bij Hillsong zit je inderdaad met minimaal een DM-2, deluxe memory man, echo park en nova..
Dan hou je't nog bedeesd ;)
te gekke muziek is 't trouwens...!
En p90s in een hollowbody? Ook helemaal te wauw :)
Printable View
Toevallig had ik nog zo'n "joekel", haha. Mag ook wel met maatje 45 . . .
Die joekel had wel enkele voordelen:
Plek voor een voetschakelaar en twee ledjes.
Perfecte potmeter, zijn ongeveer 20K en daardoor prima geschikt voor de Timefactor.
Of dat allemaal kan met de FV-50H, ik betwijfel het. De schakelaar gaat zo te zien al niet passen. Wordt dus een aanbouwkastje. En wat Roland/Boss bedoelt met Hoge Impedantie? Ze zwijgen in alle talen over deze info. (op alle sites)
Zou je even moeten meten. Misschien kan er wel een ander/nieuw schuifpotmetertje in . . .
Ik zou zeggen, zet de schroeven draaier er eens in, maak eens een fotootje en, als je de spullen hebt, meet eens de weerstand waarde van de schuif.
http://s3.amazonaws.com/twitpic/phot...ruZn6ve7zMQ%3D
Ik heb gisteren ook eventjes heel simpel en cheap een pedalboardje inelkaar geknutseld !
thnx voor de reactie: idd, zo'n taptempo komt ook nog wel een keer, maar voor nu ben ik erg blij zo (ben ook wel een klein beetje lui wat het maken daarvan betreft ;))...
ik wil alleen nog even aan mijn vader vragen of hij zo'n stuk U-buis mee wil nemen (werkt bij een installatiebedrijf). daar zitten ook sluitstukken bij! Daar een stukje uitfrezen, gaasje ervoor en dan heb ik de voedingen ook afgesloten ;).
yup... hij is nog heeeeel erg weinig van standje 9 afgeweest... Dat varieert van liedjes tot desert song met wat tragere dotted 8 tot I am free met een stevig pick-tempo ;)...
Daar vind ik 'm veel te handig voor :)! NU ff soggen in de UB hier, vanavond laatste tentamen op Zernike en dan een week vrij om 'm helemaal uit te testen ;)!