Fijn om te horen dat 'ie het goed doet!! Een hele opluchting!
Ik heb volgens mij ooit ergens gelezen dat juist de hush-functie ervoor zorgt dat de analoge optie in rocktron-units niet mogelijk is. Kan dat?
Printable View
Fijn om te horen dat 'ie het goed doet!! Een hele opluchting!
Ik heb volgens mij ooit ergens gelezen dat juist de hush-functie ervoor zorgt dat de analoge optie in rocktron-units niet mogelijk is. Kan dat?
Doen ik... :)
Ik denk niet dat ik veel ga rommelen. Een tube screamer achtige voor de amp is genoeg. Compressors en Noisegates heb ik nog nooit gebruikt dus waarschijnlij nu ook niet.
Klopt. Maar dat heeft niets te maken met de patchmate.
Bij de intellifex,replifex enzo gaat je complete signaal door de ADDA convertors heen en heb je nog tonesuck. dus als je daar niet de hufh algo's gebruikt zit je goed.
Hehe een hekel aan slepen en dan 3 aparte racks , maw 3 keer heen en weer lopen ...
Mijn huidige setup is 6HE waar een zware lampeneindtrap in zit, dat is voor mij 't max dat ik wil dragen. Ook bv mensen die een top gebruiken en dan extra 19 inch spul is zo'n gezeul. Benieuwd wat het volgende gaat zijn Nocki :)
Ik heb 2 handen... :)
Naast het vaker moeten lopen wat idd het geval is als ik geen wieletjes zou gebruiken is het wel makkelijekr lopen. Mn 12 He kreeg ik vroeger niet alleen in de auto en als ik het wel deed voelde ik dat flink in mn rug. Nu sleep ik ook niet meer alle gear die ik niet gebruik mee als het neit hoeft...
Ik ben ook benieuwd. we zullen zien...
Potdomme wat een prachtige set!!!
Jongens,
Waar blijven die rack foto's??? ;)
Citaat:
rack (1)
"frame with bars," c.1305, possibly from M.Du. rec "framework," related to recken "stretch out," cognate with O.E. reccan "to stretch out," from P.Gmc. *rakjanan (cf. O.N. rekja, O.Fris. reza, O.H.G. recchen, Ger. recken, Goth. uf-rakjan "to stretch out"). The verb meaning "to sleep" is teen-ager slang from 1960s (rack was Navy slang for "bed" in 1940s). Meaning "instrument of torture" first recorded c.1460 (verb meaning "to torture on the rack" is from 1433), perhaps from Ger. rackbank, originally an implement for stretching leather, etc. Fig. sense of "agony" is from 1591. Mechanical meaning "toothed bar" is from 1797 (see pinion). Meaning "set of antlers" is first attested 1945, Amer.Eng.; hence slang sense of "a woman's breasts" (especially if large), c.1980s. Off the rack in ref. to clothing is from 1962. Rack up "register accumulate, achieve" is first attested 1961, probably from method of keeping score in pool halls.
Het is weer een keer vrijdag, dus negeer deze post maar ;)
Thank you :)
>> de pedalen op je bord, die moet je zelf switchen? Die worden niet met midi geswitched toch?
>> hebje de padeln op je bord allemaal vóór de amp
>> loopt die Phase90 nu via 'n loopert ?
De pedalen staan in audio loops (Axess GRX4, niet zichtbaar want die zit onder de pedalen, net zoals de SD-1 en de RC Booster). Dus ik kan ze meeprogrammeren in presets, of ad hoc switchen met mijn controller.
Yep, ze zitten allemaal voor de amp.
De Intelliverb (rack) zit in de fx loop, samen met een volumecontrol (via MIDI) voor solo boosts.
vette set!
vraagje: een volume control via midi? zelfbouw? zo ja, heb je schema's? zo nee, welk merk? :D thnx
Gaat als volgt: signaal in fx loop gaat een kastje in (Lumos van Psionic Audio, line level). Dat kastje schakelt tussen normaal en boost level (geen traploze volumecontrole). Dat kastje kan ik (de)activeren mbv een Axess CFX4 die aangestuurd wordt door mijn MIDI footcontroller (een losse schakelaar zonder MIDI kan ook).
