Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1226 van 1797 EersteEerste ... 226726112611761216122412251226122712281236127613261726 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.251 t/m 12.260 van 17961
    Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Met "gemeld" bedoelde ik dan ook "gemeld aan marktplaats". Dat doe ik ook regelmatig. Ik krijg nooit een reactie, maar zie wel met enige regelmaat ook resultaat.
    Het gebeurt bij mij ook niet altijd dat ik een mail terug krijg. Als het gebeurt vragen ze om uitleg waarom ik de advertentie gemeld heb.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nobilta Bekijk bericht
    Mijn ervaring met MP is dat ze gewoonweg mijn mails negeren en er aan de ad niets gedaan wordt.
    Zijn dat ook de advertenties die hier als twijfelachtig aangemerkt zijn?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenP Bekijk bericht
    Bij speurders zit dat best prima:

Beste Jeroen,

Naar aanleiding van je klacht over advertentie 135981385 is deze door ons verwijderd.

De klacht betrof de volgende advertentie:

Advertentienummer: 135981385
    Advertentietitel: fender telecaster
    Rubriek: Muziekinstrumenten
    Subrubriek: Elektrische gitaren
    Prijs: n.o.t.k.

---

fender telecaster volledig opgebouwd in dld door erkende gitaarbouwer op maat gemaakt op bestelling

reel bod gevraagd voor dit instrument wat beter speelt en klinkt als de gemiddelde telecaster uit de winkel

---

...En zo help je ook een handje om Speurders opgeruimd te houden. Dankjewel daarvoor!

Lees onze tips over veilig handelen: http://over.speurders.nl/faq/?item=179

Groeten,

Het Speurders.nl team
    http://www.speurders.nl
    Mooi!

Senior Member

Standaard

Bij deze heb ik ook mijn twijfels, zeker voor die prijs:
    http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=177006

Ik zal de adverteerder is mailen met vragen of er een certificaat bij zit en welke case candy etc....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Bij deze heb ik ook mijn twijfels, zeker voor die prijs:
    http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=177006

Ik zal de adverteerder is mailen met vragen of er een certificaat bij zit en welke case candy etc....
    Google Translate? --> 3 weg schakelaar......

Senior Member

Standaard

Hoe zou jij zo een ding noemen dan..?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Hoe zou jij zo een ding noemen dan..?
    3-way switch. Ben zelf nogal Engels ingesteld. Misschien is 3 weg schakelaar ook wel goed, klinkt mij in ieder geval niet echt lekker. Zou dan gaan voor 3-standen schakelaar. Vandaar dat het mij lijkt alsof dit vertaald is. But who am I. Reageer ook maar op iets waar ik verder geen verstand van heb. Ik zeg in ieder geval per definitie niet dat die gitaar fake is.

Senior Member

Standaard

Heb de adverteerder gemaild, maar krijg geen antwoord, dus deze ad is erg fishy.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Heb de adverteerder gemaild, maar krijg geen antwoord, dus deze ad is erg fishy.
    Het klinkt misschien gek, maar ook in deze tijd zijn er nog mensen die niet de hele dag hun mail in de gaten houden. Ik reageer ook wel eens pas na een dag op een mail om meer info, ik heb ook nog andere zaken in mijn leven die belangrijk zijn. Die advertentie staat er sinds vandaag op, dus langer dan een paar uur kun jij nog niet op een antwoord gewacht hebben…
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Het klinkt misschien gek, maar ook in deze tijd zijn er nog mensen die niet de hele dag hun mail in de gaten houden. Ik reageer ook wel eens pas na een dag op een mail om meer info, ik heb ook nog andere zaken in mijn leven die belangrijk zijn. Die advertentie staat er sinds vandaag op, dus langer dan een paar uur kun jij nog niet op een antwoord gewacht hebben…
    Klopt, maar heb ook middagpauze momenteel - Ik vind het een te lage prijs voor een customshop les paul (een 59er zit rond de 3000-3500 euro tweedehands), en als het een normale LP standard is is hij te duur. Die doen tweedehands tegenwoordig hooguit 1500 eu, en gezien de huidige markt kun je ze al scoren voor 1100 tot 1300 euro.

Standaard

3 weg schakelaar kan gewoon, heb ik wel vaker gehoord

Standaard

Mocht alles kloppen heb ik eigenlijk wel interesse als je het niet erg vind arjan.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten