Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1227 van 1797 EersteEerste ... 227727112711771217122512261227122812291237127713271727 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.261 t/m 12.270 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Mocht alles kloppen heb ik eigenlijk wel interesse als je het niet erg vind arjan.
    Ga je gang - De ad viel me op vanwege de lage prijs, mits customshop natuurlijk !

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ga je gang - De ad viel me op vanwege de lage prijs, mits customshop natuurlijk !
    De koffer en het serie nummer suggereren iig dat het een customshop is.
    gitaar zou dan uit 2004 moeten zijn

Standaard

Thanks! Heb m al een mailtje gestuurd ;-)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Thanks! Heb m al een mailtje gestuurd ;-)
    Mijn gevoel zeg ook uitkijken,.. uitkijken dus

Standaard

Heb een onduidelijk mailtje in gebrekkig nederlands gekregen, vermoed dus dat het een oplichter is. Staat iets vaags in over spanje, daar zal hij wel zogenaamd liggen die gitaar.

Senior Member

Standaard

Ik zeg, Quatareze methode, 1 vinger afhakken voor 1 fake ad, hier de mail:

hello,

Dank u voor uw navraag, het instrument is nog steeds te koop. Het artikel is in goede staat en 100% origineel. Ik kocht het instrument, toen ik werkte in Amsterdam voor twee jaar als sales manager bij een internationaal bedrijf, maar nu was ik in Valencia verstuurd naar ons kantoor. Ik verkoop het omdat ik geen muzikant en ik echt niet gebruikt, en ik wil het terug te verkopen aan Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren in het nederlands. Om ons te helpen in het proces van verkoop, zullen we een rederij te gebruiken en zij zullen zorgen voor alles. Als je echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn instrument laat het me weten zo snel mogelijk, maar gelieve geen belachelijke aanbod niet voor te stellen en geen verlies van tijd, want een snelle verkoop nodig is. Kan het gesprek in het Engels voort te zetten? dank u

Wet veranderen en Arabische toestanden invoeren, handen of vingers afhakken.

Standaard

Ik zeg, Quatareze methode, 1 vinger afhakken voor 1 fake ad, hier de mail:

hello,

Dank u voor uw navraag, het instrument is nog steeds te koop. Het artikel is in goede staat en 100% origineel. Ik kocht het instrument, toen ik werkte in Amsterdam voor twee jaar als sales manager bij een internationaal bedrijf, maar nu was ik in Valencia verstuurd naar ons kantoor. Ik verkoop het omdat ik geen muzikant en ik echt niet gebruikt, en ik wil het terug te verkopen aan Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren in het nederlands. Om ons te helpen in het proces van verkoop, zullen we een rederij te gebruiken en zij zullen zorgen voor alles. Als je echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn instrument laat het me weten zo snel mogelijk, maar gelieve geen belachelijke aanbod niet voor te stellen en geen verlies van tijd, want een snelle verkoop nodig is. Kan het gesprek in het Engels voort te zetten? dank u

Jep, zelfde mail... Ik zeg ook oplichter

Senior Member

Standaard

Enneh "Daan", Wierden ligt niet in Spanje, en Valencia niet in Overijssel.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Senior Member

Standaard

Het roept in ieder geval vraagtekens op. Ik zou m'n vingers er niet aan willen branden.

Ja! En mochten we een foutje maken, dan kunnen we die er altijd weer aan plakken natuurlijk!!!
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Ik heb gevraagd of de gitaar in NL te bezichtigen is, maar nog geen antwoord gehad. Ook noemt deze 'daan' zich in zijn mail 'david'. Beetje apart...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten