Geen kenner, maar klopt deze wel? http://link.marktplaats.nl/737566417
Ik dacht dat de Taylor toonregeling er simpel uitzag, drie knoppen.
De handelaar lijkt mij gezien zijn andere advertenties geen oplichter, misschien wel onwetend.
Printable View
Geen kenner, maar klopt deze wel? http://link.marktplaats.nl/737566417
Ik dacht dat de Taylor toonregeling er simpel uitzag, drie knoppen.
De handelaar lijkt mij gezien zijn andere advertenties geen oplichter, misschien wel onwetend.
Meestal neem ik, wanneer het een fender betreft en hij hier door de kenners aangemerkt word als vals, even de moeite om contact op te nemen met marktplaats. Je hebt dan met een dag of drie een reactie. En ik heb het idee dat wanneer je dit vaker doet je sneller resultaat hebt.
O.a. deze was al opgemerkt op het akoestische gitaar forum. Er zijn al meer neppe 'Taylols' gesignaleerd en het akoestische gitaarforum heeft dus ook al een sticky.
Ah ok, had ik gemist. Blijft de vraag of de verkoper zelf oplicht of opgelicht is.
Mijn ervaring met MP is dat ze gewoonweg mijn mails negeren en er aan de ad niets gedaan wordt.
Bij speurders zit dat best prima:
Beste Jeroen,
Naar aanleiding van je klacht over advertentie 135981385 is deze door ons verwijderd.
De klacht betrof de volgende advertentie:
Advertentienummer: 135981385
Advertentietitel: fender telecaster
Rubriek: Muziekinstrumenten
Subrubriek: Elektrische gitaren
Prijs: n.o.t.k.
---
fender telecaster volledig opgebouwd in dld door erkende gitaarbouwer op maat gemaakt op bestelling
reel bod gevraagd voor dit instrument wat beter speelt en klinkt als de gemiddelde telecaster uit de winkel
---
...En zo help je ook een handje om Speurders opgeruimd te houden. Dankjewel daarvoor!
Lees onze tips over veilig handelen: http://over.speurders.nl/faq/?item=179
Groeten,
Het Speurders.nl team
http://www.speurders.nl
Het gebeurt bij mij ook niet altijd dat ik een mail terug krijg. Als het gebeurt vragen ze om uitleg waarom ik de advertentie gemeld heb.
Zijn dat ook de advertenties die hier als twijfelachtig aangemerkt zijn?
Mooi!
Bij deze heb ik ook mijn twijfels, zeker voor die prijs:
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=177006
Ik zal de adverteerder is mailen met vragen of er een certificaat bij zit en welke case candy etc....
Hoe zou jij zo een ding noemen dan..?
3-way switch. Ben zelf nogal Engels ingesteld. Misschien is 3 weg schakelaar ook wel goed, klinkt mij in ieder geval niet echt lekker. Zou dan gaan voor 3-standen schakelaar. Vandaar dat het mij lijkt alsof dit vertaald is. But who am I. Reageer ook maar op iets waar ik verder geen verstand van heb. Ik zeg in ieder geval per definitie niet dat die gitaar fake is.
Heb de adverteerder gemaild, maar krijg geen antwoord, dus deze ad is erg fishy.
Het klinkt misschien gek, maar ook in deze tijd zijn er nog mensen die niet de hele dag hun mail in de gaten houden. Ik reageer ook wel eens pas na een dag op een mail om meer info, ik heb ook nog andere zaken in mijn leven die belangrijk zijn. Die advertentie staat er sinds vandaag op, dus langer dan een paar uur kun jij nog niet op een antwoord gewacht hebben… ;)
Klopt, maar heb ook middagpauze momenteel -:) Ik vind het een te lage prijs voor een customshop les paul (een 59er zit rond de 3000-3500 euro tweedehands), en als het een normale LP standard is is hij te duur. Die doen tweedehands tegenwoordig hooguit 1500 eu, en gezien de huidige markt kun je ze al scoren voor 1100 tot 1300 euro.
3 weg schakelaar kan gewoon, heb ik wel vaker gehoord
Mocht alles kloppen heb ik eigenlijk wel interesse als je het niet erg vind arjan. :)
Heb een onduidelijk mailtje in gebrekkig nederlands gekregen, vermoed dus dat het een oplichter is. Staat iets vaags in over spanje, daar zal hij wel zogenaamd liggen die gitaar.
Ik zeg, Quatareze methode, 1 vinger afhakken voor 1 fake ad, hier de mail:
hello,
Dank u voor uw navraag, het instrument is nog steeds te koop. Het artikel is in goede staat en 100% origineel. Ik kocht het instrument, toen ik werkte in Amsterdam voor twee jaar als sales manager bij een internationaal bedrijf, maar nu was ik in Valencia verstuurd naar ons kantoor. Ik verkoop het omdat ik geen muzikant en ik echt niet gebruikt, en ik wil het terug te verkopen aan Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren in het nederlands. Om ons te helpen in het proces van verkoop, zullen we een rederij te gebruiken en zij zullen zorgen voor alles. Als je echt geďnteresseerd bent in het kopen van mijn instrument laat het me weten zo snel mogelijk, maar gelieve geen belachelijke aanbod niet voor te stellen en geen verlies van tijd, want een snelle verkoop nodig is. Kan het gesprek in het Engels voort te zetten? dank u
Wet veranderen en Arabische toestanden invoeren, handen of vingers afhakken.
Enneh "Daan", Wierden ligt niet in Spanje, en Valencia niet in Overijssel. :stop:
Ik heb gevraagd of de gitaar in NL te bezichtigen is, maar nog geen antwoord gehad. Ook noemt deze 'daan' zich in zijn mail 'david'. Beetje apart...
Klinkt als:...Citaat:
hello,
Dank u voor uw navraag, het instrument is nog steeds te koop. Het artikel is in goede staat en 100% origineel. Ik kocht het instrument, toen ik werkte in Amsterdam voor twee jaar als sales manager bij een internationaal bedrijf, maar nu was ik in Valencia verstuurd naar ons kantoor. Ik verkoop het omdat ik geen muzikant en ik echt niet gebruikt, en ik wil het terug te verkopen aan Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren in het nederlands. Om ons te helpen in het proces van verkoop, zullen we een rederij te gebruiken en zij zullen zorgen voor alles. Als je echt geďnteresseerd bent in het kopen van mijn instrument laat het me weten zo snel mogelijk, maar gelieve geen belachelijke aanbod niet voor te stellen en geen verlies van tijd, want een snelle verkoop nodig is. Kan het gesprek in het Engels voort te zetten? dank u
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...op-is-die-echtCitaat:
Hallo,
Product is nog steeds te koop en 100% origineel. Het apparaat is in goede staat. Ik kocht het product, toen ik werkte in Brussel twee jaar als een politieagent in het programma obmena.Programma uitwisseling is voorbij en ik keerde terug naar Engeland. Ik verkoop het omdat ik hier ben en ik heb geen behoefte, en ik wil terug te verkopen aan België, omdat het werd gekocht, en het heeft alle artikelen en boeken in het nederlands. Om u te helpen in dit proces maken we gebruik van een rederij, en zij zullen zorgen voor alles. Sorry, maar dit is een dringende verkoop, ik verkoop het omdat ik wil in Engeland wonen voor een lange tijd, en ik moet betalen voor mijn huis. Als je echt geďnteresseerd bent in het kopen van mijn product, laat het me weten zo snel mogelijk, maar gelieve niet lachen, en dan niet mijn tijd verspillen, want de tijd is bijna niet voor mij en een snelle verkoop nodig is. Kunnen we het gesprek voortzetten in het Engels? dank
Verrassend scherp!
Meneer Daan/david wil dat ik mijn gegevens stuur en dan zorgt hij wel dat een postbedrijf de gitaar komt ophalen bij hem en dat die ook de betaling verzorgen.
Zeker een oplichter dus... Heb m maar eens spaans mailtje terug gestuurd. Als hij in spanje woont zoals hij zegt dan zal hij dat vast wel begrijpen.
Die woord-keuze is wel heel opvallend. Onlangs heb ik deze retour gehad op interesse in een Taylor Koa:
"Hello,
Thank you for your email. I confirm that my offer is still available. I am hungarian and I live in Budapest. I've spent the last two years working in your country and I just came back to Hungary.
If you are interested in this purchase, I will pay for the packaging and delivery fees. I am at your disposal for further information.
Üdvözlettel | Mit freundlichen Grüßen | Cordialement | Best regards | 最好的问候
[voornaam][achternaam]"
Mijn interesse hield direct op na het ontvangen van dit mailtje, zelfs voor een goede deal voor een zeldzame gitaar.
Zonder schroom:
Meerdere GibsUns.
http://www.speurders.nl/overzicht/mu...136326137.html