Dan mailen ze je wel een laag bod. Bellen met een laag bod doen ze bijna nooit is mijn ervaring...
Printable View
ik doe dat al wel even hoor, dit word dan nummertje 3 voor nouja, het doeleinde wat jij ervoor zou hebben
EDIT: Laat ik er even bij vermelden dat ik dit doe als soortement van Oefening voor het vak Economie, ik kies volgendjaar dan ook het Economie&Maatschappij profiel en als keuzevak Management&Organisatie, daar heb je ook een Praktische Opdracht Micro ondernemingen, en oefenen is alleen maar goed dacht ik zo, En ik doe natuurlijk ook ervaring op wat voor gitaren mij liggen :)
Lefty Washburn HB30 Vraagt wel de hoofdprijs... Maar ja wanneer zie je hier een lh versie van?
snel bij zijn, een "project"squier tele die een element mist met bieden vanaf 40 euro zal dus niet voor veel weggaan vermoed ik, staat mij net te ver weg.
http://link.marktplaats.nl/314790712
Ik kan die MM1 voor €175 euro kopen, maar nu ben ik op internet aan het lezen, en ga twijfelen of dit niet te veel is, met oog op een waarschijnlijke doorverkoop
Hey,
Ik ben bezig om te beginnen met electrisch gitaar spelen en ben al een tijdje bezig met het zoeken naar een nieuwe gitaar. Ik ben verder een totale leek op het gebied en de enige kennis die ik heb opgedaan is wat ik op forums kon vinden in de afgelopen weken.
Ik ben nogal wat dubbelzinnige informatie tegen gekomen wat betreft starter setjes, de ene raad het aan en de ander raad het af.
Nu ben ik op marktplaats deze gitaar tegen gekomen:
Ibanez RG 370 B met EMG 81 & 60
Mijn vraag is dan ook: is deze geschikt voor een beginner om op te leren spelen, of zou ik toch voor een goedkoper alternatief moeten gaan. Hier zal ik verder ook nog alles bij moeten kopen. Ik kan leven met de extra kosten, zolang het de extra kwaliteit oplevert.