het er wel eerst mee moeten doen!!

En ik vind het jammer dat er dan weer mee geknutseld is, ik wil de extra controls niet en waar moet ik in godsnaam een zwarte nieuwe slagplaat weghalen voor een rr3?
    Word me uiteindelijk te gek, liever €50,- meer voor een betere tremolo, nieuw, en geen gezooi met de controls, en de kleur van de trem en slagplaat.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    En hij zegt zolangzamerhand precies wat het is? Je hebt toch wel indruk gemaakt.
    Weet ik wel, maar moet je die biedingen zien, gvd is gewoon een Squier hals, ben benieuwd waar de rest uit bestaat, durf bijna een Squier in mijn reet te drukken dat die body ook niet Fender is en die brug? ik twijfel, vlgs mij geen USA

bah bah bah ik kan er echt niet tegen als iemand de boel zo loopt te belazeren, moest het even kwijt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicksilver Bekijk bericht
    Heeft tremolo van vóór 2006 productiemodellen. Die is gemaakt van slechter metaal Uiteindelijk word die vervangen, maar zal het er wel eerst mee moeten doen!!

En ik vind het jammer dat er dan weer mee geknutseld is, ik wil de extra controls niet en waar moet ik in godsnaam een zwarte nieuwe slagplaat weghalen voor een rr3?
    Word me uiteindelijk te gek, liever €50,- meer voor een betere tremolo, nieuw, en geen gezooi met de controls, en de kleur van de trem en slagplaat.
    die schakelaar voor coilsplitting moet je als voordeel zien. is ie extra veelzijdig.

en die tremolo is prima hoor. niet de beste op de markt maar voorlopig wel even voldoende. helemaal als je toch wel van plan bent om hem te vervangen

Senior Member

Standaard

die schakelaar voor coilsplitting moet je als voordeel zien. is ie extra veelzijdig.

en die tremolo is prima hoor. niet de beste op de markt maar voorlopig wel even voldoende. helemaal als je toch wel van plan bent om hem te vervangen
    Ja, maar voor 50 euro meer heb ik een gloednieuwe! En deze is van voor 2006! De tremolo werd toen van slechter metaal gemaakt (nogmaals), nu van beter metaal!

Edit: en ja, ik ben gewoon een zeikerd en betweter, ik vind die extra splitters foeilelijk en ik wil ze niet

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicksilver Bekijk bericht
    Ja, maar voor 50 euro meer heb ik een gloednieuwe! En deze is van voor 2006! De tremolo werd toen van slechter metaal gemaakt (nogmaals), nu van beter metaal!

Edit: en ja, ik ben gewoon een zeikerd en betweter, ik vind die extra splitters foeilelijk en ik wil ze niet
    ik zie maar 1 extra schakelaartje erbij

Senior Member

Standaard

ik zie maar 1 extra schakelaartje erbij
    Ik zie een extra schakelaartje, en een ontbrekende tone knop.

Nogmaals, zwarte hardware>chromen hardware en hij heeft het bouwjaar niet mee.
    En de slagplaat wil ik zwart hebben, en waar ik in godsnaam originele replacement daarvoor kan vinden..

Hij heeft het ook over een tremolo die is geblokkeerd omdat hij anders snel ontstemd. Dat is een teken van nogal wat wear op die tremolo want het zijn prima tremolos, beste gelicenseerde die ik bespeeld heb, maar ook de nieuwe versie gaat naar verloop van tijd minder. Je kent mijn speelstijl nu zonbeetje wel, dus ik neem aan dat de tremolo die niet omhoog kan gewoon geen optie is, ookal kun je hem makkelijk deblokkeren (tenzij die gast heeft zitten lijmen? )
    Laatst gewijzigd door Quicksilver; 19 augustus 2009 om 01:03

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik heb 'm gister nog een mailtje gestuurd. 't Is de laatste die hij heeft en hij houdt er dan mee op. Zegt hij...

Gr. C.
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 19 augustus 2009 om 08:05
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Ik heb 'm gister nog een mailtje gestuurd. 't Is de laatste die hij heeft en hij houdt er dan mee op....

Gr. C.
    Helaas heeft er inmiddels wel een behoorlijk aantal verkocht , dus zitten er een aantal met een neppert thuis.
    Hij mailde mij dat hij ze ook in vertrouwen had gekocht en dat hij het grootste slachtoffer is, blabla,bla.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten