Gisteren naar Greg Howe geweest in Tilburg. Kleine gig voor 50 man. Was te gek!
Printable View
Gisteren naar Greg Howe geweest in Tilburg. Kleine gig voor 50 man. Was te gek!
Ok, ik ga niet naar Tool en niet naar Rammstein. Kutopkopers.
Ah, nu snap ik deze post. Je had er dus heen gewild maar je grijpt mis.
[opa vertelt] Ik heb Rammstein in 2004 (?) gezien en moest voor kaarten wel anderhalf uur in de rij buiten het postkantoor staan. Daar moet je nu niet aan denken, maar ik kwam toen wel met kaarten weer buiten :ok: [/opa vertelt]
2004 was Ahoy Rotterdam en ik stond bijna vooraan. Album 'Reise, Reise' was net uit en het was het concert zoals op de DVD live in Nimes staat (alleen dus locatie Ahoy). Was echt vet toen.
Wilde in 2009 (?) met de LIFAD tour nog eens gaan, maar dat was toen al niet meer te doen. Kreeg toen optie "plaats met mogelijk beperkt zicht" tegen vol tarief.
Eerst in februari naar Mastodon, met Kvelertak in het voorprogramma, in de 013. Eigenlijk ga ik meer voor Kvelertak, gezien ik Mastodon inmiddels drie keer gezien heb, waaronder de laatste keer dat ze in Nederland waren. En in mei naar Alice In Chains, ook in de 013. Een hoop jeugdsentiment en toch heb ik ze nog nooit live gezien. Eens moet de eerste keer zijn.
Die waren wel heel snel uitverkocht, begreep ik. Ik ga in april/mei naar Engeland en daar treedt ie ook op. Dus ik ga DT zien en horen in Birmingham.
Vanavond onverwachts naar Damian Wilson. Hij speelt acoustisch en of hij heel goed speelt weet ik niet, maar hij zingt in ieder geval geweldig.
Vrijdag nog naar Robby Valentine.
Zaterdag ook nog naar Marcel Coenen (en die speelt zeker heel goed).
23-11 in Melkweg gaat pappie los:
https://www.youtube.com/watch?v=9mzQ6ylWia0
Om te vieren dat Shane McGowan nog onder ons is..
7 dec naar Adjes Moonking. In Purmerend.
Volgend jaar wel naar Rammstein en volgend jaar niet naar Tool. En daar baal ik van 😬
Ik ga ze 21 December bekijken in Amersfoort. Ben benieuwd! En afgelopen maandag voor 't eerst in de ziggo dome geweest. Nightwish. Geweldig!! Ik zit nog na te genieten.
http://www.youtube.com/watch?v=HeYkl9Ndb30
Maria Mena de 12e in Paradiso. Op de muziek verheug ik me. Dat gedrang in een overvolle zaal daar verheug ik mij minder op, waar dan ook. Ik ga op de bg achteraan staan bij de geluidsman, dat is de beste plek zonder steeds last te hebben van heen en weer lopende figuren die drank gaan halen. En dat bij een concert van iets meer dan een uur. Wacht even met verder tanken tot het afgelopen is zou ik zeggen
Volgende week naar Wolf Alice. Lekker!
De komende tijd nog DeWolff en Navarone (plays Soundgarden) op de agenda.
Tickets voor Alice in Chains en The Smashing Pumpkins zijn ook in the pocket.
13 maart naar Tommy Emmanuel
en in juni naar Rammstein met onze grote zoon en dochter
Volgend jaar zomer naar Paul Carrack en ergens in de herfst naar Jethro Tull.
Zo treedt Jethro Tull nog altijd op? Ook nog met Ian Anderson?
16 januari met dochterlief naar MHD in AFAS life. Franstalige rapper met een lekkere afro beat.
Dochter luistert ook naar onze muziek dus wij ook naar die van haar. Tourshirts van Slayer of John Coffey laat ik dit keer maar thuis :)
Ik ga naar Joe Bonamassa in Carre. 3e rij ofzo. Kaartjes kosten een godsvermogen, snap wel waar hij die collectie vintage gear van betaalt. Maar desalniettemin, kijk er naar uit! :noob:
Vanavond naar Jan Akkerman. Ben benieuwd, ik heb de goede man nog nooit horen spelen. Wel laatst Ruben Hoeke gehoord die op een gitaar van JA speelde.
