Leuk spul zo Tuup!
Maar waarom verkoop je AC30 niet gewoon en koop je een Twin toch? Niet zo moeilijk toch?
Printable View
Leuk spul zo Tuup!
Maar waarom verkoop je AC30 niet gewoon en koop je een Twin toch? Niet zo moeilijk toch?
Thanx !!
Heb een ellendige historie achter de rug met versterkers.
Een Fender the Twin volledig overleden de daarop volgende Blues Deville was weinig beter af.
Vervolgens zat mijn geld bij een muziek zaak vast die de Blues Deville moest terugnemen (wou terugnemen want ik heb mezelf 1 dag na de garantietermijn gemeld) en heb ik die Vox dus maar meegenomen bij gebrek aan keuze. Is mijn 1e nieuwe versterker sinds lange tijd en ook daar hecht ik wel wat waarde aan na al het gekwaggel.
Echter, ooit komt er eentje hoor, maar er zijn meer behoeften die 1st. gestild dienen te worden; vakantie; stage-piano; little '59 van mijn tele af loop station.. :p
Gaaf zooitje hoor Tuup! En lekker zuinig op die AC30 zijn:D!!!! Twin kan er altijd BIJ:seriousf:!
Coole Sanseveria collectie, Tuup! En die Hofner is geil :o
Mijn collectie. Allemaal eerder bescheiden gitaartjes, maar meer heb ik niet nodig (juist nog een archtopje binnekort). Als ik mij maar kan amuseren met m'n gitaren.
http://i97.photobucket.com/albums/l2...DSCF7718-1.jpg
Fender Fat Strat (mexico)
Cool (huismerk Piens. Ik wist nog niets van gitaren toen en er was geen internet om raad te plegen, dus werd het deze, al bij al geen slechte gitaar)
Harley Benton Tele (moet nog eens verbouwd en herschilderd worden)
Yamaha basje (is niet van mij, maar heb ik in bruikleen)
http://i97.photobucket.com/albums/l2...2/DSCF7713.jpg
Simon and Patrick SP6 CW Cedar met B.Band 3.2
Yamaha FX310
Fender FM63S
Stagg ME 50 (jaja, stagg, maar zonder dit instrument had ik nooit mandoline leren spelen. Geschenkje van mijn toenmalige vriendin, nog steeds mijn leukste geschenk ooit)
Stridente (uit Ca. 1890).
Er ontbreekt nog een Alhambra klassiekje, die ik uitgeleend heb.
Keep the Aspidistra Flying :rockon:
Jouw collectie mag er ook wezen hoor, ik zie alleen geen versterker..?! :p
Ik zit nog te twijfelen over een akoestische gitaar; dat ik er geen heb is schandalig want juist daarop hoor ik thuis..
Nog veel te onderzoeken.. Jumbo; Dreadnought; Stalen snaren of toch Nylon...
Nylon plukt lekkerder...
Als je een archtopje zoekt raad ik je aan om ook eens te snuffelen tussen oude Höfners, Hoyers & Framus gitaren... mijn Höffie & ik hebben een bepaalde band... 't heeft toch meer dat one-of-a-kind gevoel voor me dan een stock Epiphone ofzo... en ik heb de indruk dat zoiets ook wel op jouw lijf geschreven is...
En anders wacht je gewoon een paar weken tot Ibanez666 zijn Washburn J3 beu is... ;)
Thanx... moet bekennen dat ik zelf jouw collectie - wanneer het elektrische gitaren betreft en de staat waarin ze verkeren- één van de meest smaakvolle van GN vind.
Versterkers staan niet mee op de foto. Stellen ook niet veel voor. Ik heb een Marshall MG100DFX, Marshall 5150 en voor akoestische gitaar een Kustom Sienna65.
Ik heb mijn zinnen gezet op de Godin 5th Avenue, maar ik ben inderdaad wel van plan om wat andere dingen te proberen ook. Zo'n Hoyer zag ik ergens staan, dus die ga ik zeker eens proberen! Veel Hofners en Framus gitaren vind ik inderdaad ook erg cool, dus ook maar eens naar op zoek. Er is geen haast bij in ieder geval (het geld is er wel al, dat maakt het altijd moeilijk om geduldig te zijn :p)
Was mijn thuis-amp... Vox stond in de oefenruimte maar ben nu gestopt met de band..
