Heb een onduidelijk mailtje in gebrekkig nederlands gekregen, vermoed dus dat het een oplichter is. Staat iets vaags in over spanje, daar zal hij wel zogenaamd liggen die gitaar.
Ik zeg, Quatareze methode, 1 vinger afhakken voor 1 fake ad, hier de mail:
hello,
Dank u voor uw navraag, het instrument is nog steeds te koop. Het artikel is in goede staat en 100% origineel. Ik kocht het instrument, toen ik werkte in Amsterdam voor twee jaar als sales manager bij een internationaal bedrijf, maar nu was ik in Valencia verstuurd naar ons kantoor. Ik verkoop het omdat ik geen muzikant en ik echt niet gebruikt, en ik wil het terug te verkopen aan Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren in het nederlands. Om ons te helpen in het proces van verkoop, zullen we een rederij te gebruiken en zij zullen zorgen voor alles. Als je echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn instrument laat het me weten zo snel mogelijk, maar gelieve geen belachelijke aanbod niet voor te stellen en geen verlies van tijd, want een snelle verkoop nodig is. Kan het gesprek in het Engels voort te zetten? dank u
Wet veranderen en Arabische toestanden invoeren, handen of vingers afhakken.
Enneh "Daan", Wierden ligt niet in Spanje, en Valencia niet in Overijssel.![]()
Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.![]()
Ik heb gevraagd of de gitaar in NL te bezichtigen is, maar nog geen antwoord gehad. Ook noemt deze 'daan' zich in zijn mail 'david'. Beetje apart...
Favorieten/bladwijzers