Heb hem gemaild dat het een neppert is. Hij antwoordde met 'Geen probleem' en past zijn advertentie niet aan....
Printable View
Heb hem gemaild dat het een neppert is. Hij antwoordde met 'Geen probleem' en past zijn advertentie niet aan....
Heb je de advertentie ook gerapporteerd bij Marktplaats?
Mijn OCD begint al te jeuken bij het zien van die CE sticker.... Haal dan ten minste die sticker er af!!! :angry:
Maar misschien is het gewoon een tiepvout; hij bedoelt natuurlijk 55 euro ;)
Ik heb zojuist ook gemeld
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het is nu door meerdere mensen gemeld, in al mijn naïveteit ga ik ervan uit dat marktplaats er deze week nog iets mee doet.:soinnocent:
Staat nog steeds te koop.... ;)
Ook gemeld.
Iets anders, geen twijfel, geen gitaar, al staat ie wel in die rubriek.
Een heuse vintage Roland GP-8 voor maar 495!
Jaja... vintage meneer en analoog (bijna), uit de tijd dat je nog in je gestreepte spandex paste.
Snel een metal zone kope voor ie onbetaalbaar wordt.
Een Ibanez Prestige voor <200?
If so..run like hell boys!
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/m1203246591-elektrische-gitaar-ibanez-prestige.html
dat ding koste nieuw 1800 gulden.... in 1986 of zo.
voor 8 bosspedaaltjes uit de eighties met een processor is 500euri een beetje duur. Zeker omdat de delay en chorus echt verouderde digitale specs hebben.
Je bent dan beter af met een switcher en gewone bosspedaaltjes.
Dat niet alleen , normaliter gaan ze voor pakweg 100 euries..
Onderstaande advertentie/verkoper vertrouw ik niet helemaal.
https://link.marktplaats.nl/m1185989128
Hij had eerst 2 foto's van een 470 en een 170 geplaatst. Toen ik hem daarover vroeg is snel de foto van de 170 verdwenen. De foto die er nu nog staat komt volgens mij van internet. Als ik hem vraag om meer info of duidelijke foto's weigert hij. Dit heerschap probeerde me overigens ook een gebruikte Line6 Spider IV 15 aan te smeren voor 200 euro. Ergens klopt iets niet bij dit ventje.
Hier staan ze: http://ibanez.wikia.com/wiki/Ergodyne_series
Hier de foto: https://en.audiofanzine.com/stc-shap...y,m.21202.html
Is er wel een "uit het top sigment."
Ah oké thanks over t hoofd geziem
Als iemand geen eigen foto's op MP plaatst gaat bij mij al één alarmbel rinkelen. Deze verkoper is 5 jaar actief op MP en de gitaar of versterker is alleen op te halen dus nog geen reden tot paniek. Als je er met de verkoper niet uit komt daar hij geen extra info en foto's wil sturen gewoon niet kopen.
Na 1 mailtje heeft ie gelijk 3 foto's gestuurd dus of er wat mis is, ik heb geen idee en er ook geen verstand van. Ik zie niet hoe ik ze hier kan plaatsen. op de foto van de achterkant van de headstok staat een stempel onder tuners EDR470EX misschien kunnen jullie daar iets mee.
Met vr gr
Han
Mjah, soms ben ik ook wel lui hoor (vooral met computerspullen trouwens) en gebruik ik gewoon een google-foto. Maar inderdaad, uiteraard wel altijd gewoon extra info en detail fotos sturen als daar om gevraagd wordt.
Anyway, deze persoon heeft wel erg veel spul te koop staan maar aan de andere kant. Wie weet is het ook gewoon een impuls koper met zat geld ;)
Deze verkoper wilde mij een gebruikte Line 6 Spider IV 15 watt voor €200,= verkoper. Hij zei dat hij er destijds zelfs €365,= voor had betaald en dat dit niet een gewone maar een veel betere Spider was. Hij stuurde me een link naar een youtube filmpje met "deze is het" Na anderhalve minuut film zegt de reviewer, these can be bought for $99,=. Ik wijs hem hierop waarop hij reageert met:" ja maar de mijne heeft (opsomming van de features van een Spider IV 15)... nu stop ik met deze discussie... Einde verhaal.
Van die Ibanez gitaar heeft de verkoper inmiddels diverse foto's geplaatst dus dat ziet er legitiem uit. En wat betreft die Line 6 versterker mag een verkoper er voor vragen wat hij wil maar als koper heb jij de keuze of je daarmee akkoord gaat. Gewoon zakelijk houden.
Iedereen mag vragen voor zijn waar wat ie wil. Absoluut.
Toen ik om foto's vroeg kreeg is als antwoord: Doe ik niet.
Verder een slap verhaal in de advertentie en een foto van een 170 ipv 470.
Twijfels...
Foto's zien er nu normaal uit. Waarom deed ie dan zo moeilijk?
Overigens geloof ik zijn verhaal nog steeds niet. Een Spider IV 15 voor €365,=?.
Was nieuw gewoon iets van €100,= en dan is het toch echt misleiding.
Verkoper is gewoon erg onbeschoft als ik beleefd om info vraag. Ik heb geen interesse meer in zijn koopwaar.
Is inderdaad niet erg handig van die verkoper, zo jaag je potentiële kopers dus weg. Het voelt voor jou niet goed, dan ook niet doen!
Misschien dat dit mannetje niet goed weet wat hij verkoopt. Het zou me niks verbazen als het een Spider IV 75 is ipv Spider IV 15. Maar ja, als je een foto van een 15 plaatst op MP, (is nu een andere foto, ook van internet) een link stuurt naar een filmpje over de 15 en via mail bevestigt dat het om een 15 gaat, wat denkt u dan?
Eh, wat is het probleem nou eigenlijk... Of hij je nou wil belazeren of niet, het klinkt sowieso als een verkoper waarmee je/ik geen zaken zou willen doen dus dan is het toch gewoon klaar?
Is ook geen probleem meer.
Ik zei dat ie mij meteen 3 foto's mailde maar hij stuurde 2 mailtjes met in totaal 6 foto's kan zijn reactie bij jullie komen door de manier van vragen stellen en dat hij daar een vooroordeel uit proefde.
Tegen mij is ie heel normaal zoals de meeste MP verkopers en reageert direct. het lijkt best een leuke gitaar te duur ik weet het niet geen kennis van.
MP verkopers zijn niet altijd de beste 'verkopers' zeg maar. Bij het verkopen van een gitaar zul je toch minimaal 6 eigen foto's moeten plaatsen om voor ons de geinteresseerde een aardig beeld van de staat te geven. En als een verkoper iets proeft als je om meer foto's vraagt dan is dat verder zijn probleem ;-) Het zal allemaal verder in orde zijn dus gewoon langs gaan als je interesse hebt!
Vraagje he, deze silverface uit '78 wordt hier voor 800 eu aangeboden, terwijl de speaker niet eens origineel is.
https://link.marktplaats.nl/a1132523220
Wat is mijn 1975 silverface die volledig origineel is (incl buizen) dan wel niet waard?
't Is wat de gek ervoor geeft. IMHO zwaar overprijsd, een champje voor €798,- maar ja ouder = beter hè... en Robert moet ook zorgen voor brood op de plank. Over plank gesproken, issie z'n Dutchburst nou al kwijt???
Omdat ik blijkbaar niet snel genoeg een bod deed kreeg ik deze reactie van de topverkoper op MP
Verkoper
volgend jaar kerst zeker dan?!!
15:20
Ik
Met zo,n reactie maak je geen vrienden. Je had ook kunnen vragen of ik nog interesse heb. Nu niet meer dus.
20:20
Verkoper
schooier... ga jij maar lekker iemand anders lastig vallen met je achterlijke vragen..vanacht kan je weer lekker door dromen van gitaartje
20:24
Ik
Jij ook een fijn weekend.
20:32
Dus bij deze mijn mening over deze verkoper bijgesteld. anderen hierboven hebben dus gelijk.
Haha. Wat ik ook koop op marktplaats, ik vraag altijd om extra foto's waarbij bepaalde details worden uitgelicht. Zo bood iemand een vintage team aan van het tafelvoetbalspel dat ik speel.
Ik vraag hem of hij een foto van de onderkant van de basis van die spelertjes wil sturen omdat je verschillende types hebt. Toen was het eerst van, dat gaat nu even niet want ik ben op vakantie. Krijg ik na een paar dagen een mail zonder foto's maar wel met de maat van de basis die hij zelf had opgemeten volgens hem.
Ja dan weet je wel hoe laat het is.
Dit vind ik ook niet OK.
https://link.marktplaats.nl/m1210113014
Is volgens mij een DIY pakket van minder dan €100,=.
(Hoef je 'm niet meer zelf in elkaar te zetten)
nice, 5 delige Body, lak niet geschuurd of gepolijst en goedkope chinese Hardware maar wel met de hand in elkaar geschroeft, is wel 200 piek extra waard :)
Voor dat geld bouw je hem bijna from scratch
gepost met Tapatrut.
Waarom is dat niet oke, hij zegt toch dat het een zelfbouw is en voor iemand die zelf niet kan schroeven lakken solderen of de onderdelen bij elkaar zoeken of er geen tijd of zin in heeft toch ook niet heel duur.
Of ie die 300.00 waard is kun je over van mening verschillen. Waarschijnlijk is de koper al geboren, al weet ie nog niet dat ie hem gaat kopen en wanneer.