Dat weet ik eigenlijk ook niet. Vorige week gaf de Dinopower 207Volt aan terwijl de Furman richting de 235V aangaf. Kortom, de Dinopower deed wat hij moest doen. De Led zag ik echter niet branden.
Printable View
Waaraan hoor je dit?Citaat:
Heb het gechecked met een scope en het werkt echt! En veel belangrijker nog, je hoort het ook!
Dynamiek, druk en heel erg stil.
Een buizenbak op een te laag voltage klinkt sowieso echt bagger. En met schone spanning ruist m'n leadkanaal nog amper terwijl ik alleen maar single coils gebruik.
Ik zie die Dino's steeds vaker in die racks van bouwer Steen trouwens.
Ken ze niet, zal eens een kijkje nemen. Wat prijs betreft, tja dat is allemaal relatief. Ben inmiddels al aan mijn 5de Groundcontrol begonnen en die is absoluut niet duur (ca 400). Maar naar de 5de zie je dit toch wel in een heel ander perspectief. Ik ken iemand met een Ernst Navigator en die is inmiddels alweer 7 jaar oud zonder ook maar een mankement. Is 900 euro dan duur?
Kortom, ik hecht inmiddels erg veel waarde aan de betrouwbaarheid van mijn apparatuur, wat betreft functionaliteit geloof ik het allemaal wel. 3 preset buttons en 6 control buttons will do the trick, maar het moet vooral tegen een stootje kunnen. Ik vervoer het zelf niet en degene die het opbouwen zijn nu eenmaal niet altijd even voorzichtig met het transport. Bovendien komt het meer dan eens voor dat er een plens bier richting podium gaat en daar moet het enigszins tegen kunnen. Om verder nog maar te zwijgen over dronkenlappen die op het podium staan te springen en ineens per ongeluk over je pedalenbak struikelen.
ik weet inmiddels dat mijn Ernst Navigator ook wel tegen een "stootje" kan....vorige week veel condens/zweet/gesmolten sneeuw overheen gegaan maar geen enkel probleem. ff schoonmaken en hij ging weer als een nieuwe haha....NICE! voor mij nooit meer anders...!