Het valt inderdaad niet mee om geduldig te zijn met geld op je rekening... haha.. luxeprobleem. ;)
Ennuh die Godin zou ik zeker ook proberen ja... persoonlijk erg te spreken over Godin's; 1 van de merken die kwaliteit leveren zonder de hele poeha er rondom heen..
Dit is mijn bescheiden thuis-setje. Ben er content mee:ok:
http://i257.photobucket.com/albums/h...6/P1040636.jpg
@macwilliams wat is dat voor goldtop model?
Hee Steph... dat zat bij de case toen ik die bestelde bij Thomann, maar ik weet dat er hier in DB in de Vughterstraat een draad & garen winkeltje zit dat het verkoopt.
Als je wil kan ik daar wel een keer naar binnen lopen voor je en wat opsturen. :)
@ Tupo
Heb je die Multiplexer nou na je drive staan? Lijkt me dat je hem beter ervoor kunt proppen.
@ Mac, heb je al wat meer info achterhaald? anders moet je eens langs lespaulforum, daar herkennen ze een LP nog aan een strapbuttonschroefje..
Het heeft even geduurd voor ik het door had, maar 't heet gewoon een rockcase...~Klik~ :dontgeti:
Haha, bedankt! Ziet er 100x steviger uit dan mijn case, plus ik kamp een beetje met ruimtegebrek (omdat ik mijn kabels er ook in op wil bergen).
Blijft die meegeleverde klittenband wel fatsoenlijk aan de onderkant van je pedalen plakken? (Bij mij namelijk niet)
Tot mijn grote verbazing; ja !!
Nu heeft 'ie in de oefenruimte altijd plat gelegen, maar ik heb 'm nu gewoon recht op staan sinds donderdag en alles zit nog netjes op zijn plaats...
Dus... vooralsnog volmondig; ja !! :p
Handig! Toch maar eens kijken voor een andere case dan. En andere klittenband: als die van mij een nachtje rechtop heeft gestaan, zit de klittenband nog mooi op zn plek, maar de pedalen liggen allemaal beneden:dontgeti:
Een nadeel van deze is natuurlijk wel dat de tweede rij niet hoger te maken is... Maar die bekleding is zo verrekte handig: ik schuif namelijk graag met mijn pedalen.
EDIT: maar dit is natuurlijk niet helemaal on topic, ik ga wel weer naar het pedalboard topic :)
O.k. die rockcase is ruim genoeg (alles dat ik erbij wil kan er nog wel op..) en je hebt toch nog wel ruimte genoeg onder die deksel om een tweede etage te maken zeg maar... moeten de pedalen niet te hoog zijn, maar dat zijn ze doorgaans niet...
Moet er wel bij zeggen dat ik behoorlijk wat klittenband gebruikt heb per pedaal hoor.. misschien scheelt dat ook wel.
Die van mij die zitten min of meer met 5 flinke stukken per stuk vast.
Zal wel betere lijm zijn dan... kweetooknie... :confused:
Van boven naar onder:
Furman Powerconditioner
Custom Audio Electronics 3+ preamp (gemod naar SE specs)
TC G-Major
VHT GP3 pre-amp (niet aangesloten, gewoon voor de foto erin gedaan. Binnenkort verkocht)
VHT 2/50/2 Poweramp
2x BagEnd S12D 1x12
Behringer FCB1010
MusicMan AxisSupersport
MusicMan Luke
http://xs136.xs.to/xs136/09070/img_1986__1_555.jpg
er staan 4 gitaren, een transformer en een israelische star wars poster op deze foto, kun jij ze allemaal vinden ?
yup!
ik heb alles gevonden :D
d'r missen nog één gitaar (uitgeleend) en één versterker,moet ik nog ophalen,de 4*12"staat op zolder...update later
http://i244.photobucket.com/albums/g...y/IMG_6365.jpg
Hmm... nieuwe symptomen van de aandoening dus... Orpheo verkeert ook in die omstandigheden...
Is het onderzoeken waard; kunnen we een sessie plannen...? :D
:seriousf:
http://farm4.static.flickr.com/3254/...cbc7be5.jpg?v=
Van links naar rechts:
Wasburn BX200 bas
Epiphone Les Paul Standard met Seymour Duncans
Stagg Strat
die stagg is niet veel soeps, maar die is nu overbodig dankzij mijn Les Paul :)
zelf maken met plaatjes van http://guitargeek.com/