Ja de prijs is absurd. Maar...Een ebben toets is wel écht zeldzaam.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
Printable View
Ja de prijs is absurd. Maar...Een ebben toets is wel écht zeldzaam.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
Hij spreekt zichzelf ook wel tegen. Eerst 'alleen voor de lief hebber bassist dus geen handelaar' en daarna 'wie het beste bedrag biedt mag 'm halen'.
Wat is 't nou?
Neckbinding en dots? Hmmmmmm
Hij bedoelt origineel als in daar is geen tweede van.:cooler:
Origineel als in originele uitvinding om op die neck ebben toets te bakken 😆
Ze hebben wel humor die oplichters.
Hahaha zo kan je het ook zien!!!!!;)
Waarom zouden ze? Ze komen alleen in actie als het hun inkomen betreft.
Dit soort dingen resulteren vaak in een welles/nietes dus daar kom je toch niet uit. En degene waar ze aan verdienen krijgt dan het voordeel van de twijfel.
De advertentie is helemaal prima; sterker nog: wie dit zoekt, doe niet lullig en spring er bovenop: https://link.marktplaats.nl/m1432139386
30 euro voor een V30 is echt een koopje. Maar altijd zijn er dan weer die pisvlekken met die nederlandse k*t voc mentaliteit die daar dan nog werkelijk beschamend op gaan zitten bieden
Tja, stel dan ook niet 'Bieden (Vanaf € 0,00)' in of zet bieden helemaal uit :ok:
Voor 30 nog steeds een prachtige deal. De helft bieden is dan echt schaamteloos. Wat voor een kut pauper ben je dan zeg?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ben ik met je eens hoor, maar je hebt die trieste droeftoeters nou eenmaal en geeft ze zo een platform.
Ik stel wel een minimaal bedrag in zodat er gewoon niet openbaar onder kan worden geboden. Voor een bericht met te laag bod moet dan meer moeite worden gedaan en verder ziet niemand het, dus het is makkelijk negeren.
Ach, ik ben niet anders gewend als ik iets op MP zet. Onzinbiedingen of idiote ruilvoorstellen. Maar 30 euro een nieuwe V30, gauw inpakken en wegwezen als je een 8 ohm V30 zoekt.
Maar 15 euro onder de vraagprijs, ik heb het wel eens zouter meegemaakt.
Ik ook. Maar het is echt product-gerelateerd. Zal wel komen omdat het hele muziekinstrumenten wereldje een beetje verzadigd is.
Uhu
Er is een benedenwoning in een leuke amsterdamse buurt vrijgekomen
Wink wink geintje............
noord afrikaan, oostblokker, of Drent zou mij niks verbazen, ik maak dit altijd mee op rommelmarkten bieden maximaal de helft en vaak niet eens een kwart ik verkoop horloges op de rommelmarkt voor 3 euro per stuk en 2 voor 5 allemaal werkend en lopend, hoe vaak er 50 cent wordt geboden dat is niet meer bij te houden.
mijn ervaring is hoe dichter de persoon die dit doet bij de duitse grens woont des te erger ze zijn, begrijp ik niks van want duitsers dingen eigenlijk nooit af, zou dus andersom moeten zijn.
Die bandentrappers komen van alle kanten hoor! Had een motorfietsje te koop staan en kreeg de klacht dat er een haast onzichtbaar deukje in de tank zat en de originele uitlaten niet origineel waren. Of een keurige VW Golf, waar ik 5.000 voor vroeg. krijg je een 'aanbieding' van 1.250 cash en dan komt 'ie 'm meteen halen. Of dat ik een garage in de buurt wist die 'm kon keuren (APK was nog geen week oud). Paar dagen later binnen 5 minuten verkocht voor 4.500, cash uiteraard :seriousf:
Ik ben zo ongeveer aan de Duitse grens opgegroeid.:cheerup:
Zag net even te kijken naar grafische kaarten. Iemand heeft op een website een foutje gemaakt geloof ik, een kaart van 170€ voor 24€. Gelijk maar twee besteld voor mijn kinderen. :hide:
Kom net thuis van boodschappen + tanken in Deutschland. Woon hier sinds m'n 18e oftewel 38 jaar. De aspirant kopers uit mijn voorbeelden kwamen overigens allemaal uit het westen; Randstad en Zeeland.
Mijn ervaring is dat de grootste kniepers uit het gebied Arnhem/Winterswijk komen, zo zie je maar weer. Die tanken in Duitsland omdat het daar 1.2 cent euro goedkoper is en die maken misbruik van een blinde invalide die per ongeluk een verkeerde prijs op een webshop plakt. :seriousf:
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/m1472745281-fender-stratocaster.html?c=c41b759082ce0aa7411a74e54f8dbd 13&previousPage=home&fbclid=IwAR0hW66J1Gd8J9NveIFv vTJyYG9Mxg7nsHFigOtdbAILY4qPDcStrIQPNWk
Citaat:
Beschrijving
Hallo, Om een nieuw project te financieren, verkoop ik mijn model Mexicaanse stratum 2019. De gitaar komt uit gitaarbouwer voor een complete aanpassing, inclusief vibratie en handvat. Het is ook opgewaardeerd met spatbordblokkering en een nieuwe, mooiere slagplaat (naar mijn smaak) Originele onderdelen worden geleverd met.
Het doet mij denken aan een oplichter die mij ooit te pakken had. Gaf ook een adres op Texel op. Wilde versturen. Ze kiezen vaak bewust een afgelegen plaats als zogenaamde woonplaats, gecombineerd met een erg lage vraagprijs, zodat mensen genoegen nemen met versturen. Ik heb een bericht gestuurd om eens te proberen uit te vissen of het dezelfde boef is.
Spartbordblokinleg? Mudguardblockinlay?
Nee ouwe, goed lezen. Spatbordblokkering! Je gaat toch niet vertellen dat je niet weet wat dat is met jouw ervaring??
Blokker ken ik, is mijn Brabantia dealer.
https://www.voordeelmuis.nl/img/jpg/2425/2425689.jpg