Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 15 van 27 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 262

Discussie: Berispingen

Moderator

ideetje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU Bekijk bericht
    ongelofelijk , dit. wat een gemekker! Berispingen uit delen! ik krijg een berisping van dat gezeur . joost plaatst een smerig plaatje , so what ? in 'mooie dames' komen zo vaak smerige plaatjes langs ,alsmede in post fotoś van jezelf, boeiend. dan kijk je er maar even overheen.
    Nou, niet dus. Dit is niet het Grote Tim en Joost forum, dit is Gitaarnet forum. Als daar dingen staan die jullie wel bevallen en een hoop andere mensen niet, heb je vette pech, dan wordt het verwijderd en als het irritant genoeg is krijg je daar een waarschuwing of berisping voor.

Dat die berispingen bij forumleden niet te zien zou zijn in het eigen profiel is wel een punt, dat moet even gecontroleerd worden. Wij hebben elkaar ook berispingen uitgedeeld tijdens en na de update en dat konden we gewoon in ons eigen profiel zien. Wie mag ik even een berisping uitdelen? Diegene controleert het in zijn profiel en ik trek daarna de berisping weer in?

Oh en Dude, als Han er nog één over doorgaat is dat inderdaad anders dan wanneer één van de gebruikelijke zeikstralen dat komt doen, ja. Maar als je dat niet politiek correct vindt willen we die post best verwijderen hoor.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Moderator

Standaard

Oh en Dude, als Han er nog één over doorgaat is dat inderdaad anders dan wanneer één van de gebruikelijke zeikstralen dat komt doen, ja. Maar als je dat niet politiek correct vindt willen we die post best verwijderen hoor.
    Helemaal niet want hij heeft het nog niet gelezen. En als ik die zeikstraal een deuk in zijn ego sla is dat een goede zaak. Wat denkt ie wel, zichzelf tot slimmerik bombarderen omdat hij een woekeraar is? Kom op!
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Dat is ook geen nazi uniform dateert van voor het nazi tijperk. Vermoedelijk 1ste W.O.

correct me if i'm wrong

voor zover mijn off topic...

staat ook in het plaatje, world war one.

Senior Member

Standaard

joh het zal mij werkelijk roesten wat er gebeurt en hoe

het viel (valt vaker) me alleen op dat jullie de laatste tijd steeds tegenstrijdigere meningen hebben rondom regeltjes en zaken, en dat lijkt me niet zo geloofwaardig en is ook wel eens anders geweest ?

alhoewel ik rondom de thema's mod zaken en geloofwaardigheid helemaal beter mn mond kan houden hier gok ik

Moderator

Music

We zijn het best vaak niet met elkaar eens en dat brengen we maar zelden naar buiten. Tuurlijk moet je redelijk op één lijn staan, maar we gaan daar niet krampachtig over doen. Ook bij de politie kun je trouwens verschillende meningen en manieren van aanpak hebben, maar da's jou niet onbekend
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

overal is gezeik, en dat is af en toe maar goed ook want als iedereen het altijd maar met elkaar eens zou zijn.... wc tegeltjes wijsheden zijn nog erger dan life and cooking kijken op zondagmiddag

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude Bekijk bericht
    het viel (valt vaker) me alleen op dat jullie de laatste tijd steeds tegenstrijdigere meningen hebben rondom regeltjes en zaken, en dat lijkt me niet zo geloofwaardig en is ook wel eens anders geweest ?
    Tja, dat ligt er denk ik aan wat je geloofwaardigheid noemt.

Beleid, en dus ook eenheid van beleid, wordt gevormd op basis van verschillende meningen.
    En dan hoeven we niet krampachtig over te doen over het feit dat er verschillende meningen zijn...

En bij een nieuw systeem (ook voor ons!) geldt dat misschien nog wel wat meer...

Senior Member

Standaard

wc tegeltjes wijsheden zijn nog erger dan life and cooking kijken op zondagmiddag
    Dude, niets is erger dan life and cooking kijken, ook wc tegeltjes wijsheden niet! Wc tegeltjes wijsheden zijn nog voor mensen met meer levenslust dan zij die zondag vrijwillig voor Carlo & Irene kiezen.

The horror!!

Senior Member

Standaard

Even een dingetje kritisch zijn...

Kunnen mods zelf ook berispingen krijgen ? Als ik bijvoorbeeld bij gigs het metallica topic zie geeft de ene mod een waarschuwing dat er niet meer over een op dat moment door hem afgesloten zeur onderwerp mag worden geouwehoerd, en 2 posts verder geeft een andere mod weer een lekkere slinger aan die ouwe discussie.

Zou anders daarvoor een berisping krijgen ?
    Dat zou helemaal mooi worden, zeker als ik er verder helemaal niets mee te maken heb

Het enige wat ik verder in dit topic op te merken heb, is dat mods hun taak niet kleiner/groter moeten maken dan dat deze is. Het geheel in goede banen leiden, dat werk. Ik vind dat erg leuk om een paar uur per week te doen (als facilitator), maar dan alleen als ik er ook voor betaald krijg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

Standaard

WC tegeltjeswijsheden krijg ik soms flink de schijt van, en zo heeft toch alles in het leven een nuttig doel.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten