wat is dat nou weer voor een vreemd paradox?
Printable View
apart hoor, ik kom niet op heel veel lijstjes voor, maar degene waar ik wel opsta krijg ik meteen 10 punten. Echt nooit verwacht.... nogmaals bedankt mensen. Wel leuk om de lijstjes zo te zien, je ziet meteen de voorkeuren van veel mensen. Of er staan veel vintage gitaren op en geen superstrats en andersom, of mensen kiezen voornamelijk zelfbouw. Meestal staan dezelfde namen in dezelfde lijstjes...
haha dat kan ik begrijpen, maar ik vind het juist mooi om te zien dat je hem of zo mooi vind dat hij op nummer 1 komt of hij komt er helemaal niet op voor....tenminste dat is wat ik tot nu toe zie. Ik had overigens van te voren verwacht dat hij op geen enkel lijstje voor zou komen, met al die prachtige gitaren hier...
ik wil ook een punt :(
Toch maar hier mijn stem brengen (1>10):
- Funkblaster: Prachtige Duesenberg! Met jaloezie geef ik je de eerste plek! Het zijn gewoon zulke smaakvolle gitaren.
- Aramstoop: Hele mooie ES, heerlijke uitvoering niet te complex en toffe pups.
- groovieguitarguus: Ook een erg smaakvolle semi-hollow! Beetje flashier dan normaal, maar wel erg gaaf!
- oigun: Just lovely. Erg mooie zelfbouw.
- HaroldAling: Mooiste SG die ik op het forum heb gezien! SG's zijn gaaf!
- zoon van piet: Heerlijke simplistische en vooral rauw-ogende gitaar! Heel gaaf!
- dweezman: M'n fav tele-model. Jij moet dan gewoon in de lijst terecht komen.
- j3r03n: Mojo plank! En blijkbaar ook nog eens semi-awesome!
- pepe: mooie vrolijke uitvoering, gave pups en die venetian-cutaways zijn altijd prachtig.
- silenus: Respect naar Eastwood eigenaren! Lekker tegen de stroming in!
Oh en dankjewel iedereen die op m'n stratje heeft gestemd! Vind het altijd leuk om te zien dat m'n gitaar bij mensen in de smaak valt, had tussen de strats absoluut niet verwacht bij iemands lijstje de mijne terug te zien!
Thanx... ;-)
Mijn lijstje volgt nog... Ik vind het prachtig... zoveel smaken, zoveel verschillende 'lijstjes'. Super leuk initiatief weer!!!!
Keuze maken wordt lastig. Weer heel veel mooie gitaren. Valooosj... jij krijgt in ieder geval veel punten. Petje af man!
Bedankt Eomer!!:crazyhappy:
@ pannekoek
Ik vond de zwarte pickup ringen toch iets mooier staan. Hoe dan ook, een geweldige LP die je hebt.
Het kan best wel eens aangenaam zijn om van anderen een flinke pluim in je kanaal te krijgen, maar in dit topic wordt er toch wel buitensporig veel over & weer gepepen... :lovelove:
Maar met zoveel moois kan dat ook haast niet anders. Dit zijn gitaren waar de meesten voor de verandering WEL dood naast gevonden willen worden.
Rock On !
10 punten voor Kim Wilson ,prachtige gitaar en foto
Leuk dat er ook heel wat op mijn bas is gestemd, dank daarvoor. Hier is mijn lijstje:
(de mooiste bovenaan)
1 Saf, schitterende eigenwijze bas (die ik graag eens zou willen horen)
2 instromaniac, mooiste gitaarmodel van Rickenbacker
3 LordOfLager, Gretsch, geen uitleg nodig
4 telecastermaster, aparte Yammie, mooie kleur
5 j3r03n, omdat Danelectro ongeëvenaard cool is
6 Wietse, 200% kitsch op de juiste manier
7 Kim Wilson, stijlvolle eenvoud
8 Rickert, mooie Gibson die je te weinig ziet
9 JelmerOnGuitar, mooie kleur (alleen jammer dat de headstock ook groen is)
10 Bolder, SG's zijn leuk en witte gitaren zijn mooi
Moet ik nu elke pagina gaan bekijken om uiteindelijk een stem uit te brengen?? :stop::stop:
Ik weet niet of dat kan,maar de foto en de gitaar springen er voor mij bovenuit de andere gitaren zijn ook erg mooi ,maar in mijn ogen niet zo in het oog springend om daar een derde of vierde of vijfde plaats aan te geven,als het niet mogelijk is even goede vrienden het is echt serieus bedoeld
1. FrankPaul1
2. Jay75
3. Funkblaster
4. EazyG
5. Aramstoop
6. Telecastermaster
7. Erik70
8. CCC
9. DirkdeWaard
10.Badman
1 krijgt 10 punten enz.
Het duurde lang maar met wat blauwe plekken en dichtgeslagen ogen is de jury is er uit gekomen, witte rook stijgt op.
10pt eazy g
9pt Agent Smith
8pt acousticmats
7pt aramstoop
6pt Pepe
5pt Thomas
4pt j3r03n
3pt jemke
2pt pannekoek
1pt barno
Ik heb gewoon gekeken voor welke gitaar ik nog GAS heb, niet eens echt naar wat ik de mooiste vind. Da's voor mij niet helemaal hetzelfde nm.
Speciale vermelding voor Deryck, omdat het een toffe gast is. En telecastermaster, want dat ding hééft wel iets!
Dat zijn er zes hier:
http://s403.photobucket.com/albums/p...Gitaarnet2009/
Is dat al te veel? :D
Jammer dat ik al een foto had ingestuurd, maar anders was het deze foto geworden:
http://i535.photobucket.com/albums/e...edit-small.jpg
1. Arvoitus (10 pt.)
Kom op nou, ik als RR-gek zijnde kan niet anders dan dit schatje op 1 zetten.
Zoiets zal hier ook nog wel een keer komen te staan. :ok:
Vind hem minstens zo mooi als mijn eigen (die ik hier samen met jouwe op 1 zou willen plaatsen)! :cheerup::hippie:
2. Manuvdv (9 pt.)
3. Baco (8 pt.)
4. Valoosj (7 pt.)
5. Kim Wilson (6 pt.)
6. Eomar (5 pt.)
7. Macwilliams (4 pt.)
8. LP CL (3 pt.)
9. Justinschut (2 pt.)
10. Rene88 (1 pt.)
En, ik dacht dat het redelijk makkelijk zou zijn om te kiezen maar als je die 6 paginas steeds doormoet dan word het erg lastig.. Verdomme ik ben minstens 10 keer op elke pagina geweest.. :chicken:
Succes allemaal!
En arvoitus: die foto hoef je niet te veranderen, die 10 punten heeft ie met die andere foto allang dubbel en dwars verdient! :ok:
In volgorde van GAS-opwekkendheid, de beste 't eerste:
10pt: hendrix2s Godin 5th Ave kingpin, hoewel de foto 'm geen recht doet (had ook Miezz kunnen kiezen, ook geen mooie foto trouwens, maar het is hendrix2 geworden ;))
9pt: groovieguitarguus' heritage 535
8pt: orgasmocasters warmoth strat
7pt: Pepe's Gibson
6pt: j3ro3ns Dano
5pt: oiguns zelfbouw (toch?)
4pt: valoosj zelfbouw LP
3pt: ponq's Taylor
2pt: Badmans Fender (ik heb liever een Fender dan een Gibson, maar gek genoeg wordt ik van de Fenders die hier staan nauwelijks hebberig. Voor deze maak ik een uitzondering :ok: )
1pt: Mad minds Ibanez ARX500 (omdat ik 'm zelf ook heb en weet hoe mooi 'ie in 't echt is ;))
En eervolle vermeldingen voor
orpheo's crimson (toch?)
funkblasters Deussenberg
lordoflagers Gretsch
lache, ik zie dat wat mensen mijn gitaar gekozen hebben :)
hier mijn lijstje. zit niet echt een volgorde in van allermooiste, maar gewoon een top10 ;)
HaroldAling
hendrix2
Thomas.
silenus
Funkblaster
Rakker
instromaniac
humbucker
dirkdewaard
tidalwave_sideburns
Maar als er geen specifieke volgorde is kunnen er ook geen punten gegeven worden.
Ieder 5.5?