Het heeft even geduurd voor ik het door had, maar 't heet gewoon een rockcase...~Klik~![]()
Het heeft even geduurd voor ik het door had, maar 't heet gewoon een rockcase...~Klik~![]()
Vroeger was de toekomst beter.
Haha, bedankt! Ziet er 100x steviger uit dan mijn case, plus ik kamp een beetje met ruimtegebrek (omdat ik mijn kabels er ook in op wil bergen).
Blijft die meegeleverde klittenband wel fatsoenlijk aan de onderkant van je pedalen plakken? (Bij mij namelijk niet)
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Tot mijn grote verbazing; ja !!
Nu heeft 'ie in de oefenruimte altijd plat gelegen, maar ik heb 'm nu gewoon recht op staan sinds donderdag en alles zit nog netjes op zijn plaats...
Dus... vooralsnog volmondig; ja !!![]()
Handig! Toch maar eens kijken voor een andere case dan. En andere klittenband: als die van mij een nachtje rechtop heeft gestaan, zit de klittenband nog mooi op zn plek, maar de pedalen liggen allemaal beneden
Een nadeel van deze is natuurlijk wel dat de tweede rij niet hoger te maken is... Maar die bekleding is zo verrekte handig: ik schuif namelijk graag met mijn pedalen.
EDIT: maar dit is natuurlijk niet helemaal on topic, ik ga wel weer naar het pedalboard topic![]()
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
O.k. die rockcase is ruim genoeg (alles dat ik erbij wil kan er nog wel op..) en je hebt toch nog wel ruimte genoeg onder die deksel om een tweede etage te maken zeg maar... moeten de pedalen niet te hoog zijn, maar dat zijn ze doorgaans niet...
Moet er wel bij zeggen dat ik behoorlijk wat klittenband gebruikt heb per pedaal hoor.. misschien scheelt dat ook wel.
Die van mij die zitten min of meer met 5 flinke stukken per stuk vast.
Zal wel betere lijm zijn dan... kweetooknie...![]()
Van boven naar onder:
Furman Powerconditioner
Custom Audio Electronics 3+ preamp (gemod naar SE specs)
TC G-Major
VHT GP3 pre-amp (niet aangesloten, gewoon voor de foto erin gedaan. Binnenkort verkocht)
VHT 2/50/2 Poweramp
2x BagEnd S12D 1x12
Behringer FCB1010
MusicMan AxisSupersport
MusicMan Luke
yup!
ik heb alles gevonden![]()
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
d'r missen nog één gitaar (uitgeleend) en één versterker,moet ik nog ophalen,de 4*12"staat op zolder...update later
![]()
Favorieten/bladwijzers