Ik had het ook over verkopen.
Printable View
wat Tunes zegt, Paypal en de verzekeraar onderzoeken helemaal niets, de verkoper moet bewijzen dat hij geleverd heeft en dat het spul gaaf was toen het verscheept werdt, er zijn verkopers die zich helemaal indekken en de spullen fotograferen, laten inpakken bij bij voorbeeld UPS etc maar het gross doet dat niet en dan krijg je het moeilijk bij fraude.ook wordt zowieso niet alles verzekerd en maak de vervoerder voorbehouden voor schade.
ik kijk zelf wel goed naar de feedback van de koper als ik op Ebay verkoop en een beetje googlen op de naam van een koper kan meestal ook geen kwaad, als je dit allemaal doet (goed inpakken, foto's, feedback) dan zit je wel goed
ik weet overigens niet wat banken hier mee te maken hebben ? paypal is geen bank (eigendom van Ebay)
Ach ja, verzekerd verzenden. Dat betekent helaas niet dat het ook altijd (heel) aankomt en kostentechnisch is het bij wat grotere hoeveelheden al snel goedkoper om gewoon rekening te houden met spul dat kwijtraakt. Los daarvan kun je inderdaad langs niet alles (100%) verzekeren en is het ook niet altijd de oplossing.
Enfin, concluderen maar dat het altijd verstandig is goed uit te zoeken met wie je zaken doet, óók als je iets verkoopt?
http://link.marktplaats.nl/399246713
EvH Wolfgang wordt mee geadverteerd, wat is er verkeerd aan:
Het koffer.
De headstock (zit een andere knik in en is veel dunner)
De binding, de flattop versie wordt alleen uitgevoerd met een enkellaags binding om de body en niks om de headstock heen.
Geen D-Tuna.
wow de eerste fake wolfgang die ik zie, ik dacht in eerste instantie aan de japanse wolfgang maar je hebt gelijk, de trem klopt niet (ook de frezing klopt niet ) en de binding wijkt af