Daar horen dan ook van die pilletjes bij waar je ogen zo van gaan staan :eek: . Die moet je wel innemen natuurlijk.
Printable View
Dat is ook het mooie van de mens,we zijn gelukkig niet allemaal gelijk.Ik vind house en dat slag muziek(?) verschrikkelijk,maar in 2012 naar Pinkpop geweest en mij op de afterparty prima vermaakt op die herrie(zonder pillen,wel de nodige biertjes)
Han S ,bedoel je ,een gedicht voorlezen of voordragen? Beste medeforummers ik heb wel respect voor de muzikanten,zangers en zangeressen die klassieke muziek uitvoeren.Maar dat heb ik voor elke muzikant.
scott joplin of bach blijft prima te pruimen uit de automaat.
en ik lust ook wel een hoop synthipop.
dus verplicht door een mens laten uitvoeren hoeft voor mij niet
Talent of kwaliteit ontdekken en herkennen is erg moeilijk. Maria Callas is bij haar eerste auditie afgewezen op het conservatorium. Iedereen kent de man die de Beatles weigerde. Ook JK Rowling had moeite om de eerste delen van Harrie Potter uit te geven.
Volgens mij zitten alle winnaars van de talentenshows zonder platencontact inmiddels.
Ik ken een zangdocent die haar eerstejaars leerlingen niet toestaat om mee te doen met talentenjachten.
Verstandig..niet in de laatste plaats omdat je als zangdocent je ( geloof) waardigheid ook moet bewaken
Ik heb nooit zangles willen geven omdat ik niet afgestudeerd ben
Het is me vaak gevraagd, maar ik ken de schade die je kunt doen als je niet weet waar je t over hebt,..ik weet wel waar ik t over heb, maar overbrengen is een tweede
Gisteren weer zo'n talent in Holland's got talent. Een meisje van 16 met een prachtig stuk opera en weer ging ik helemaal naar de kloten.
http://www.youtube.com/watch?v=0Tyx9PQhqmk
Deze jongedame dus.
Ik durf t bijna niet te zeggen,,..maar ..zo lief als ze is..ze zingt niet echt goed als t opera aan komt:makeup:
En ik had echt gehoopt weggeblazen te worden maar dit is veel te pril nog, technisch klopt t niet en haar stem is nog niet los..
Misschien over twee jaar want ze is wel heel muzikaal
Er zit wel iets, maar dit is voor mij niet verpletterend..nog niet