PS. Je hebt een Intelliverb, die zie je niet veel ... )
http://i319.photobucket.com/albums/m...2/SL380675.jpg
Gallien Krueger 700RB-II.
Er boven komt nog: Furman, (X2 wireless), Korg DTR-1.
In die volgorde :).
En of! Ik heb d'r sinds woensdag, ben er helemaal content mee! Gaat superluid en klinkt op zo goed als elke EQ al erg lekker!
Mijn rackje zoals ie nu is:
http://www.apicz.nl/IMG_0677.jpg
http://www.apicz.nl/IMG_0681.jpg
http://www.apicz.nl/IMG_0689.jpg
Ziet er zeer netjes uit Albertj !
Met name die Rolls mixer vind ik een goeie vondst. Die had je al eerder gepost maar het blijft een zeer handig gereedschap!
Dit is nog eens efficiënt gebruik maken van ruimte! Ziet er prachtig uit Albertj.
Groet,
Bram
haha, ge-edit...! het is inderdaad een M-one...
ik heb ook "->" neergezet, waarmee ik bedoelde dat "als hij de G-major verwisseld met een G-Force, en de Lex voor een andere Lex, dat hij dan niet alleen qua sound, maar ook qua looks akelig dicht in de buurt komt van een van de grotere gitaarhelden op het gebied van rack-gebruikers (sans onze eigen Lord Riff en Morris..)..
heb hier al eens eerder naar gehint, maar Albert maakte de terechte opmerking dat dit ook wel heeel erg lekker klinkt en dat er op deze manier bovendien nog ruimte is om in de (on)voorziene toekomst al dan niet voor 'high end' oplossingen te kiezen..
goed voorbeeld zijn de G-majors van veel (metal) bands en de MPX-100/-110 serie die voor niks in de Occasion-bakken ligt; en met veel plezier door Carl Verheyen wordt ingezet... en die man speelt goed genoeg om 'topmodellen' te kopen/krijgen/gebruiken...
[QUOTE=Albertj;1886902]Mijn rackje zoals ie nu is:
http://www.apicz.nl/IMG_0677.jpg
QUOTE]
Gaaf hoe Paul die tuner in het floorboard heeft verwerkt. Die switch ernaast is de A/b ?
Euhm dat board heb ik zelf gemaakt.. Het idee komt wel bij paul vandaan :satisfie:
De switch ernaast is om de tuner aan/uit te zetten.
Geweldig! Zo'n compliment krijg je niet vaak... :)
De borden van paul zijn mat. Daaraan kon ik zelf het verschil zien maar mijn eerste indruk was hetzelfde toen ik m voor het eerst zag. Mooi rackje!
Kan alleen niet begrijpen dat je op een CAE en VHT 2/50/2 combi speelt. Klink toch voor geen meter of niet?
Heb je nooit problemen met de VHT (wat betreft te warm worden?) Mij lijkt dat de bovenste en onderste luchtgaten volledig geblokkeerd zijn in deze setup?
Wat zijn die aansluitingen.
Ik gok op VLNR
Power in, Power out tbv GPC, Midi in, speaker out, speaker out, signaal in, ..nog es signaal in??
Is dat trouwens lastig om zelf te maken. Ik wil ook graag zo'n plaat met connectoren, maar zo HEEL handig ben ik niet. Misschien heb je tips/truuks/verwijzing naar een site ?
Aanvulling ivm Reactie van Heynis (waarvoor bedankt trouwens!)
Ik weet waar ik de plaat + chassisdelen kan halen, het gaat mij om de complexiteit (of juist niet) van het aansluiten/solderen etc
Zo'n plaat koop je voor nog geen 4 euro bij Feedback. Dan nog een paar chassisdelen halen om erin te schroeven, beetje solderen en klaar. Die dingen hebben ze bij de geluidsafdeling, die staan/hangen ergens in een rack rechts van de balie daar.
hey...
\
wie kan me vertellen wat een goeie negentien inch rack draadloos systeem is?;:hippie: olaftheholy
X2 :rockon: