Beide gedaan, geen reactie op gehad.
WTF??? Die Gibson is zo nep als het maar zijn kan, hoe kom jij er bij dat ik iemand vals beschuldig van het handelen in verboden waar? :???:
Printable View
Harold,
Ik zeg niet dat je dat doet, ik zeg dat men moet uitkijken dat het niet gebeurt.
De reactie van b.v. Marco doet mij geloven dat dat wel okee zit.
Juist de jouwe die te snel en (denk ik) wat meer uit emotie komt is juist waarvoor ik wil waarschuwen.
Je ziet aan wat ik poste dat je door ondoordacht te posten zo maar iemand kan beschuldigen en ik wil waarschuwen dat men daar voor waakt.
En vergeet niet dat er naast valse handelaren (die keihard aangepakt mogen worden) er ook zat mensen zijn die echt niet weten wat ze verkopen, niet iedereen heeft zo veel verstand van gitaren als wij hier allemaal samen.
Nee Mac,
Ik verkoop geen illegale Gitaren zoals nep Gibby's etc., je weet hoe ik over die handel denk, ik ben er principieel op tegen:ok:
Nee hoor, ik heb een schoon geweten, in mijn advertenties staat duidelijk mijn volledige naam en mijn vaste telefoonnummer staat ook vermeld.
Ik doe naar eer en geweten mijn handel en verstop mij niet in de anonimiteit van Internet:ok:
Je beticht ons van het onderuit halen van Martien, onder andere naar aanleiding van zijn advertentieteksten.
En je zou eigenlijk willen dat iemand van het forum "live" deze gitaren gaat bekijken.
Wel vreemd dat je, zonder een advertentie van mijzelf als voorbeeld te nemen, mij op dezelfde wijze onderuit probeert te halen, zonder dat je mij kent, of mijn gitaren hebt geprobeerd en mij min of meer als een soort van fantast neerzet, beetje de pot verwijt de ketel... toch?
Ten eerste, ik verkoop geen gitaren die in strijd zijn met auteurs- en merkenrechtelijke regels.
Ten tweede assembleer ik geen gitaren, ik repareer oude gitaren en daar waar nodig is, vervang ik defecte onderdelen en verkoop ze door.
Ik pretendeer dus geen gitaren te bouwen die "custom shop kwaliteit" bezitten, voor een fractie van de prijs
Daarnaast heb ik vele van de reparaties, inclusief nekbreuken, kopbreuken etc. hier op het forum geplaatst en dit altijd in mijn advertenties gemeld, ook daar ben ik dus helder en transparant in, iedereen kon het zien.
Ik plaats daarnaast ook geen fake decals op gitaren en dit verzoek zal ik ook nooit inwilligen ten aanzien van potentiële kopers.
Nee ik ken Tunes niet, ik weet niet wie het is.
Daarnaast kan ik met de hand op mijn hart zeggen dat ik nooit negatief commentaar heb gehad, of klachten heb gehad van mensen die bij mij een gitaar hebben gekocht, velen zijn al meerdere keren bij mij teruggekomen om nog een gitaar te kopen vanwege de tevredenheid van een eerdere aankoop.
Tuurlijk mag je dat, alleen je moet dingen niet uit zijn verband gaan rukken en een vingerwijzing doen naar mensen die zich op een heel ander vlak bezig houden --> nepgitaren verkopen---> opgeknapte officiële gitaren verkopen
Correct, maar kijk dan zelf ook uit, met met wat je plaatst, want zoals je nu ziet, roept dit een boel onnodige discussies op die niet nodig zijn en je nagelt mij, zonder onderbouwing aan de schandpaal en das jammer.
Maar je wilde eigenlijk graag een mening hebben over de gitaren van Martien, van iemand die de gitaren van Martien in handen had gehad guess what... ik heb er meerdere "live gezien"
Ik kan je zeggen dat het alles behalve "customshop kwaliteit" is.
De gitaren hadden stuk voor stuk niet de 100 procent Fender shape en als ik keek naar def afwerking van de body's deden ze mij sterk denken aan cheapo Chinese makelij.
De halzen net zo, ruw afgewerkt, ruw gefreesd, grof gelakt en het fretwerk, zag er ook niet juf en het uit.
Tuners schots en scheef gemonteerd, mede doordat vaak de boorgaten voor de asjes ook niet in lijn lagen met elkaar en last but not least stuk voor stuk, goedkope plastic topkammetjes.
Bruggen niet in het lood op de body gemonteerd en als ik de bruggen en zadels bekeek, nou nee niet geweldig.
Alleen bij de Cabronita tele had ik het gevoel dat die wat betere onderdelen had gebruikt en die zag er qua afwerking ook redelijk uit
Qua afstelling vond ik tevens dat de actie ook vrij hoog was op alle gitaren.
GFS pick-ups zijn prima elementen voor het geld, maar daar redt je het gezicht van een gitaar niet mee
Geert,
Ik geloof je op je woord en je lieve, eerlijke uitstraling.
Ik denk dat daarmee de kous af is.
http://link.marktplaats.nl/395358384
Gibsun ofniet?