Dat is niet posi of nega maar objectief...
nou doe ik het weer:seriousf:
Printable View
Mijn bescheiden mening is dat Swan onterecht berispt is voor dat plaatje, ik weet dat ik dat beter niet kan zeggen als moderator zijnde, maar naar mijn mening heeft Bert daar idd overgevoelig gereageerd.
Maar de meeste problemen hebben we inderdaad met overdreven platvloers en grof taagebruik en daar proberen we gewoon wat aan te doen, ook in off-topic en hopelijk helpt het berispingen systeem ons daarbij.
Is niet positief of negatief over de moderatie. Net zomin positief als negatief over de gebruikers die zo lopen te zeiken. Ik zou alleen, mocht ik het niet met regels eens zijn, mijn biezen pakken. Dat is het voordeel van internet, daar heb je ultieme democratie; je gaat gewoon naar een ander forum of je sticht je eigen gitaar-sekte en dan kan je lekker zelf de regels bepalen.
Geeft niet. Je bent een mod, dus een beetje narcisme is je niet vreemd en ga je er dus vanuit dat elke post in dit draadje wel positief of negatief over de mods moet zijn. ;)
Zie hierboven de serieuze uitleg, las net mijn eigen post en die is ook niet erg duidelijk.
ongelofelijk , dit. wat een gemekker! Berispingen uit delen! ik krijg een berisping van dat gezeur . joost plaatst een smerig plaatje , so what ? in 'mooie dames' komen zo vaak smerige plaatjes langs ,alsmede in post fotoś van jezelf, boeiend. dan kijk je er maar even overheen. Nu ga ik slapen, veel te veel gezopen en gefeest dit weekend.
Whahaha 00.50 en al slapen EN teveel gezopen voor dit hele weekend:seriousf:
gisterochend nog keihard over mn nek gegaan . ik zal er alleen geen plaatjes van posten. Vanavond weer zuipen.
Kunnen berispingen dan ook weer teruggedraaid worden? Dat je de gehaalde punten weer verwijderd, of is dat gewoon vette pech?
En waar kunnen wij zien hoeveel punten we hebben? Het zou voor mij de boel wel wat overzichtelijker maken als ik wist op hoeveel punten ik sta..
Een berisping is normaliter 10 dagen geldig, dacht ik. Een mod kan een berisping inderdaad terugdraaien.
Kunnen jullie in je (eigen) profiel de berispingen niet zien? Ik kan dat gewoon zien bij mij (ik heb er eentje gehad als test). Ik weet dat jullie het bij anderen niet kunnen zien, maar ook niet bij jezelf?
edit: hoofd, je hebt trouwens 0 strafpunten ;) gewoon een waarschuwing gehad dus... (je 'waarschuwing' verloopt op 3nov, maar omdat je geen strafpunten gehad hebt maakt dat niet veel uit)
Ik zie het nergens staan hoor...
Er staat wel een 1 bij verwijzingen (geen idee wat dat is), maar ik kan me niet herinneren dat ik iets verkeerd heb gedaan... :confused:
Even een dingetje kritisch zijn...
Kunnen mods zelf ook berispingen krijgen ? Als ik bijvoorbeeld bij gigs het metallica topic zie geeft de ene mod een waarschuwing dat er niet meer over een op dat moment door hem afgesloten zeur onderwerp mag worden geouwehoerd, en 2 posts verder geeft een andere mod weer een lekkere slinger aan die ouwe discussie.
Zou iemand anders daarvoor een berisping krijgen ?
1 verwijzing = 1 referentie van vroeger (1 aangemeld lid dat jou als referentie opgegeven heeft)
ja mods kunnen zelf ook waarschuwing krijgen, ik weet wel niet of een mod gebanned kan worden (kon vroeger niet, dus zou me verbazen als het nu kan)... er zijn momenteel zelfs meer mods met waarschuwingen dan gewone leden denk ik :p
Nou, niet dus. Dit is niet het Grote Tim en Joost forum, dit is Gitaarnet forum. Als daar dingen staan die jullie wel bevallen en een hoop andere mensen niet, heb je vette pech, dan wordt het verwijderd en als het irritant genoeg is krijg je daar een waarschuwing of berisping voor.
Dat die berispingen bij forumleden niet te zien zou zijn in het eigen profiel is wel een punt, dat moet even gecontroleerd worden. Wij hebben elkaar ook berispingen uitgedeeld tijdens en na de update en dat konden we gewoon in ons eigen profiel zien. Wie mag ik even een berisping uitdelen? Diegene controleert het in zijn profiel en ik trek daarna de berisping weer in?
Oh en Dude, als Han er nog één over doorgaat is dat inderdaad anders dan wanneer één van de gebruikelijke zeikstralen dat komt doen, ja. Maar als je dat niet politiek correct vindt willen we die post best verwijderen hoor.
Helemaal niet want hij heeft het nog niet gelezen. En als ik die zeikstraal een deuk in zijn ego sla is dat een goede zaak. Wat denkt ie wel, zichzelf tot slimmerik bombarderen omdat hij een woekeraar is? Kom op!Citaat:
Oh en Dude, als Han er nog één over doorgaat is dat inderdaad anders dan wanneer één van de gebruikelijke zeikstralen dat komt doen, ja. Maar als je dat niet politiek correct vindt willen we die post best verwijderen hoor.
joh het zal mij werkelijk roesten wat er gebeurt en hoe ;)
het viel (valt vaker) me alleen op dat jullie de laatste tijd steeds tegenstrijdigere meningen hebben rondom regeltjes en zaken, en dat lijkt me niet zo geloofwaardig en is ook wel eens anders geweest ?
alhoewel ik rondom de thema's mod zaken en geloofwaardigheid helemaal beter mn mond kan houden hier gok ik
We zijn het best vaak niet met elkaar eens en dat brengen we maar zelden naar buiten. Tuurlijk moet je redelijk op één lijn staan, maar we gaan daar niet krampachtig over doen. Ook bij de politie kun je trouwens verschillende meningen en manieren van aanpak hebben, maar da's jou niet onbekend ;)
overal is gezeik, en dat is af en toe maar goed ook want als iedereen het altijd maar met elkaar eens zou zijn.... wc tegeltjes wijsheden zijn nog erger dan life and cooking kijken op zondagmiddag
Tja, dat ligt er denk ik aan wat je geloofwaardigheid noemt.
Beleid, en dus ook eenheid van beleid, wordt gevormd op basis van verschillende meningen.
En dan hoeven we niet krampachtig over te doen over het feit dat er verschillende meningen zijn...
En bij een nieuw systeem (ook voor ons!) geldt dat misschien nog wel wat meer...
Dat zou helemaal mooi worden, zeker als ik er verder helemaal niets mee te maken heb :sneaky:
Het enige wat ik verder in dit topic op te merken heb, is dat mods hun taak niet kleiner/groter moeten maken dan dat deze is. Het geheel in goede banen leiden, dat werk. Ik vind dat erg leuk om een paar uur per week te doen (als facilitator), maar dan alleen als ik er ook voor betaald krijg :)
WC tegeltjeswijsheden krijg ik soms flink de schijt van, en zo heeft toch alles in het leven een nuttig doel.
Ik schijt zelfs het liefst óp wijsheden-tegeltjes, hoe moeilijk dat soms ook is (ik ben niet zo lang).
Ik dacht zelf aan: met macwilliams in de buurt, is een knokploeg zo gehuurd.
Hahaha:seriousf:
06-hittman
Voor al uw shit zaken.
Maar nog even serieus over dit onderwerp: ik wil eignelijk wel helder hebben of leden inderdaad niet de berispingen kunnen zien die ze zelf gehad hebben. VOlgens mij is dat namelijk wel zo. Misschien kunnen Joey of Swan licht schijnen in deze duistere zaak?
Of je stuurt Glimpiel even een PB. :D
Joh, anders geef je mij toch ff een berisping? Krijg ik meteen aanzien bij de jongere garde, bij de ouderen heb ik het toch al verpest :D
Ik wil ook een berisping!
Kijk, een nasi symbool:
http://holland-shopping.com/shop/ima...oor%20nasi.jpg
Ik zie in mijn profiel wel dat ik een berisping heb gehad.. Ik weet niet of anderen het ook kunnen zien, maar ik heb een tabblad "Berispingen" en daar staat een berisping, met verwijzing naar het topic, de berisper en de reden van berisping.