Me too. Grap is dat je wel je grens verlegd met die prijzen. Voor zo'n 100 euris ergens bovenin. Dan maar 25 erbij voor een mooier plekje. Hoewel, nog 30 erbij en je hebt écht een mooie plaats. Of misschien.... Maar goed, toch nog maar een keertje kijken, heb het vermoeden dat hij af gaat bouwen.
Voor mij waren die prijzen echt te hoog. Óf, ik wil niet graag genoeg heen. Is altijd de afweging. Ben wel benieuwd wat hij neerzet, in Carré. Toch altijd een bijzondere locatie.
https://www.spant.org/voorstellingen...rfunkel-story/
Coverband act. Omdat zusjelief het ook mooi moet kunnen vinden.
Ik ben benieuwd hoeveel aan sfeer en intentie ze kunnen verzieken door rigide vast te houden aan een vals S&G imago.
Vanavond, a celebration to Bowie. Daarna een meet and greet (lang verhaal). Enorm veel zin in! :)
Een meet and greet met Bowie?
Snif. Vaarwel Vulvasonic. Neem je muntjes mee voor de veerman? :makeup:
Ik kan mij voorstellen dat als je alles al hebt gedaan wat je wilde en alles al hebt, dat je dankzij het tourschema wat hij er op nahoudt op een gegeven moment toch tegen een burn-out aanzit. Beetje mijn intuïtie. Maar misschien heb ik het ook wel mis ;-)
Was het maar zo'n feest. Maar als ik de 'jongens van de band' mag geloven zat hij wel zo in elkaar dat hij juist tijd vrijmaakte om te kletsen met de man achter de bar, of de schoonmaker....., de gewone mens. Iemand als Rod Stewart ligt meteen bovenop een stel groupies (wat ik op zich ook wel weer begrijp en bovendien vermoed ik dat Bowie in zijn beginjaren zich vast wel eens bovenop enkele groupies heeft gestort). :D
Het was echt waaaaaaanzinnig goed!!!
Kleine verrassing, toen ik thuiskwam zag ik dat ik vandaag niet hoefde te werken. Dus dat was wel lekker. Dat ik daardoor mijn pakketje van de UPS gemist heb is dan wel weer jammer.
Zaterdag naar de Queen-tribute show van Robby Valentine.
ohja, vanavond nog naar de musical MamaMia
Vandaag was ik naar een concert van de Big Band Almelo en daar trad als solist op Martijn van Itterson en IT WAS GREAT!!!
Gisteravond door mijn vriendin meegenomen naar Anneke van Giersbergen. Lekker akoestisch, weer eens wat anders. Uiteraard genoeg metalheads in de zaal, gezien de vele zwarte T-shirtjes. Ze speelde zelf, maar werd voornamelijk begeleid door Ferry Duijsen. Was een mooi ontspannen concert.
Was gelijk een goede gelegenheid om wat handtekeningen te verzamelen in het Ayreon Live Universe boek, en haar man was er ook bij dus drie handtekeningen erbij. Nog genoeg artiesten te gaan... gaat me waarschijnlijk niet lukken, maar ik ga m'n best doen.
Nice!
Anneke is top!
Heb met het Gentle Storm project een aantal keren mee gekeken vanaf de zijkant/backstage.
Merel Bechtold is mijn beste maatje, dus zo kom je nog eens ergens!
Stuk voor stuk Aardige mensen uit de band, waarvan ze allemaal nu ongeveer in VUUR spelen.
Anneke is zeker top. Zij stond (uiteraard) bij de merchandise, dus toen ik haar handtekening voor het Ayreonboek vroeg en vertelde dat ik ging proberen het boek vol te krijgen stuurde ze me gelijk terug de inmiddels afgesloten zaal in. Want daar stond Ferry de gitaren op te ruimen. En haar man Rob liep ook ergens rond. Als ik die niet kon vinden moest ik maar even terugkomen dan zou zij hem wel halen. Ferry is ook en superaardige gast en heeft de handtekening van Rob geregeld.
Gaaf dat je Gentle Storm hebt kunnen zien, helemaal vanaf backstage!
A.s. Zaterdag Milo, alternatieve popgroep uit Zwolle bij Paco Plumtrek Almelo
Vanavond waarschijnlijk naar "...And you will know us by the trail of dead". Weet niet helemaal of het mijn ding is, maar ach... in de buurt op fietsafstand en waarom niet.
In maart als het goed is naar The Lazys met the Standstills in het voorprogramma en in mei staat Sticky Fingers op het programma.