Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 13 van 27 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 262

Discussie: Berispingen

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir Bekijk bericht
    Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik je post moet interpreteren Is het nou positief over de moderatie, of niet?
    Dat is niet posi of nega maar objectief...

nou doe ik het weer

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium Bekijk bericht
    In de categorie nazi-symbolen, kennen we deze nog?

Ik zie de nazi niet, maar ik ben dan ook geen mod. Het overspannen gedrag van mods onderling begint mij nu toch een beetje te irriteren. Zelf vond ik het bovenstaande plaatje terechter dan het doelloze gescheld wat je normaliter veel vaker tegenkomt. Dat laatste zie ik zelf als een groter probleem, als mensen schelden om het schelden dan betekent dat voor mij vooral dat ze verder niets te melden hebben.

Ik kan zelf niet goed inschatten waar mods allemaal mee te maken krijgen en of er de laatste tijd daadwerkelijk veel problemen/escalaties zijn geweest. Zelf vind ik het al een hele tijd erg goed gaan We zullen wel zien wat het nieuwe systeem ons brengt, het lijkt mij vooral belangrijk wat mods er van vinden.

Mijn bescheiden mening is dat Swan onterecht berispt is voor dat plaatje, ik weet dat ik dat beter niet kan zeggen als moderator zijnde, maar naar mijn mening heeft Bert daar idd overgevoelig gereageerd.

Maar de meeste problemen hebben we inderdaad met overdreven platvloers en grof taagebruik en daar proberen we gewoon wat aan te doen, ook in off-topic en hopelijk helpt het berispingen systeem ons daarbij.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Dat is niet posi of nega maar objectief...

nou doe ik het weer
    Sorry, ik begrijp zijn post gewoon echt niet, het zal aan het tijdstip liggen.

Senior Member

Standaard

Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik je post moet interpreteren Is het nou positief over de moderatie, of niet?
    Is niet positief of negatief over de moderatie. Net zomin positief als negatief over de gebruikers die zo lopen te zeiken. Ik zou alleen, mocht ik het niet met regels eens zijn, mijn biezen pakken. Dat is het voordeel van internet, daar heb je ultieme democratie; je gaat gewoon naar een ander forum of je sticht je eigen gitaar-sekte en dan kan je lekker zelf de regels bepalen.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium Bekijk bericht
    In de categorie nazi-symbolen, kennen we deze nog?

*KNIP*

Ik zie de nazi niet, maar ik ben dan ook geen mod. Het overspannen gedrag van mods onderling begint mij nu toch een beetje te irriteren. Zelf vond ik het bovenstaande plaatje terechter dan het doelloze gescheld wat je normaliter veel vaker tegenkomt. Dat laatste zie ik zelf als een groter probleem, als mensen schelden om het schelden dan betekent dat voor mij vooral dat ze verder niets te melden hebben.

Ik kan zelf niet goed inschatten waar mods allemaal mee te maken krijgen en of er de laatste tijd daadwerkelijk veel problemen/escalaties zijn geweest. Zelf vind ik het al een hele tijd erg goed gaan We zullen wel zien wat het nieuwe systeem ons brengt, het lijkt mij vooral belangrijk wat mods er van vinden.
    Dat is ook geen nazi uniform dateert van voor het nazi tijperk. Vermoedelijk 1ste W.O.

correct me if i'm wrong

voor zover mijn off topic...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkV Bekijk bericht
    Is niet positief of negatief over de moderatie. Net zomin positief als negatief over de gebruikers die zo lopen te zeiken. Ik zou alleen, mocht ik het niet met regels eens zijn, mijn biezen pakken. Dat is het voordeel van internet, daar heb je ultieme democratie; je gaat gewoon naar een ander forum of je sticht je eigen gitaar-sekte en dan kan je lekker zelf de regels bepalen.
    Ok, dank, nu begrijp ik het wel.

Senior Member

Standaard

Geeft niet. Je bent een mod, dus een beetje narcisme is je niet vreemd en ga je er dus vanuit dat elke post in dit draadje wel positief of negatief over de mods moet zijn.

Zie hierboven de serieuze uitleg, las net mijn eigen post en die is ook niet erg duidelijk.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Hij neemt geen standpunt en is dus niet subjectief maar objectief.

edit:

was al uitgelegd dus...

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

ongelofelijk , dit. wat een gemekker! Berispingen uit delen! ik krijg een berisping van dat gezeur . joost plaatst een smerig plaatje , so what ? in 'mooie dames' komen zo vaak smerige plaatjes langs ,alsmede in post fotoś van jezelf, boeiend. dan kijk je er maar even overheen. Nu ga ik slapen, veel te veel gezopen en gefeest dit weekend.
    HERRIE.

Standaard

Whahaha 00.50 en al slapen EN teveel gezopen voor dit hele weekend

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten