Prima, ik check morgen wel ff...
Oei en nu weer snel on-topic maar geen board voor mij om te showen want die is sinds juli 2007 niet meer veranderd: heeeeeel 2007 hé?
Nha: waarschijnlijk ooit al eens gepost maar dit is mijn Boss (te)rijke board. De turbo-OD (waarvan ik de turbo nooit of te nimmer gebruik), gaat snel door een OCD vervangen worden. De DC-3 is een geweldig pedaal welke altijd aanstaat aan nooit zal verdwijnen - geeft net dat randje uh ja dimensie aan mijn geluid. De DD-3 heeft een hi-cut mod, ik vind 'm lekker klinken. Er gaat nog wel eens een echte analoge delay bijkomen. Verder is het allemaal rechtoe rechtaan, ik kan er gemakkelijk veel mee bereiken. Meestal veel Incubus, Mute Math achtig stijl muziek. Dat is voor mij de bedoeling. Chain is nu: OD-3 -> PODxt(op FCB1010) -> PH-3 -> BF-2 -> DC-3 -> DD-3hc -> amp.
http://members.home.nl/vanbill/01a.jpg
Board gaat nu nog een simple transistor amp in...afhankelijk van of ik mijn baan behoud gaat daar snel een AC-30 bijkomen. Mijn hele oude buizenamp (1962) nog door mijn vader gebouwd heeft een jaartje of 3 geleden echt terminaal de geest gegeven, d'r was echt niets meer aan te redden. Anyhow, het was een 1ch Vox-achtige en gezien ik bijna altijd wel een AC-30 model pak...mwoa: keuze gemaakt: en testen in de winkel (Piens) heeft mij overtuigd een AC-30H2 moet het worden (beetje verliefd geworden op dat EF86 channel)...als die er is gaat in princiepe de POD er tussen uit, nu eerst ff sparen...
(die vaste lasten altijd - of zelf bouwen)