Dan mailen ze je wel een laag bod. Bellen met een laag bod doen ze bijna nooit is mijn ervaring...
Printable View
ik doe dat al wel even hoor, dit word dan nummertje 3 voor nouja, het doeleinde wat jij ervoor zou hebben
EDIT: Laat ik er even bij vermelden dat ik dit doe als soortement van Oefening voor het vak Economie, ik kies volgendjaar dan ook het Economie&Maatschappij profiel en als keuzevak Management&Organisatie, daar heb je ook een Praktische Opdracht Micro ondernemingen, en oefenen is alleen maar goed dacht ik zo, En ik doe natuurlijk ook ervaring op wat voor gitaren mij liggen :)
Lefty Washburn HB30 Vraagt wel de hoofdprijs... Maar ja wanneer zie je hier een lh versie van?
snel bij zijn, een "project"squier tele die een element mist met bieden vanaf 40 euro zal dus niet voor veel weggaan vermoed ik, staat mij net te ver weg.
http://link.marktplaats.nl/314790712
Ik kan die MM1 voor €175 euro kopen, maar nu ben ik op internet aan het lezen, en ga twijfelen of dit niet te veel is, met oog op een waarschijnlijke doorverkoop
Hey,
Ik ben bezig om te beginnen met electrisch gitaar spelen en ben al een tijdje bezig met het zoeken naar een nieuwe gitaar. Ik ben verder een totale leek op het gebied en de enige kennis die ik heb opgedaan is wat ik op forums kon vinden in de afgelopen weken.
Ik ben nogal wat dubbelzinnige informatie tegen gekomen wat betreft starter setjes, de ene raad het aan en de ander raad het af.
Nu ben ik op marktplaats deze gitaar tegen gekomen:
Ibanez RG 370 B met EMG 81 & 60
Mijn vraag is dan ook: is deze geschikt voor een beginner om op te leren spelen, of zou ik toch voor een goedkoper alternatief moeten gaan. Hier zal ik verder ook nog alles bij moeten kopen. Ik kan leven met de extra kosten, zolang het de extra kwaliteit oplevert.
Het is niet als met auto's ofzo dat je het beter kunt leren met een goedkoper ding omdat je je anders te pletter rijdt hoor. Als jij dat er voor over hebt moet je het gewoon doen, leren spelen is juist makkelijker (en leuker) met een goede gitaar.
Toch maar gehaald, want hij speelde en klonk zo goed :)
El Maya EM1100 geen vraagprijs, maar wordt zelden aangeboden dus rennen!
Ik geloof best dat het een goed gebouwde gitaar is maar lieve help... wat een ding. :eek:
Het credo "het gaat toch om de sound" is op deze gitaar niet van toepassing. Deze is gewoon te lelijk.
bullshit, hij is schitterend! ( heb er zelf ook 1 :D ) en deze dingen eten gibsons voor het ontbijt.
http://img.photobucket.com/albums/v4...elmayaflat.jpg
die foto's bij de advertentie doen hem ook niet echt recht trouwens.
Ik weet het niet Wietse, beauty en beholder enzo. Maar gezien je voorliefde voor goed gevulde dames geloof ik dat ik een andere smaak heb :)
Dat Gibsons eten voor ontbijt.. nogal wat eisen van zo'n gitaar als je het mij vraagt..
huh?
dat is joey handsome die houdt van erg goed gevulde dames, ik heb wel liever wat meer vlees op het bot dan te weinig bij de dames dat wel.
ik weet dat het moeilijk te geloven is, maar iedereen die ooit eens op mijn em-1100 heeft gespeeld wordt er helemaal door overdonderd.
zelfs doorgewinterde gibsons spelers zitten er na de eerste akkoorden verbaasd naar te kijken met iets van WTF!!!
een echt beest is het.
Ik geloof het graag als ik dat hout zie, maar zelfs al was het de best klinkende gitaar op aarde: dan sta ik liever met de op-één-na-best-klinkende gitaar op aarde :crazyhappy:
Hij is helaas al weg :(.
Nee, vind hem niet zo mooi.. :makeup:
Wat vinden jullie dat hem zo speciaal maakt? :)
Boezemt Gibson dan zo'n angst in dat dit als referentie kader word aangehaald. Hoe vaker ik dit soort uitspraken lees hoe meer ik denk dat het niet klopt.
Ik vind het een schitterende gitaar en zal ongetwijfeld een aanwinst in elke collectie zijn. Sterker nog als ik er eens een tegen kom en ik heb nog wat wisselgeld op zak zal ik hem niet laten staan.
Aan degene die inderdaad is gaan rennen: gefeliciteerd!
hmm, kom net hier in de gitaarmarkt een leuke esp tegen waar niet met grote letters "yeah kijk mij ik ben f*cking metal!" op staat.. bij wijze van spreken dan he:P
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=e...ails&id=120168
ik was toevallig aan het zoeken naar een gitaar waarmee ik uit de voeten kan in m'n band (moderne metal), maar ook voor de dag kan komen met alles wat niet metal is (met name blues en SRV-achtig spul).
over het laatste maak ik me iig geen zorgen, een clean/crunch/rock zal die er wel uit persen. er is iig plek voor 1 humbucker, in tegenstelling tot de huidige vintage plus series. zou er natuurlijk een high output (evt actieve) pickup in kunnen schuiven
leek me wel gaaf, moest gelijk denken aan deze rare snuiter:
http://www.fender.com/themes/news/im.../Slipknot2.jpg
heavy metal op een tele:rockon:
heb me al scheel gegoogled, maar kom dit betreffende exemplaar niet tegen. ging bijna denken dat t een custom is. als je let op de knoppen en de slagplaat, dan wijkt ie af van de andere vintage plus's uit de 90's. de enige die ik kon vinden met overeenkomsten kwam ik hier tegen:
http://detroit.craigslist.org/mcb/msg/1546173159.html
heeft iemand ervaring met deze esp's? er valt behoorlijk weinig over te vinden, zeker de versie met humbucker. op harmony central heeft ook iedereen het over 3 single coils.
hehe ja ik weet wie het is:P daarom moest ik er gelijk aan denken. wel raar dat die signatures van hem geen blackouts hebben trouwens.
maar iig, het ging me niet om Jim Root, het ging me om het idee om gewoon stevige metal uit een gitaar te persen die je niet direct als metal-gitaar zou betitelen, afgaande op het uiterlijk.
http://link.marktplaats.nl/315496217
Niet helemaal origineel meer maar een leuk ding voor die prijs:ok:
is 250,00 euro niet een beetje duur?
mwah, wel aan de prijs maar zijn echt goede gitaren
Ik denk dat je Jim Root verwart met Mick Thomson (de andere gitarist). Jim Root is de naar mijn mening betere speler en die gebruikt zelf ook EMG's. Mick heeft Blackouts in zijn Ibanezzen. ;)
Tenminste dit meende ik, ik ben nooit echt weg van die band geweest..
Gast, het valt amper op dat daar nog een coil in het midden van zit. Bovendien vind ik 250 euro een heel aardig prijsje als je ziet dat beginner gitaren net zoveel kosten. Misschien dat het voor jou niet zo bijster interessant is maar sommige mensen willen er ook nog iets anders mee doen. Iets met het trillen van die snaren ofzo.
Ik vind het beetje jammer dat zoveel mensen hier die gitaren meer als handel zien dan als instrumenten. Best hoor, maar ga dan niet gelijk zo'n advertentie afbranden.
waar doe ik dat die advertentie afbranden, dit is een topic waar men 2ehands tips doet (koopjes dus) dus als ik hem aan de prijs vind en dat zeg wat is daar mis mee? een echt koopje is het niet.
was hij origineel geweest, dus niet dat extra element, dan is zo'n matsumoku plank wel wat meer waard en dan was het wel een koopje geweest.
zal waarschijnlijk een prima gtaar zijn, daar twijfel ik niet aan het is een mat namelijk.
Je hebt wel gelijk hoor Wietse, voor een verzamelaar is deze gitaar niet meer interessant, maar als player wel natuurlijk.
Je zou de coil eruit kunnen halen en een andere slagplaat kunnen monteren zonder opening voor de coil, ziet die er weer wat origineler uit
Sorry, was een beetje knorrig vanmorgen :hippie:
Maar wat ik bedoel is dat ik het stom vind dat iemands gitaar opeens zoveel minder waard is omdat hij er een extra coil in heeft gedaan. Dan vraag ik me af waar het nou echt om draait, om zo'n ding in een hoekje neer te zetten en hem te laten verpieteren omdat hij uit een glorieuze tijd stamt of dat je er echt daadwerkelijk op gaat spelen.
Ik kies graag voor het laatste en ik vind het dan ook vaak zonde dat er zoveel mensen als de neten bij zijn om bepaalde gitaren snel op te kopen en dan weer door te verkopen voor een hogere prijs of ze te houden totdat de waarde stijgt. Dat doet aan als een kunstmatige stijging van waarde. En zo is laatst de kunstveiling ook als een kaartentoren ingestort waar een paar spelers met het geld er vandoor gingen.