Nog steeds wrok omdat je hem wegdeed, haha. Voor mij is het de gitaar van mijn leven!
Ja 2e hands of nieuw?
Ja en PCB?!
Printable View
De 'zonder PCB' is waarschijnlijk een referentie naar een ander topic over PCB (printed circuit board, printplaat) in Gibsons.
Jij hebt altijd zo'n gave planken te koop he! Alleen jammer dat ik ze nooit kan betalen. ;)
Idd, SG's zijn veel gaver dan Les Pauls en Strats en verdienen meer aandacht dan ze de afgelopen jaren kregen. Aan de andere kant vind ik het ook weer jammer dat ze aan populariteit winnen. Nu ben ik minder 'bijzonder' met mijn SG. [/zeikmodus] ;)
Goeie buizenamp en een goede fuzz, kabels en dergelijke.
Een Fender Blues Deluxe, Fuzzface, Hendrix woodstock strap, witte krulkabels en pedalboard is onderweg:cheerup:!
Inderdaad een 60s, erg lekkere hals, met name omdat ik mijn duim vaak gebruik bij slagpartijen.
Het is een nieuwe, PCB is printplaatje in nieuwere Gibsons:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=132356
Nee hoor, geen spijt van, geen moment :) Ik heb mijn fijnste SG al 4 jaar hier thuis staan, en ja inderdaad die Special met P90's verkocht, was echt een superfijne gitaar, maar ik pak toch liever mijn andere SG, en dan is het zonde. Denk dat ik van de opbrengst maar eens een mooie danelectro ga kopen :)