De verklaring dat illegaal downloaden, want daarover gaat het uiteraard, legaal okee zou zijn, is me toch niet helemaal duidelijk hoor. Ik heb trouwens nergerns gesproken over Nederland. Ik woon er niet eens.
Printable View
Het is al erg genoeg dat dit topic verzand in een welles nietes discussie terwijl het wettelijk duidelijk genoeg is. Als je dan nog vind dat de overtreder maar zijn gang moet gaan is dat toch ook een kwalijke zaak. Ik ben zelf wel klaar met deze discussie, er is geen remedie tegen kortzichtigheid. Ik hoop alleen dat ze ooit tegen de lamp lopen en daarna krijgen waar ze recht op hebben.
Nietus !!!!
brandstapel, MacBBQ :seriousf:
Ik ben er ook weer klaar mee, de strafpunten zijn weer binnen
Wel grappig dat je op dit forum wel mensen de brandstapel op mag wensen, maar niet die dat doen mongolen mag noemen.
applausje voor Sanderltd ;)
een response die de onderbuik laat voor wat het is en gewoon zowaar discussievoer geeft!
nu nog kijken of er meer mee gaan doen...
Ik vind zijn reactie juist erg slecht, de wet laten bepalen wat jij vindt, het mag niet punt.
Is wel de slechtste manier van discussie en bovendien gaat het voorbij aan de praktijk (hoe de wet wordt uitgevoerd is de praktijk, niet wat de wet is).
Ik ga er dus niet aan mee doen.