Het gebeurt bij mij ook niet altijd dat ik een mail terug krijg. Als het gebeurt vragen ze om uitleg waarom ik de advertentie gemeld heb.
Zijn dat ook de advertenties die hier als twijfelachtig aangemerkt zijn?
Mooi!
Het gebeurt bij mij ook niet altijd dat ik een mail terug krijg. Als het gebeurt vragen ze om uitleg waarom ik de advertentie gemeld heb.
Zijn dat ook de advertenties die hier als twijfelachtig aangemerkt zijn?
Mooi!
Bij deze heb ik ook mijn twijfels, zeker voor die prijs:
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=177006
Ik zal de adverteerder is mailen met vragen of er een certificaat bij zit en welke case candy etc....
Hoe zou jij zo een ding noemen dan..?
3-way switch. Ben zelf nogal Engels ingesteld. Misschien is 3 weg schakelaar ook wel goed, klinkt mij in ieder geval niet echt lekker. Zou dan gaan voor 3-standen schakelaar. Vandaar dat het mij lijkt alsof dit vertaald is. But who am I. Reageer ook maar op iets waar ik verder geen verstand van heb. Ik zeg in ieder geval per definitie niet dat die gitaar fake is.
Heb de adverteerder gemaild, maar krijg geen antwoord, dus deze ad is erg fishy.
Het klinkt misschien gek, maar ook in deze tijd zijn er nog mensen die niet de hele dag hun mail in de gaten houden. Ik reageer ook wel eens pas na een dag op een mail om meer info, ik heb ook nog andere zaken in mijn leven die belangrijk zijn. Die advertentie staat er sinds vandaag op, dus langer dan een paar uur kun jij nog niet op een antwoord gewacht hebben…![]()
Turn it up • Bring the noise
Klopt, maar heb ook middagpauze momenteel -Ik vind het een te lage prijs voor een customshop les paul (een 59er zit rond de 3000-3500 euro tweedehands), en als het een normale LP standard is is hij te duur. Die doen tweedehands tegenwoordig hooguit 1500 eu, en gezien de huidige markt kun je ze al scoren voor 1100 tot 1300 euro.
3 weg schakelaar kan gewoon, heb ik wel vaker gehoord
Mocht alles kloppen heb ik eigenlijk wel interesse als je het niet erg vind arjan.![]()
Favorieten/bladwijzers