Ah... daar ga ik de mist in...
Wel een hele doos sigaren gekocht, maar die stagiaire vergeten.
Printable View
Ah... daar ga ik de mist in...
Wel een hele doos sigaren gekocht, maar die stagiaire vergeten.
nee nee, een agent mag in zijn vrije tijd geen drugs (dus ook geen cannabis) gebruiken.
(dan weten jullie dat)
Ik dacht al, met zo'n obvious vraag van Pimmetje gaat het een andere kant op. Ga ik nog serieus antwoord geven...
Ik pakte het aanspreken op een blowtje juist, omdat - zoals Tho al zegt - een agent dat prive NIET mag. (belachelijk, maar dat is een andere discussie :D).
En daarmee wilde ik juist het punt maken over wat "je gedragen naar de regels" inhoudt. Nu lijk jij te zeggen dat mods bij meedoen als gewoon lid heiliger dan de paus moeten zijn. Daar ben ik het niet mee eens.
Ik ben met je eens dat ze zich aan de regels moeten houden en niets moeten doen waar een ander gegarandeerd een berisping of ban voor krijgt.
Maar ze mogen best als lid dingen zeggen en doen die van een ander lid ook worden geaccepteerd, zij het met een pijnlijke grimas en/of een opgetrokken wenkbrauw :D.
Mods hoeven zich wat mij bereft dan niet plots beter te gedragen dan de rest.
Ik ben wel met je eens dat een mod als mod gezien mag worden in een situatie waar twijfel is over zijn rol. En DAN moet hij zich dus wel beter gedragen dan de rest. Het is dan ook aan de mod om te snappen dat zijn rol in die situatie niet duidelijk is en dat hij DUS mod is.
Heiliger dan de Paus? Flauw om het in het belachelijke te trekken.
Dat mods zich niet beter hoeven te gedragen dan de rest... daar heb je je spagaat. Met die instelling ben ik het pertinent niet eens.
Je gaat om het belangrijkste punt heen. Dat mods zich niet alles kunnen permitteren wat bij gebruikers oogluikend wordt toegelaten, dingen die op het randje zijn of met de mantel der liefde wordt bedekt wegens biertje samen.
Inderdaad, al zou ik de eerste zijn die er dan uitvliegt.
Het probleem is denk ik vooral dat we hier al met een verleden zitten waarin dat zeker niet is gebeurt.
En inderdaad zou dat voor off-topic een erg goede oplossing zijn.
Een mod die meedoen heeft al de schijn tegen zich.
Overigens zou je wat mij betreft elke poster van vrouw onvriendelijke foto's (ja ook de bescheiden naakt foto's) bij de lijst mogen toevoegen.