Ik ga denk ik heel voorzichtig een kant van de scarnieren door slijpen, dan zou het net zo moeten zijn als de scarnieren die normaal op een pedalboard ofzo komen.
En hij is niet te klein maar toch niet groot genoeg :seriousf:
Printable View
hoi Robin,
Klinkt niet verkeerd vind ik, maar dat was een limited edition denk ik he? wel nice looks vind ik.
Ik speel eigenlijk te weinig met een univibe om zoiets aan te schaffen, meestal gebruik ik een helix phaser in de plaats (niet hetzelfde maar ook wel lekker).
Die fender di is ook wel handig denk ik, heb je er misschien al rechtstreeks over de tafel mee gespeeld om te testen?
Ik denk dat ik jouw review ervan gelezen heb op de site waar je hem kocht.
Ik heb die van mij aangepast! Ik had zin in delayy-ayy-ayyyyy. Die Delaylab is zo gaaf. Daar kun je echt vanalles mee. Je kunt er ook effecten als phaser, chorus, harmonizer en reverb uithalen. De memory toy staat voor de drives, en met de Hardwire kun je alle mooie effecten uit de Vox loopen. Heeft op zich ook nog veel mooie delay effecten. Heel inspirerend dit zo!
https://scontent-ams3-1.cdninstagram...15768050_n.jpg
@Deefke666: De UniVibe is inderdaad een Limited Editition. Of dit alleen het uiterlijk is of ook het binnenwerk weet ik niet. Van deze schijnen er maar 500 wereldwijd te zijn. Ik heb de DI alleen in mijn thuissetup via studiomonitors geluisterd, en in opnames, en dat is best acceptabel. Een echte amp klinkt beter natuurlijk met een microfoon ervoor. Ik heb de DI bij de Bax Shop vandaan, en het is goed mogelijk dat ik daar een review gedaan heb.......
Een Phaser is ook heerlijk, ik heb dan de Small Stone van EHX. Zalig ding!!!
Robin.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...oard-nov15.png
Het past er allemaal niet meer op, haha. De 8 step program is nieuw. Ik voer hem MIDI clock vanuit mijn MPC en hij gaat in de expressie van de Count to five. Levert coole dingen op!
@Toddzilla: Aardige verzameling, en idd een veel te klein plankje - LOL. Je hebt wel mooie spullen voor op een nieuwe plank zeg!!! Het is altijd moeilijk te beslissen wat erop komt en wat niet. Misschien is een switchin-unit ook wel wat voor jou.......
Robin.
Thanks! Op zich vind ik het formaat van dit board heel erg mooi, maar het past gewoon echt niet meer. Alles wat er op staat gebruik ik live en die 8 step program is ook echt te gek. Ik hou Marktplaats al een tijdje in de gaten voor een pedaltrain 1, maar tot nu toe nog geen succes gehad. Wat bedoel je precies met switchin-unit?
Op een switchingunit/looper sluit je al je pedalen aan, en kun je combinaties programmeren. Je hoeft dan geen dansje op jouw pedalenbord te doen om van sound te wissellen.
Robin.
@Todzilla: nice! ik denk dat we dezelfde smaak hebben qua soort pedalen.....ook al heb geen enkele die hetzelfde is