die akoestische fenders zijn zo duur niet hoor
Printable View
Om nog even op deze oplichter terug te komen, wat vinden we dan van zijn andere advertenties? Zoals deze Les Paul Studio? Of deze Epiphone? Ik ken het laatste model niet, maar voor zover ik kan beoordelen ziet die studio er niet zo overdreven nep uit als die witte Les Paul die hij aanbied..
Die studio is echt maar kost bij hem al meer als dat hij bij thomann heeft betaald. En dan komt er nog transport kosten boven op.
Waarschijnlijk wel echt goedkoop niet echt nieuw kost deze gitaar 98,-
zie http://www.thomann.de/nl/fender_cd60_bk.htm
Ik had toevallig mailcontact met Thomann over een bestelling en kreeg n.a.v. van mijn vraag over de HB gitaar en de advertentie het volgende antwoord:
Hallo C.
Ik vind het zeer vriendelijk dat je voor ons "een oogje in het zeil houdt".
Maar onze klanten zijn vrij om bij ons te kopen en dan verder te verkopen.
Zolang zij zich maar aan de regels van de wet houden, maar dat hoeven wij gelukkig niet te controleren.
Bij ons zal het toch altijd het goedkoopste zijn aangezien het ons huismerk is.
Met vriendelijke groeten,
Joe Lamens
Bat, je hebt gelijk! Zoals ik zelf ook wel vermoedde.... ;)
Gr. C.
bij deze weer een nepiphone http://link.marktplaats.nl/299632058 kutstom
gitaar:P
hahaha:
http://www.speurders.nl/overzicht/mu...-55846594.html
1700 euro
edit: hij heeft hem verwijdert na een mailtje. Hij bood een Vintage Lp model aan als Gibson en vroeg 1700 euro
Dat is wel heel erg. Vraag is vervolgens: iemand die wist waar ie mee bezig was en nu doorheeft dat 'm dat niet gaat lukken, of iemand die te goeder trouw was en nu zwaar gedesillusioneerd is dat degene die hem de gitaar cadeau deed toch een flink stuk gieriger is dan hij had gehoopt?
is dat dezelfde als deze?
http://link.marktplaats.nl/300086279
Dit mannetje heb ik gisteren al een mail gestuurd dat die niet dom moet lullen
Geert heb jij nou zelf niet in de gaten wat een grote snob jij bent.
Hoe durf je toch jezelf elke keer weer te bemoeien met mensen die niets verkeerd doen.
Drie keer per week moet ik die ouwe crap van je aanschouwen, en horen hoe geweldig die ouwe zooi wel niet, is die je nu weer gekocht heb,
dat de zoveelste drol zich weer kan meten met de real deal.. Jongen scheid er toch mee uit.
Dat mannetje van de advertentie is apentrots op zijn Vintage die hij heeft gemodifiseert,
En is naar zijn mening nu gewoon een goeie gitaar, mag het ?
precies wat jij zelf ook hele dagen zit te verkondigen, en zelf ook doet
Val eens terug van je voetstuk op aarde man, wie denk je wel niet die je ben" lord of the guitars" of zo ?
Nou vind ik €650,- eigenlijk best veel voor een gitaar als deze. Of de pickups moeten van massief goud zijn.
"vintage" whahaha
De hele advertentietekst slaat nergens op, trots ok dat mag, maar de waarheid verdraaien niet.
Ik vind trouwens dat je eens op moet houden altijd op de man te spelen, je irriteert mij danig.
Als we het dan toch over irriteren hebben:
Ik irriteer mij aan je grote mond, je propaganda voor contraband en het ophemelen van chineze rommel, alsof jij de wijsheis in pacht hebt.
Je zit mij altijd te zoeken en een stok te zoeken om de hond te slaan, houdt eens op met die onzin.
Ik denk helemaal niets van mijzelf, het is mijn mening.
En als jij je irriteert aan mijn crap, waar ik anders over denk, meldt je je maar bij de moderators, of klik lekker verder.
EDIT: IK HEB OOK "ECHTE MERKEN" BEN IK DAN EEN SNOB DAT IK VEEL KOPIËN WAARDEER VAN DE ECHTE MERKEN? DACHT HET NIET!!!!!!!!
dit is de reactie die ik kreeg van de bewuste verkoper:
"Dankjewel voor je informatie.
Die foto is alleen wel van toen er nog geen burstbuckers inzaten.
Een oude dus.
En inderdaad.
Zelfs de prijs die ik er voor vraag is lachwekkend."
Vriendelijke Groet,
Tom
ik ben het helemaal met geert eens, die kerel heeft een lulverhaal van hier tot aan japan, en daar mogen zeker aantekeningen op gemaakt worden.
Mwoah, dat is hoe je het interpreteerd.
Maar wanneer je enig idee hebt dat ik met mijn post over de schreef ga of echt off topic bezig ben spreek me er dan gerust op aan dan zal ik met mijn 43 overige persoonlijkheden in beraad gaan en na 24uur en een minuut tot een besluit zijngekomen of wij deze post verwijderen.
Bij deze,
gegroet,
Dirkerectie.
Misschien denkt hij dat de gitaar meer waard is dan de optelsom van de onderdelen. Daar kan hij gelijk in hebben, of niet natuurlijk. Misschien rekent hij de tijd dat hij eringestoken heeft wel mee. Die geupgrade nep Gibson die ik heb zal misschien voor 300-350 euro totaal aan gitaar+originele Gibson upgrades hebben, maar ik vind hem spelen en klinken als een duurder instrument. Dan zou vanuit dat oogpunt een prijs van 600 euro toch niet raar zijn, zolang duidelijk is dat het om een nepperd gaat natuurlijk.
Wat die advertentie betreft zijn alle prijzen van Vintage Gitaren en gibson onderdelen prima te googlen, dus dat hoeft geen probleem te zijn.
mee-eens, maar de Burstbuckers zijn niet afgebeeld, hij zegt dat ze erin zitten, regeltje eronder geeft die aan dat die weer een burstbucker gewisseld heeft voor een origineel element.
En laten we wel wezen een setje burstbuckers en een topkammetje en 4 draaiknopjes rechtvaardigen deze prijs ook niet.
De tuners tja, ik dacht dat Vintage als Wilkinson tuners had:???:
en met deze zinsnede zit die wel op de grens hoor:
"Oftewel, het is nu een volwaardige gibson geworden.
Sterker nog, een vriend van mij heeft een gibson les paul studio en deze vintage heeft een identieker Les Paul geluid dan de gibson."
Niet als hij zoveel per uur "verdient" als deze mevrouw:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/5...s__.html?p=1,1
Dus iemand moet een gitaar die hij heeft gekocht voor pakkembeet €250/300,- en ge-upgrade heeft met echte Gibson elementen, om vervolgens weer te downgraden naar het origineel, van hem kopen voor €650,-?
Die elementen wissel heeft een uur geduurd. Nou ik twijfel niet meer aan de advertentie. Die goser die spoort echt niet. Die tom is duidelijk geen tomtom want die is helemaal denweg kwijt.
Ik haal dat downgraden er niet helemaal uit, ik lees dat hij 1 pickup weer origineel heeft gemaakt, maar eerder in zijn ad staat dat er 2 burstbuckers inzitten.
Ps, heb jij er op geboden ofzo? :) http://link.marktplaats.nl/300086279