ik vind de mods hier helemaal te gek. Die doen super hun werk, en ook nog eens gratis.toppie!
Printable View
ik vind de mods hier helemaal te gek. Die doen super hun werk, en ook nog eens gratis.toppie!
+1!
Helemaal mee eens, ik ben dat gezeur ook meer als zat. Dit is een gitaarforum nota bene! Ik zou blij zijn als er ook nog andere topic waren waar ik mijn onzin in kwijt kon, en dat ik ook nog bijna alles kon zeggen wat ik wilde, maarja er zijn er altijd bij die nooit tevreden zijn.
Voor de laatste keer: dit topic is bedoeld voor algemene vragen. Heb je persoonlijke dingen of een issue met een specifieke beslissing van een specifieke moderator, los het dan per PB op.
Ik heb nu net wéér specifieke persoonlijke dingen verwijderd en diegene zou inmiddels moeten weten waar dit topic precies voor bedoeld is.
Anyway, ik vind dat de moderators prima hun werk doen. Topics worden netjes gehouden en vervelende topics worden vrij snel gesloten.
Dikke +1
Wat daarboven staat klopt btw ook niet. Want dan doe je het een keer netjes via PM en dan gebeurt er nog niks. Bert heeft dat topic van Tho dicht gegooid puur en alleen omdat ie zn dag niet had (zoals wel vaker..).
Ik bedoel wat is dat nou voor een opmerking van een moderator.. ".. blabla.. Ik hoop dat ze je helemaal scheel laten betalen.." Sorry hoor...
edit: Kan dat topic alsnog weer open? Ben wel benieuwd hoe het afloopt..
R.
Hahaha, je hebt de knipoog erboven niet gezien? :seriousf:
Bert heeft dat topic dichtgegooid en niet omdat hij zijn dag niet had maar omdat het een janktopic was geworden en alles wel ongeveer gezegd was.
Band speelt in zaal(tje) en er sneuvelt een microfoon, niet eens door de schuld van de band lees ik, dus door het publiek. Iedereen geeft zijn mening en goedbedoelde raad, maar de TS lijkt zich daar weinig van aan te trekken. Dan is het op een gegeven moment wel klaar en dus gooit Bert hem op slot.
En een van de essentiële zaken mis ik en die zou ook niet zijn gekomen: welke microfoon, van welk merk en type is er gesneuveld en wat is er aan defect geraakt. Maar dat was zeker bijzaak.
Je verwacht dat je wensen meteen worden ingewilligd? Het is natuurlijk geen "u vraagt, wij draaien". Je kan het met een moderator oneens zijn, de moderator is uiteindelijk de bepalende factor.
Verder is dit kritiek op specifiek één moderator en daarvan hadden we al vaak genoeg gezegd dat dit topic daar niet voor bedoeld is.
En wederom: een vraag over een specifiek topic, specifieke moderator aktie: daar is dit topic niet voor bedoeld. Lees de eerste post er nog eens op na.Citaat:
edit: Kan dat topic alsnog weer open? Ben wel benieuwd hoe het afloopt..
R.