Gefeliciteerd Mitch!
Printable View
Gefeliciteerd Mitch!
Mooi ding Mitch! Ik ben zelf laatste tijd ook van de SG. Ben zelf begonnen op een Epi, dus mogelijk ooit een overstap naar een Gibson.
Wat ik mij afvroeg: is het verschil groot tussen deze SG en de standard? De standard is 300 euro duurder. Is dat verschil ook te merken/horen?
mooi ding!lijkt mij ook wel een keer wat.
en waarom bemoeien katten zich eingelijk met alles?
lekker, lekker
Hé, da's tof van je!
Probleem, hoe krijgen we die Tele naar de Koekstad?
Ik heb totaal (ok, ietwat overdreven, maar toch ;)) geen verstand van gitaren, laat staan Tele's.
Geen idee wat het verschil is tussen '52 en '72 style.
Ik zal je in de loop v.d. dag even PM'en.
Achzo..! Ik bespeelde pas een witte Road Worn Deluxe bij Feedback, maar die vond ik absoluut niet fijn. Frets waaraan je je poten open haalde. Gatver. Maar dat zegt natuurlijk niks. Het is eerder uitzondering dan regel dat je een goed afgestelde gitaar vind bij Feedback.
Maar die '72 Tele. Komt die nog ipv de '52? Of is dat nog even pijnzen?
die ziet er gaaf uit!
mijn gibson is ook heel licht, maar wat een sound!:D
ziet er tof uit mitch! Made to be played. Mooie matte finish. Hou ik van!
Sorry hoor meester :stop:
Ik heb gisteren inmiddels ook op de Gibson site gekeken en de informatie tot me genomen. Ik vond het wel verfrissend om een keer vantevoren niets over de specs te weten en gewoon onder de indruk te zijn van een gitaar. Maar blijkbaar doe ik het dan niet goed...
Geen idee, ik had geen behoefte meer om een Standard te testen :)
Dikke kans dat we dezelfde bespeeld hebben... En nee, over die '72 hoef ik voorlopig niet te peinzen, de SG wordt mijn 'nieuwe' Tele!
Ja, het beviel mij eigenlijk ook wel. Het kan er soms erg goedkoop uitzien maar ik vond het in dit geval zeer oké. Die Faded Studio's vond ik ook al erg tof.
Jij was dus klaarblijkelijk ook niet onder de indruk? Cool! Worden SG's dan de nieuwe Tele's?